Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 14.11.2023 12:07. Дата последнего редактирования мониторинга 01.12.2023 09:53

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2023-11-14-000009  
ID 73c240ead6a8447c90fef54d5bc1ef70  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
14.11.23
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений)  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує вжити заходів (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публикации 30.11.2023 11:05  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 30 листопада 2023 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.09.2023 № 165, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 28.09.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю "Автоінтерстрой" (далі – ТОВ "Автоінтерстрой"), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «Автоінтерстрой», документи, завантажені учасником ТОВ «Автоінтерстрой» через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 03.10.2023 № 172, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 03.10.2023, договір підряду від 12.10.2023 № 34.03-10/27 (далі – Договір), додаткову угоду від 13.10.2023 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 13.10.2023, пояснення та документи від 17.11.2023 та 29.11.2023, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Відповідно до абзацу першого пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Крім того, відповідно до вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Водночас, згідно абзацу 6 пункту 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Так, пунктом 3.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника визначено, що учасником надається інформація та документи про відповідність його кваліфікаційним критеріям та спосіб їх підтвердження у відповідності до вимог, визначених згідно Додатку № 4 до тендерної документації. Згідно вимог пункту 3 Додатку 4 до тендерної документації «Документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Замовником визначено перелік документів, які має надати учасник, зокрема, відгук від замовника про виконання зазначеного в довідці аналогічного договору. Моніторингом встановлено, що учасник ТОВ «Автоінтерстрой» не надав у складі тендерної пропозиції відгука від замовника, вказаного замовника щодо виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, що не відповідає вимогам пункту 3.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. При цьому, згідно вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Отже, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Автоінтерстрой» в зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, натомість, згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 03.10.2023 № 172 визначив його переможцем процедури закупівлі, прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «Автоінтерстрой» та уклав з ним Договір.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 30.11.2023 11:05  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание За наслідками розгляду висновку від 30.11.2023 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-20-000662-a, Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради (далі – замовник) повідомляє, що з метою недопущення в подальшому порушень вимог вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції, з особою, якою було допущено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, було проведено відповідну роз’яснювальну роботу та організовано додаткове поглиблене вивчення положень Закону та Особливостей, а також особу попереджено про неприпустимість допущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.  
Дата редактирования  
Дата создания 01.12.2023 09:51  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.11.2023 № 67-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 14.11.2023 № 67-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 12 UA-2023-09-20-000662-a 20.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА  
Дата решения о начале мониторинга 14.11.2023 00:00  
Дата публикации 14.11.2023 12:50  
Дата создания 14.11.2023 12:50  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913645  
Адрес компании Ukraine, Хмельницький  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 38) 265-15-33
innamonarch@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 14.11.2023 12:50 - 06.12.2023 00:00  
Дата публикации решения о результатах 30.11.2023 11:05 - 15.12.2023 00:00