Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 12.09.2023 15:46. Дата последних изменений - 06.10.2023 11:06

Виготовлення проєктно-кошторисної документації за темою: "Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту подвійного призначення у Ізюмському ліцеї № 11 Ізюмської міської ради за адресою: Харківська область, місто Ізюм, вул. Володимира Бескорсого, 35-А" -

Идентификатор закупки UA-2023-09-12-011164-a  
ID d0e5911f024d4276b1cc1d430e236d74  
Общая ожидаемая стоимость закупки
1`870`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Управління освіти Ізюмської міської ради  
Общая ожидаемая стоимость закупки 1`870`000.00 Гривна (без НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
12.09.23
Период уточнений
до 18.09.23
Период обжалования
до 18.09.23
Прием предложений
до 21.09.23
Аукцион
21.09.23
Квалификация
с21.09.23
Предложения рассмотрены
с27.09.23
Завершен
06.10.23
12.09.2023, 21:12
Щодо аналогічних договорів
Общий вопрос о закупке
Згідно з додатком 2 Аналогічним договором є договір з виготовлення та/або розроблення проектно-кошторисної документації на нове будівництво бомбосховища та/або житлового будинку та/або інших об’єктів інфраструктури , з отриманням позитивного висновку експертизи. Питання: чи буде розроблення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт/реконструкцію сховища (захисної споруди цивільної оборони) вважатися як підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.09.2023, 14:24)
Замовником відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) та статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" у Тендерній документації встановлено кваліфікаційні критерії, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Чинним законодавством України у сфері публічних закупівель не передбачено визначення аналогічного договору. Таким чином замовник самостійно визначає, що є аналогічним договором. У даній закупівлі аналогічним договором є договір з виготовлення та/або розроблення проектно-кошторисної документації на нове будівництво захисної споруди цивільного захисту подвійного призначення та/або житлового будинку та/або інших об’єктів інфраструктури , з отриманням позитивного висновку експертизи.


13.09.2023, 17:17
Кошторис
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, прошу уточнити чи потрібно учаснику у складі тендерної пропозиції на виконання вимоги:
1) Тендерної Документації: «Ціна пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»;
2) Проєкту договору: «До даного договору додаються: *

Додаток № 1 – Завдання на проєктування
Додаток № 2 – Кошторис на проєктно-вишукувальні роботи
Додаток № 3 – Календарний графік виконання робіт.

* Додатки надаються в складі пропозиції Учасника відповідно до умов Тендерної документації.»

надавати кошторисні розрахунки проектно-вишукувальних робіт розраховані відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован15.09.2023, 15:19)
Згідно зі внесеними змінами до Тендерної документації від 14.09.2023р. Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво"
Надати кошторисні розрахунки проектно-вишукувальних робіт розрахованих відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”
15.09.2023, 13:03
аналогічний договір
Общий вопрос о закупке
Шановний замовник, вимогами тендерної документації, а саме п. 2.2. додатку 2 до тендерної документації встановлено наступне: «Аналогічним договором є договір з виготовлення або розробки проектної документації на нове будівництво захисної споруди цивільного захисту та/або житлового будинку та/або інших об’єктів інфраструктури , з отриманням позитивного висновку експертизи».
ДБН А.2.2-3:2014СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇНА БУДІВНИЦТВОпередбачає, що видами будівництва є: нове будівництво, реконструкція та капітальний ремонт. При цьому Закон України «Про архітектурну діяльність» встановлює, що суб'єкти архітектурної діяльності - архітектори, інші особи, які беруть участь у підготовці і розробленні містобудівної документації, проектної документації для будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту будинків і споруд, благоустрою, ландшафтних та садово-паркових об'єктів, науково-дослідній і викладацькій роботі, замовники проектів та будівництва об'єктів архітектури, підрядники на виконання проектних і будівельних робіт, виробники будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, власники і користувачі об'єктів архітектури, а також органи влади, що реалізують свої повноваження у сфері містобудування. Тобто законодавчо встановлено, що особи, які здійснюють діяльність з розробки проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт або реконструкцію об’єктів будівництва в рівній мірі володіють необхідними знаннями та навичками для розробки проектно-кошторисної документації на нове будівництво. Встановлені ж вами вимоги можуть призвести до обмеження конкуренції та порушення прав та інтересів учасників, які бажають прийняти участь у процедурі закупівлі але мають виконані договори з розробки проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт або реконструкцію захисних споруд цивільного захисту. До того ж, деякі учасники можуть мати досвід виконання саме тих робіт, які Вами вказані у тендерній документації але договори на виконання таких робіт можуть бути у процесі виконання (на фінальній, чи будь-якій іншій стадії), тому Ваша вимога у тій редакції, яка є зараз, обмежує таких учасників в участі у процедурі закупівлі та є дискримінацією по відношенню до таких учасників.
Просимо внести зміни до тендерної документації та передбачити, що аналогічним договором може вважатись в тому числі договір на виготовлення та/або розроблення проектно-кошторисної документації на нове будівництвоАБО КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ АБО РЕКОНСТРУКЦІЮ захисної споруди цивільного захисту.
Внесення таких змін забезпечить рівну участь учасників у процедурі закупівлі та дотримання їх основних прав у сфері публічних закупівель.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.09.2023, 11:46)
Замовником відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) та статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" у Тендерній документації встановлено кваліфікаційні критерії, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Чинним законодавством України у сфері публічних закупівель не передбачено визначення аналогічного договору. Таким чином замовник самостійно визначає, що є аналогічним договором. У даній закупівлі аналогічним договором є договір з виготовлення та/або розроблення проектно-кошторисної документації на нове будівництво захисної споруди цивільного захисту подвійного призначення та/або житлового будинку та/або інших об’єктів інфраструктури , з отриманням позитивного висновку експертизи.
15.09.2023, 13:04
дискримінаційна вимога
Общий вопрос о закупке
Шановний замовник, вимогами п. 3 розділу 3 тендерної документації встановлена вимога стосовно особистого відвідування учасниками об’єкту та складання акту огляду: «Огляд об'єкту здійснюється уповноваженими на це представником учасника без ідентифікації назви учасника. Акт огляду об'єкту повинен містити дату, назву об’єкту, ПІБ уповноважених представників учасника та органу місцевого самоврядування/військової адміністрації. При цьому уповноважена особа, яка здійснює огляд об’єкта повинні надати представнику органу місцевого самоврядування/військової адміністрації документ, що посвідчує таку особу, та документ про вищу будівельну освіту.»
Просимо виключити дану вимогу, як дискримінаційну та таку, що встановлена всупереч вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з наступних підстав.
Положеннями ч. 8 ст. 12 Закону визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.Вимогами п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону встановлено наступне: У тендерній документації зазначаються такі відомості:інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
Тобто Закон та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) не передбачають зустрічей між представниками замовника та учасника стосовно підготовки документів, які плануються використовувати при підготовці тендерних пропозицій учасників. Навіть за умови «анонімності» учасників, вимога стосовно відвідування об’єкту, тим більше разом з наданням документів, що підтверджують освіту представника учасника, є дискримінаційною та такою, що порушує Закон, права та інтереси інших учасників, що планують взяти участь у процедурі закупівлі
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.09.2023, 11:47)
Шановний Учасник!
1. Вимога щодо проведення огляду не порушує положень частини 6 статті 12 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки:
1) акт огляду надається у вигляді сканкопії в складі тендерної пропозиції учасника. Яка в свою чергу подається через електронну систему закупівель.
2) в Тендерній документації відсутня вимога щодо подання учасниками у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
2. Відповідно до вимог статті 22 Закону України Замовником у Тендерній документації викладено завдання на проектування (технічні характеристики).
Разом з цим Замовник не має в штаті інженера-проектувальника. У зв'язку з чим завдання на проектування може бути неповним. Тобто наявні підстави для проведення процедури конкурентного діалогу. Однак Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), такої процедури не передбачено. З огляду на вище викладене, Замовником було прийняте рішення про обов'язковий огляд учасниками об'єкту. Огляд надає учаснику змогу ознайомитись з реальним станом речей, отримати додаткову інформацію. І, у разі виявлення будь-яких недоліків у завданні на проектуванні, звернутись до Замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію. А також під час огляду об'єкту учасник має змогу оцінити власну спроможність виконати роботи з розробки проектної документації у визначені замовником строки. Огляд не передбачає зустрічей між представниками
Замовника та Учасника стосовно підготовки документів, які плануються використовувати при підготовці тендерних пропозицій учасників та не суперечить положенням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами).
Вимога щодо огляду об'єкту не є дискримінаційною, оскільки її може виконати будь-який учасник.