Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 07.09.2023 19:21. Дата последних изменений - 16.09.2023 00:01

бензин та дизельне пальне -

Идентификатор закупки UA-2023-09-07-014189-a  
ID f1f9e938cbc34d5f8f049099fb7edcf3  
Общая ожидаемая стоимость закупки
215`672`978.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

1) Бензин автомобільний А-95 Євро5 за ДК 021:2015: 09132000-3 (бензин); 2) Паливо дизельне Євро5 (Л та З) за ДК 021:2015: 09134200-9 (дизельне паливо).

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 215`672`978.00 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 4`300`000.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
07.09.23
Период уточнений
до 13.09.23
Период обжалования
до 13.09.23
Прием предложений
до 16.09.23
Закупка не состоялась
16.09.23
12.09.2023, 16:31
Дискримінаційні вимоги
Общий вопрос о закупке
Замовник у Додаток 2 до тендерної документації вимагає, щоб АЗС учасника знаходилися на відстані не більш ніж 35 (тридцять п'ять) кілометрів від місцезнаходження відокремлених структурних підрозділів Замовника чим встановлює жорсткі дискримінаційні вимоги. Адже вимагає одночасно наявність в Учасника великої кількості АЗС в різних областях та районах що в свою чергу є дискримінаційним по відношенню до потенційних Учасників торгів, адже є багато регіональних АЗС в кожній області що можуть запропонувати якісний товар та АЗС для відпуску пального. Просимо розподілити закупівлю на лоти відповідно до місцезнаходження кожного структурного підрозділу Замовника надати всім Учасникам ринку рівні умови
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован15.09.2023, 12:57)
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до Закону та Особливостей, замовник самостійно визначає предмет закупівлі, зокрема його поділ на частини предмету закупівлі (лоти).
Згідно з пунктом 4.2. Розділу І тендерної документації, подання пропозицій за окремими частинами предмета закупівлі не передбачено.
Керуючись принципом максимальної економії коштів, з метою досягнення максимальної економії за рахунок оптової закупівлі, замовником не було передбачено подання пропозицій за окремими частинами предмета закупівлі.
Враховуючи викладене, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
12.09.2023, 20:35
очікувана вартість
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!
Реалізуючи своє право, визначене пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості), звертаємось через електронну систему закупівель до Замовника з проханням внести зміни до тендерної документації.
Так, за результатами проведеного аналізу інформації щодо процедури закупівлі UA-2023-09-07-014189-a, зокрема, в частині очікуваної вартості з якою Вами оголошено дану процедуру закупівлі, а саме 215 672 978,0 ми дійшли висновку, що існує висока ймовірність того, що закупівля не відбудеться з причини вищої ціни товару на ринку, через що потенційні учасники, у тому числі наша компанія не зможуть подати свої тендерні пропозиції.
Так згідно з даних сайту Мінфін (https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/) середня ціна по Україні станом на 11.09.2023 складала: на Бензин А-95 - 53,27 грн за 1 л та на дизельне пальне – 52,87 грн за 1 л. Таким чином вже на сьогодні ринкова вартість перевищує очікувану вартість визначену замовником на 2 285 160,5 грн (215 672 978 грн (очікувана вартість) – ((1319050 л (кількість бензину А-95) *53,27 грн (середня ринкова ціна за 1 літр) + (2793500 л (кількість дизельного пального) * 52,82 грн (середня ринкова ціна за 1 л)).
Варто зазначити, що на сьогодні відслідковується стала тенденція щодо зростання вартості пального на ринку, що зумовлено в першу чергу поступовим збільшенням світових цін на нафту, що в свою чергу не дозволяє чітко спрогнозувати ціну на товар на перед.
Згідно з пунктом 28 Особливостей замовник в тендерній документації обов’язково зазначає інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Якщо замовник зазначає в тендерній документації про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, він повинен зазначити про прийнятний відсоток перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, визначеної замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
З огляду на зазначене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та вказати можливість подання тендерних пропозицій, ціна яких є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі з прийнятним відсотком перевищення ціни –5%, що забезпечить успішне проведення процедури закупівлі.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован15.09.2023, 12:56)
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, Замовник в тендерній документації обов’язково зазначає інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Згідно з пунктом 2 Розділу V тендерної документації, ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення процедури закупівлі.
Додатково повідомляємо, що очікувану вартість було визначено замовником у відповідності до Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" на підставі аналізу загальнодоступної інформації стосовно цін на предмет закупівлі, яка міститься на спеціалізованих сайтах-агрегаторах цін на паливо.
Враховуючи викладене, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.