Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 02.10.2023 16:55. Дата последнего редактирования мониторинга 13.10.2023 14:23

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2023-10-02-000096  
ID c80996fdbbc1400c8376610bffd26d21  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
02.10.23
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення абзацу другого пункту 10 Особливостей та пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части непубликации, несвоевременной публикации информации на веб-портале Уполномоченного органа  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує оприлюднити в електронній системі закупівель додатки до Договору та дотримуватися вимог абзацу другого пункту 10 Особливостей та пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення в електронній системі закупівель договору про закупівлю та додатків до нього протягом трьох робочих днів з дня його укладення.  
Дата публикации 12.10.2023 16:12  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 12 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік СЗОШ №29 I-III ступенів м. Хмельницького (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.08.2023 № 21, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 31.08.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Інженерно-будівельна компанія «Гайвей», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 31.08.2023 № 22, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 31.08.2023, договір підряду від 11.09.2023 № 165 (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 09.10.2023, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно абзацу другого пункту 10 Особливостей за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. При цьому, відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Однак, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог абзацу другого пункту 10 Особливостей та пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель додатки до Договору, а саме: договірну ціну та локальні кошториси, які згідно пункту 15 «Додатки до договору» Договору є його невід’ємною частиною.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 12.10.2023 16:12  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Повідомляємо, що порушення, зазначені у висновку про результати моніторингу, усунуто замовником шляхом оприлюднення додатків до договору в електронній системі закупівель.  
Дата редактирования  
Дата создания 13.10.2023 11:21  
Документы    

Подтверждение факта исправления нарушения

Описание Порушення усунуто (оприлюднено в електронній системі закупівель додатки до договору підряду від 11.09.2023 № 165)  
Результат устранения нарушений  
Результат по каждому типу установлены нарушения законодательства в части непубликации, несвоевременной публикации информации на веб-портале Уполномоченного органа: Да  
Дата создания 13.10.2023 14:22  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.10.2023 № 55-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 02.10.2023 № 55-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу 2. UA-2023-08-23-012902-a 23.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА  
Дата решения о начале мониторинга 02.10.2023 00:00  
Дата публикации 02.10.2023 17:15  
Дата создания 02.10.2023 17:15  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913645  
Адрес компании Ukraine, Хмельницький  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.) 
+38 (0 38) 276-55-94
dinik88@bigmir.net 

Даты и сроки

Период мониторинга 02.10.2023 17:15 - 24.10.2023 00:00  
Дата публикации решения о результатах 12.10.2023 16:12 - 27.10.2023 00:00