Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 09.08.2023 10:13. Дата последних изменений - 15.08.2023 13:09

Кабачки свіжі, ґатунок перший, ДСТУ 318, 1 кг

Идентификатор закупки UA-2023-08-09-001930-a  
ID 0094531f28d5455b8958f37b7aefb6e1  
Идентификатор плана UA-P-2023-08-09-000716-c  
Ожидаемая стоимость
11`700.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Поставка товару здійснюється ПОСТАЧАЛЬНИКОМ власним автотранспортом та за рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА, однією партією в повному обсязі у термін до 21.08.2023 року включно. В ціну товару повинні входити пакування, фасування, транспортні послуги, навантаження, розвантаження, тара, податки, збори, та інші витрати. ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку товару на умовах DDP (згідно з Інкотермс 2010), за адресою: 62493, Харківська область, Харківський район, село Темнівка, вулиця Харківська, буд.3, Державна установа «Темнівська виправна колонія (№100)». Товар передається у тому асортименті, кількості, якості, які передбачено даним запитом цінової пропозиції. У випадку невідповідності Товару по кількості та якості, супровідним документам приймання Товару здійснюється у відповідності з: -Інструкцією «Про порядок прийняття продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання по кількості», що затверджена постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.1965 р. № П-6 - щодо кількості Товару; -Інструкцією «Про порядок прийняття продукції виробничо-технічного призначення й товарів народного споживання по якості», що затверджена постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.04.1966 р. № П-7- щодо якості Товару. Передача товару повинна супроводжуватися накладною та рахунком на оплату. Перехід права власності на товар відбувається в момент підписання Покупцем накладної (накладних). Під час укладення договору ПОСТАЧАЛЬНИК повинен надати перелік документів передбачений додатком №1 до проєкту договору. При здійсненні постачання товару ПОСТАЧАЛЬНИК повинен надати перелік документів , які підтверджують безпечність та якість товару передбачений додатком №2 до проєкту договору. Розрахунок проводиться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА протягом 30 (тридцять) банківських днів з дати фактичної поставки товару та при наявності бюджетного фінансування. Післяоплата (100%), (номенклатурна позиція: 03221250 - 3 - кабачки).

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Державна установа "Темнівська виправна колонія (№100)"  
Ожидаемая стоимость 11`700.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
09.08.23
Прием предложений
до 12.08.23
Квалификация
с12.08.23
Закупка не состоялась
15.08.23

Спецификация закупки

1)
Кабачки свіжі, ґатунок перший, ДСТУ 318, 1 кг
ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 62493, Україна, Харківська область, село Темнівка, вулиця Харківська,3
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 21.08.2023
Информация по поставке партиями: Поставка товару здійснюється ПОСТАЧАЛЬНИКОМ власним автотранспортом та за рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА, однією партією в повному обсязі у термін до 21.08.2023 року включно. В ціну товару повинні входити пакування, фасування, транспортні послуги, навантаження, розвантаження, тара, податки, збори, та інші витрати. ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку товару на умовах DDP (згідно з Інкотермс 2010), за адресою: 62493, Харківська область, Харківський район, село Темнівка, вулиця Харківська, буд.3, Державна установа «Темнівська виправна колонія (№100)». Товар передається у тому асортименті, кількості, якості, які передбачено даним запитом цінової пропозиції. У випадку невідповідності Товару по кількості та якості, супровідним документам приймання Товару здійснюється у відповідності з: -Інструкцією «Про порядок прийняття продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання по кількості», що затверджена постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.1965 р. № П-6 - щодо кількості Товару; -Інструкцією «Про порядок прийняття продукції виробничо-технічного призначення й товарів народного споживання по якості», що затверджена постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.04.1966 р. № П-7- щодо якості Товару. Передача товару повинна супроводжуватися накладною та рахунком на оплату. Перехід права власності на товар відбувається в момент підписання Покупцем накладної (накладних). Під час укладення договору ПОСТАЧАЛЬНИК повинен надати перелік документів передбачений додатком №1 до проєкту договору. При здійсненні постачання товару ПОСТАЧАЛЬНИК повинен надати перелік документів , які підтверджують безпечність та якість товару передбачений додатком №2 до проєкту договору. Розрахунок проводиться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА протягом 30 (тридцять) банківських днів з дати фактичної поставки товару та при наявності бюджетного фінансування. Післяоплата (100%), (номенклатурна позиція: 03221250 - 3 - кабачки).
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1300 кілограм

Тендерная документация

Проект договора
Проект договору кабачки.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 09.08.2023 10:13
Версия документа от: 09.08.2023 10:13
ID: d4eac2ec4d1b4780b64e576a4c5ee98c
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 09.08.2023 10:15
Версия документа от: 09.08.2023 10:15
ID: 5480962f1075432486210406f55e9ef6

?:tender item config

Oписание критериев

Технічні характеристики предмета закупівлі
Кабачки свіжі, ґатунок перший, ДСТУ 318, 1 кг
Критерий относится к предмету закупки Кабачки свіжі, ґатунок перший, ДСТУ 318,
Технічні характеристики
Відповідність ДСТУ 318 : Да
Вид: кабачки
Ґатунок: перший

Даты и сроки

Дата публикации 09.08.2023 10:15  
Начало периода приема предложений 09.08.2023 10:15  
Окончание периода приема предложений 12.08.2023 08:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Державна установа "Темнівська виправна колонія (№100)"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 08733162  
Юридический адрес 62493, Україна, Харківська область, село Темнівка, вулиця Харківська, 3  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 12.08.2023 08:03
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
ФОП Марченко Микола Сафронович
ID: 2bde016514ad41298289bb262993c4e9
11`440.00
Гривна с НДС

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
11`440.00
Гривна с НДС
Предложение отклонено
15.08.2023 13:09