Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 01.11.2023 09:13. Дата последнего редактирования мониторинга 24.11.2023 17:01

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2023-11-01-000006  
ID 3ff40dacda6d42538475f139c4b211e9  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
01.11.23
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, стану виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» за лотами 1-7 та ТОВ «ЮНІДОРБУД» за лотом 3,7,8, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, – порушень не установлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок -  
Дата публикации 24.11.2023 17:01  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 22 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), стану виконання рішення постійно діючої адміністративної Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель (далі – Комісія АМКУ), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» (далі – Замовник) на 2023 рік, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.07.2023 № 500, рішення Комісії АМКУ від 26.09.2023 № 15325-р/пк-пз, від 26.09.2023 № 15357-р/пк-пз, реєстри отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» (далі – ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО») за лотами 1-7, товариства з обмеженою відповідальністю «ЮНІДОРБУД» (далі – ТОВ «ЮНІДОРБУД») за лотом 3,7,8, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протоколи розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договори від 08.09.2023 та від 08.11.2023, договори про закупівлю за лотом 1 від 22.09.2023 № 22-2/09.2023-з на суму 373 713,16 грн з ПДВ, за лотом 2 від 22.09.2023 № 22-1/09.2023-з на суму 2 068 609,57 грн з ПДВ, за лотом 4 від 22.09.2023 № 22-4/09.2023-з на суму 3 115 761,08 грн з ПДВ, за лотом 5 від 22.09.2023 № 22-5/09.2023-з на суму 3 975 367,66 грн з ПДВ, за лотом 6 від 22.09.2023 № 22-3/09.2023-з на суму 3 849 999,99 грн з ПДВ, за лотом 8 від 22.09.2023 № 22-6/09.2023-з на суму 6 638 499,00 грн з ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 13.11.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісї АМКУ, не здійснювався.  
Обнаружены нарушения (да/нет) Нарушения не определены  
Дата создания 24.11.2023 17:01  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 31.10.2023 № 314 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 17 UA-2023-07-28-009460-a 28.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ  
Дата решения о начале мониторинга 31.10.2023 00:00  
Дата публикации 01.11.2023 12:07  
Дата создания 01.11.2023 12:07  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
vynohradov.monitoryng@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 01.11.2023 12:07 - 23.11.2023 00:00  
Дата публикации решения о результатах 24.11.2023 17:01 - 30.11.2023 00:00