Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 24.07.2023 23:13. Дата последних изменений - 25.08.2023 22:25

Меблі для облаштування частини підвалу (найпростіше укриття) будівлі Комунального закладу "Розсошенська гімназія Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області" за адресою: вул. Шкільна, 18, с.Розсошенці Полтавського району Полтавської області -

Идентификатор закупки UA-2023-07-24-012511-a  
ID 6da4bcd33ace45fcbba8499c39333932  
Общая ожидаемая стоимость закупки
1`391`775.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РОЗСОШЕНСЬКА ГІМНАЗІЯ ЩЕРБАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 1`391`775.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
24.07.23
Период уточнений
до 06.08.23
Период обжалования
до 06.08.23
Прием предложений
до 09.08.23
Аукцион
10.08.23
Квалификация
с10.08.23
Предложения рассмотрены
с14.08.23
Завершен
25.08.23
26.07.2023, 16:12
Сертифікація виробів
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику! В додатку 3 до ТД, ви вимагаєте від учасників надання наступних документів (далі за текстом ТД): Висновок СЕС на відповідність ДСТУ 4414:2005 «Меблі за індивідуальними замовленнями. Загальні технічні умови», ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, (DT) «Меблі. Загальні технічні умови»: ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови (ГОСТ 22046-2002, IDT)»; ДСТУ рrЕN 1729-1:2004 «Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 1. Функціональні розміри (prEN 1729-1:2004, IDT); ДСТУ ENV 1729-2:2004 «Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 2. 4. Вимоги безпеки та методи випробування (ENV 1729-2:2001, IDT)»; ДСТУ ГОСТ 19917:2016 (ГОСТ 19917-2014, IDT) «Меблі для сидіння та лежання. Загальні технічні умови»; ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79); ДСТУ 527-3:2008 «Меблі для адміністративних приміщень. Столи робочі та парти. Частина 3. Методи випробування для визначення стійкості та механічної міцності конструкцій (EN 527-3:2003, IDT)»; ДСТУ 14434:2009 «Дошки класні для навчальних закладів. Ергономічні, технічні вимоги і вимоги щодо безпеки та методи випробування (EN 14434:2004, IDТ)»: ДСТУ CEN/ТR 14073-1:2007 «Меблі для адміністративних приміщень зберігальні, Частина 1. Розміри (CEN/TR 14073-1:2004, IDT)». Поясніть, будь ласка:
1. Яке відношення до шкільних меблів має ДСТУ 4414:2005 "Меблі за індивідуальним замовленням..."? У вашому випадку меблі повинні відповідати іншим ДСТУ. Також вони стандартизовані за наказами МОЗ України.
2. "Вимоги безпеки та методи випробування....."? Це назва частини документа. Що саме ви вимагаєте? Який сертифікат? Або щось інше?
3. ДСТУ 14073-1:2007 "Меблі для адміністративних приміщень зберігальні" - які меблі у вашому технічному завданні є меблями "зберігальними" для адмінприміщень?
І взагалі який саме документ: висновок СЕС, сертифікат відповідності або щось інше? Тип документів не вказаний.
Складається враження безпідставного переліку назв ДСТУ аби заплутати учасників.
Судячи із вашого технічного завдання, ви плануєте закупити стандартні шкільні меблі. Вказані ростові групи.
То приведіть у відповідність цьому вимоги по наданню сертифікатів та висновків. Внесіть зміни до ТД.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован26.07.2023, 18:45)
Шановний Учаснику! Відповідно до Вашого звернення, було прийнято до уваги Вашу думку. Згідно з чинним законодавством України, переліку щодо обмежень у потребі документів, що підтверджують технічні характеристики та специфікацію немає. Відповідно до тендерної документації було прийнято рішення обрати саме ці вимоги. При цьому буде внесено зміни до тендерної документації з більш конкретною інформацією. Дякую за Ваше звернення!
27.07.2023, 11:30
Технічне завдання
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику! У додатку № 3, в вимогах до предмета закупівлі, "Парта двомісна регульована по висоті Ростова група №4-6" Ви зазначаєте "Стільниця: 1200 х 500 мм, колір бук ДСП 16 мм Фасад та полиці Колір ДСП – бук" про який саме фасад та полиці тут прописано, чи повинна парта бути з полицею? У товарі "Парта одномісна регульована по висоті для початкової школи" та "Парта одномісна регульована по висоті Ростова група №4-6" також додано даний опис "Фасад та полиці колір бук ДСП 16 мм". Прошу переглянути характеристики товару та внести зміни до тендерної документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован27.07.2023, 19:22)
Шановний Учаснику! Відповідно до Вашого звернення, було прийнято до уваги Вашу думку. Буде внесено зміни до тендерної документації. Дякую за Ваше звернення!
27.07.2023, 11:31
Технічне завдання стільці
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику! У додатку № 3, в вимогах до предмета закупівлі, "Стілець учнівський Т-подібний регульований по висоті: для початкової школи" у вимогаг зазначено "Металевий каркас стільці виготовлений з круглої труби ǿ32 мм/ǿ25 х 1,2 Матеріал сидіння і спинки лакована клеєна фанера, 7мм " далі в описі Ви прописуєте "Сидіння та спинки мають стійке до стирання букова фанера пофарбована матовим лаком Колір ДСП – бук Колір каркаса: сірий" в даному описі окрім фанери зазначено ДСП. "Стілець учнівський Т-подібний регульований по висоті Ростова група №4-6:" також прописано "Колір ДСП – бук". Прошу переглянути характеристики товару та внести зміни до тендерної документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован27.07.2023, 19:22)
Шановний Учаснику! Відповідно до Вашого звернення, було прийнято до уваги Вашу думку. Буде внесено зміни до тендерної документації. Дякую за Ваше звернення!
28.07.2023, 10:55
Форма тендерної пропозиції
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику! В Додатку 6 до ТД "Тендерна пропозиція" в таблиці вказані два однакових стовпці "Ціна усього з ПДВ". Зрозуміло, що десь повинно бути "Ціна за одиницю". Також чому підкреслено "з" ПДВ. Для ФОПів повинна бути можливість вказати "без ПДВ ". Будь-ласка, виправте помилку, внесіть зміни (уточнення) до форми тендерної пропозиції..
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован28.07.2023, 18:55)
Шановний Учаснику! В додатку №6 до тендерної документації зазначена типова "ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»". Для Учасників, які не є платниками ПДВ є зноска під таблицею "* Якщо учасник не є платником ПДВ, колонка «Всього з ПДВ» не заповнюється" під цим поняттям розуміється, що є можливість додати суму без ПДВ, при цьому вказати, що ціна без ПДВ. Дякую за Ваше звернення!
28.07.2023, 14:27
Некоректний номер додатку
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику! У Вашій тендерній документації, а саме в п. 4.3 "Загальні положення" "місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги" вказано : "Кількість: згідно з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі (Додаток 2)." Питання: Додаток 2 чи Додаток 3? Вимоги до предмету закупівлі в іншому додатку (№3).
Будь ласка, виправіть неточність, внесіть зміни до тендерної документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован28.07.2023, 18:59)
Шановний Учаснику! Дякую за звернення, дійсно присутня опечатка. Буде внесено зміни до тендерної документації. Дякую за Ваше запитання!
28.07.2023, 14:33
Лист - згода на обробку персональних даних.
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику! В додатку 7 до тендерної документації є вимога надати "Оригінал листа – згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, складається та підписується особисто підписантом договору або уповноваженою особою (особами) на підписання тендерної пропозиції". При чому слова "оригінал листа-згоди" виділені жирним шрифтом.
Підкажіть, який саме чином учасники зможуть надати Вам оригінали листів? Саме оригінали а не скан-копії з КЕПом? Виправте ТД, внесіть уточнення. Ваша вимога суттєва.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован28.07.2023, 19:05)
Шановний Учаснику! Під словами "оригінал листа-згоди" мається на увазі, що підписантом договору або уповноваженою особою (особами) на підписання тендерної пропозиції оформлюється даний лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на фірмовому бланку Учасника, підписується підписантом договору або уповноваженою особою (особами) на підписання тендерної пропозиції, сканується та при поданні даної пропозиції додатково підписується КЕП. Дякую за Ваше звернення!
02.08.2023, 21:31
Стандарти меблів
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!
Вимоги до шкільних меблів визначаються відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 07.02.2020 №143 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи», санітарного законодавства та національних стандартів України, а саме: ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови» та ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри».

Інших ГОСТів не передбачено! Приведіть тендерну документацію у відповідність до діючих нормативних документів!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован03.08.2023, 08:41)
Шановний Учаснику! Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки від 07.02.2020 номер 143, зазначається ТИПОВИЙ ПЕРЕЛІК ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ ТА ОБЛАДНАННЯ. При цьому, хочемо наголосити, заборони чи обмежень у кількості ДСТУ немає. Дякую за Ваше звернення!
03.08.2023, 09:34
Застосування стандарту ДСТУ EN 15372:2018
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику! Державний стандарт ДСТУ EN 15372:2018 не може бути вимогою до даної закупівлі. Текст стандарту:
"п. 1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ
У цьому стандарті встановлено вимоги щодо безпеки, стійкості, міцності й довговічності всіх типів столів непобутової призначеності, зокрема з використанням скла в конструкції.
Він не стосується офісних столів і робочих столів, столів для навчальних закладів і столів на від критому повітрі, для яких є окремі стандарти."
Тобто ЦЕЙ СТАНДАРТ НЕ СТОСУЄТЬСЯ МЕБЛІВ ДЛЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ! ПРИБЕРІТЬ НЕОБГРУНТОВАНУ ВИМОГУ З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован03.08.2023, 22:04)
Шановний Учаснику! Ваше питання буде розглянуто та прийнято відповідне рішення. Дякую за ваше звернення!