Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 04.09.2023 09:23. Дата последнего редактирования мониторинга 02.09.2025 17:28

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2023-09-04-000002  
ID 68c66c14022149c48a2c8562f5e2f2db  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
04.09.23
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, – порушень не установлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок -  
Дата публикации 13.09.2023 16:25  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 13 вересня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (в редакції, яка діяла на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Белзької міської ради Львівської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 31.05.2023 б/н, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕГАНТ» (далі – ТОВ «ЕЛЕГАНТ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ЕЛЕГАНТ» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «ЕЛЕГАНТ» виявлених Замовником невідповідностей, протоколи уповноваженої особи Замовника від 14.06.2023 № 2 та від 29.06.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 29.06.2023, договір про закупівлю від 12.07.2023 № 1.  
Обнаружены нарушения (да/нет) Нарушения не определены  
Дата создания 13.09.2023 16:25  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.09.2023 Одеса № 215 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 01.09.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 01.09.2023. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 01.09.2023 № 215 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 8 UA-2023-05-31-012177-a 31.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ  
Дата решения о начале мониторинга 01.09.2023 00:00  
Дата публикации 04.09.2023 11:00  
Дата создания 04.09.2023 11:00  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40477150  
Адрес компании Ukraine, Одеса  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 48) 705-51-89
molodoi2003@ukr.net 

Название организации ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40477150  
Адрес компании Ukraine, Одеса  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 48) 705-51-89
r.v.hladkyi@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 04.09.2023 11:00 - 26.09.2023 00:00  
Дата публикации решения о результатах 13.09.2023 16:25 - 19.09.2023 00:00