Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 26.07.2023 11:51. Дата последнего редактирования мониторинга 25.08.2023 14:59

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2023-07-26-000006  
ID b3d350beb75a4ab4a31ec60b1f419f14  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
26.07.23
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника Виробничо-комерційної фірми «Урарту» установлено порушення підпунктів 1 та 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, - порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений)  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 27.06.2023 № 171, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 28.07.2023 14:55  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 28 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Черняхівської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 31.05.2023 № 56, тендерна пропозиція учасника Виробничо-комерційна фірма «Урарту» (далі - Переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.06.2023 № 67, повідомлення про намір укласти договір від 19.06.2023, договір про закупівлю від 27.06.2023 № 171 (далі - Договір), додаткова угода № 1 від 28.06.2023, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 28.06.2023. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція Переможця процедури закупівлі не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до підпункту 6.3 пункту 6 розділу ІІІ та Додатку № 2 до тендерної документації встановлено імперативну умову, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників розрахунку договірної ціни (з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» від 08.11.2021 року.), а також підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни: договірну ціну, за формою, пояснювальну записку, локальні кошториси, розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, відомості ресурсів до наданих локальних кошторисів, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, розрахунок кошторисної заробітної плати, зведену таблицю розрахунку ціни експлуатації будівельних машин і механізмів, розрахунки за статтями витрат договірної ціни та проект календарного графіку виконання робіт. Слід відмітити, відповідно пункту 5.1. розділу V кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджена згідно наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (із внесеною Зміною № 1, що затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 30.04.2022 № 6) (далі - Настанова) визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Разом з тим, відповідно до пункту 5.17 розділу V Настанови визначено, що у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови. Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції Переможця адміністративні витрати у складі договірної ціни (файл «17. ДЦ Шухевича ч1») розраховані відповідно до показників Додатку № 27 Настанови (показники слугують виключно для інвесторської кошторисної документації), а не на підставі показників визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови, що не відповідає вимогам пункту 5.17 розділу V Настанови, а відтак не відповідає умовам підпункту 6.3 пункту 6 розділу ІІІ та Додатку № 2 до тендерної документації. Також, згідно пункту 5.33 розділу V Настанови зазначено, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Однак, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції Переможця відсутні кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами у складі договірної ціни (файл «17. ДЦ Шухевича ч1»), що не відповідає вимогам пункту 5.33 розділу V Настанови, а відтак не відповідає умовам підпункту 6.3 пункту 6 розділу ІІІ та Додатку № 2 до тендерної документації. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», встановлено імперативну умову щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників довідки в довільній формі з інформацією про підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема інформацію про обладнання, будівельні машини і механізми учасника із зазначенням: його (їх) моделей, відомостей про його (їх) технічний стан, кількість його (їх) одиниць, відомостей про те, на якій правовій підставі воно (вони) залучається учасником до виконання робіт за договором про закупівлю (власне або залучене чи належить субпідрядній організації). Разом з тим, відповідно підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації, на підтвердження інформації зазначеної у вищевказаній довідці встановлено імперативну умову щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників, зокрема, оригіналів або належним чином завірених копій документів, що підтверджують право власності або залучення кожної позиції обладнання, будівельних машин і механізмів та іншої матеріально технічної бази, які зазначені в довідці, що надана на виконання вимог підпункту 1.1 пункту 1 Додатку № 4 до тендерної документації. На виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції Переможця 09.06.2023 надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 06.06.2023 № 06/06/01 (далі - Довідка № 06/06/01), які будуть залучені для виконання Договору, що містить інформацію про наявність в учасника власного, орендованого технологічного обладнання та матеріально-технічної бази (виробничо-технічні приміщення) та техніки, яка буде використовуватися для виконання робіт. Слід відмітити, що вказана Довідка № 06/06/01, зокрема, містить інформацію про наявність в учасника власних транспортних засобів: автогрейдер SHANTUI SG 16-3 та коток дорожній HAMM HD 130, що підтверджується реєстраційними посвідченнями: 1840АМ (автогрейдер SHANTUI SG 16-3) та 25489АМ (коток). Однак, відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель закупівлі за номером ID: UA-2023-06-12-014638-a, транспортні засоби: автогрейдер SHANTUI SG 16-3 та коток дорожній HAMM HD 130 Переможцем передані в оренду ПП «Будівництво-Арев» згідно договору оренди від 05.04.2023 № 05/04/2023 (строк дії якого до 17.03.2024) та акту приймання - передачі 05.04.2023, яким в свою чергу вказані договір оренди та акту приймання - передачі надано у складі тендерної пропозиції ПП «Будівництво-Арев» 19.06.2023, тобто на момент подання тендерної пропозиції Переможцем, транспортні засоби: автогрейдер SHANTUI SG 16-3 та коток дорожній HAMM HD 130 були в користуванні ПП «Будівництво-Арев», а отже Переможець не може використовувати вище зазначену техніку для виконання робіт за договором. Таким чином, Переможець під час подання тендерної пропозиції зазначив в Довідці № 06/06/01 недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів Відповідно до підпунктів 1 та 2 пункту 44 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей та/або невідповідності її вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та/або невідповідності її умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення підпунктів 1 та 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як такого, що зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей, як такого що не відповідав вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та, як такого, що не відповідав умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 28.07.2023 14:55  
Документы    

Информация относительно обжалования в суде

Описание Номер провадження №240/23967/23/24138/23 , дата відкриття - 18.08.2023р.  
Законодательство Закон України "Про публічні закупівлі" Статья закона: 8.10 Версия законодательства: 2020-04-19  
Дата публикации 21.08.2023 09:15  
Дата создания 21.08.2023 09:15  
Дата открытия производства 18.08.2023  
Номер открытии производства 240/23967/23/24138/23  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Відповідно до Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28 липня 2023 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-31-008739-a, з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, на підставі ст.ст. 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного закупівель (у разі наявності таких порушень): фінансового контролю в Україні», ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує Замовника Черняхівську селищну раду здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 27.06.2023 № 171, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Черняхівська селищна рада не погоджується з зазначеним висновком та залишає за собою право оскаржити його в судовому порядку відповідно до приписів ч.10 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі», враховуючи наступне. Висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28 липня 2023 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-31-008739-a як акт індивідуальної дії, що породжує обов`язки для замовника є таким, що не відповідає критеріям, визначеним ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України. Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як актів правозастосування, є їх обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб`єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття, чого в цій справі відповідачем зроблено не було. Чинним законодавством не встановлено право органів державного фінансового контролю вимагати розірвати договір, укладений за результатом проведення закупівлі. Розірвання договору є винятковим заходом, у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційних дій і зловживань. Водночас усунення виявлених під час моніторингу закупівлі недоліків та порушень має бути пропорційним щодо виявлених недоліків. Встановлення у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі вимоги вчинення дій щодо розірвання укладеного договору не віднесено до повноважень органу державного фінансового контролю та порушує принцип обґрунтованості та пропорційності. А також нівелює саме визначення моніторингу, його мету — аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Статтею 651 ЦК України передбачено, що договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. При цьому, ні Договором №171 від 27 червня 2023 року, ні законом не встановлено право Замовника розірвати договір в односторонньому порядку у разі отримання відповідного висновку Держаудитслужби, з огляду на що вимога контролюючого органу здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 27.06.2023 № 171 не може бути виконана Замовником. З приводу порушень, встановлених під час моніторингу, зазначаємо, що вони надумані контролюючим органом. На виконання вимог ТД у складі тендерної пропозиції Переможця 09.06.2023 надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 06.06.2023 № 06/06/01 (далі - Довідка № 06/06/01), які будуть залучені для виконання Договору, що містить інформацію про наявність в учасника власного, орендованого технологічного обладнання та матеріальнотехнічної бази (виробничо-технічні приміщення) та техніки, яка буде використовуватися для виконання робіт, яка, зокрема, містить інформацію про наявність в учасника власних транспортних засобів: автогрейдер SHANTUI SG 16-3 та коток дорожній HAMM HD 130, що підтверджується реєстраційними посвідченнями: 1840АМ (автогрейдер SHANTUI SG 16-3) та 25489АМ (коток). Контролюючим органом встановлено, що відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель закупівлі за номером ID: UA-2023-06-12-014638-a, транспортні засоби: автогрейдер SHANTUI SG 16-3 та коток дорожній HAMM HD 130 Переможцем передані в оренду ПП «Будівництво-Арев» згідно договору оренди від 05.04.2023 № 05/04/2023 (строк дії якого до 17.03.2024) та акту приймання - передачі 05.04.2023, яким в свою чергу вказані договір оренди та акту приймання - передачі надано у складі тендерної пропозиції ПП «БудівництвоАрев» 19.06.2023, тобто на момент подання тендерної пропозиції Переможцем, транспортні засоби: автогрейдер SHANTUI SG 16-3 та коток дорожній HAMM HD 130 були в користуванні ПП «Будівництво-Арев», а отже Переможець не може використовувати вище зазначену техніку для виконання робіт за договором, на підставі чого зроблено висновок, що Переможець під час подання тендерної пропозиції зазначив в Довідці № 06/06/01 недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів. Проте замовником закупівлі за номером ID: UA-2023-06-12-014638-a є Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради, до обов’язків саме якого входить перевірка документів, поданих в складі ТП учасниками закупівлі, оголошеної саме цим замовником, на предмет їх законності та достовірності. Черняхівська селищна рада на етапі перевірки документів ТП ВКФ «Урарту» не була зобов’язана проводити моніторинг інших закупівель, тим паче втручатися в господарську діяльність учасника. Крім того, у висновку не зазначено доказів того, що на момент подання ПП «Будівництво-Арев» ТП договір оренди техніки від 05.04.2023 № 05/04/2023 був чинним. Твердження контролюючого органу про те, що недостовірну інформацію подано ВКФ «Урарту», а не ПП «Будівництво-Арев» виходять з не обґрунтованого припущення. Відповідно до підпункту 6.3 пункту 6 розділу ІІІ та Додатку № 2 до тендерної документації встановлено імперативну умову щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників розрахунку договірної ціни відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, яка має містити п 4.40 КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва». Отже, в умовах підпункту 6.3 пункту 6 розділу ІІІ та Додатку № 2 до тендерної документації зроблено акцент на обов’язковому включенні учасником до розрахунку вимог саме п. 4.40 КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва», що було виконано Переможцем. Проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції Переможця адміністративні витрати у складі договірної ціни (файл «17. ДЦ Шухевича ч1») розраховані відповідно до показників Додатку № 27 Настанови (показники слугують виключно для інвесторської кошторисної документації), а не на підставі показників визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови, що не відповідає вимогам пункту 5.17 розділу V Настанови, а відтак не відповідає умовам підпункту 6.3 пункту 6 розділу ІІІ та Додатку № 2 до тендерної документації. Однак вважаємо, що здійснення ВКФ «Урарту» розрахунків загальновиробничих та адміністративних витрати відповідно до Додатку № 27 Настанови сприяло зменшенню ціни предмета закупівлі і не може свідчити про порушення позивачем законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки, відповідно до п. 2 ч.1 ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівлі є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Щодо не включення Переможцем ВКФ «Урарту» до розрахунку договірної ціни коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, та кошти на покриття ризиків, зазначаємо, що ці витрати на стадії Проектування не включались до Зведеного кошторисного розрахунку, тому на стадії визначення Договірної ціни включати їх немає можливості, бо це приведе до перевищення вартості по об’єкту, розробленого проектною організацією, узгодженого державною експертизою та затвердженою Замовником, що відповідає п.п.4.41, 5.31 Настанови. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Переможця процедури закупівлі відповідала умовам тендерної документації Замовника в повному обсязі.  
Дата редактирования  
Дата создания 04.08.2023 18:01  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.07.2023 № 45-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 26.07.2023 № 45-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2023-05-31-008739-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель  
Дата решения о начале мониторинга 26.07.2023 00:00  
Дата публикации 26.07.2023 17:39  
Дата создания 26.07.2023 17:39  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40919579  
Адрес компании Ukraine, Житомир  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Північний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 97) 024-92-47
ekonsevych@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 26.07.2023 17:39 - 17.08.2023 00:00  
Дата публикации решения о результатах 28.07.2023 14:55 - 12.08.2023 00:00