Процедура закупки объявлена 31.05.2023 12:50. Дата последних изменений - 11.07.2023 15:36
Проектно-вишукувальні роботи по об’єкту: «Будівництво системи охоронної сигналізації на об’єктах та периметру адміністрації МП Південний за адресою: вул.Берегова. буд.11, м.Южне, Одеська обл.». Коригування -
| Идентификатор закупки | UA-2023-05-31-005775-a | |
| ID | bf60a8b4742d4617a09c16ff518517e6 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
100`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: роботи. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): "Проектно-вишукувальні роботи по об’єкту: «Будівництво системи охоронної сигналізації на об’єктах та периметру адміністрації МП Південний за адресою: вул.Берегова. буд.11, м.Южне, Одеська обл.» Коригування" за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації) 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний): вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: не більше ніж 60 календарних днів з дня укладання договору, протягом 2023 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 100 000,00 грн. без ПДВ / 120 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16.06.2023 о 12-00 год. 12. Умови оплати: - якщо виконавець не є платником ПДВ - за фактично виконану роботу, на підставі підписаного сторонами відповідного акту здавання-приймання виконаних робіт, протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання акту здавання-приймання виконаних робіт на підставі виставленого рахунку; або - якщо Виконавець є платником ПДВ - за фактично виконану роботу здійснюється поетапно по кожному акту наступним чином: - протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного акту здавання-приймання виконаних робіт, на підставі виставленого рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми акту; - протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного акту здавання-приймання виконаних робіт. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5 %. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 100`000.00 Гривна (без НДС) | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
31.05.23
Период уточнений
до 13.06.23
Период обжалования
до 13.06.23
Прием предложений
до 16.06.23
Аукцион
19.06.23
Квалификация
с19.06.23
Предложения рассмотрены
с03.07.23
Завершен
11.07.23