Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 27.08.2020 10:26. Дата последнего редактирования мониторинга 15.09.2020 16:53

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2020-08-27-000011  
ID fe1a005d326c45c78d070436c3c9fe5c  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
27.08.20
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону (в редакції від 06.11.2017 року). За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону (в редакції від 06.11.2017), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части непубликации, несвоевременной публикации информации на веб-портале Уполномоченного органа  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про такі заходи.  
Дата публикации 09.09.2020 15:22  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 06.11.2017), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік Комунального підприємства «Шостка-Зеленбуд» (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 11.01.2018, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРПОСТАЧ» (далі - ТОВ «ДОРПОСТАЧ»), протокол засідання тендерного комітету від 31.01.2018 № 2, повідомлення про намір укласти договір від 31.01.2018, договір від 12.02.2018 б/н, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 02.09.2020 року. Відповідно до документів та пояснень Замовника, отриманих через електронну систему закупівель, ТОВ «ДОРПОСТАЧ» згідно умов договору від 12.02.2018 б/н здійснив поставку нафти і дистилятів (бензину А-92 та дизельного палива) на загальну суму 737 687,49 грн, які оплачені Замовником в повному обсязі 27.12.2018 року. Відповідно до пункту 11.1 договору від 12.02.2018 б/н строк його дії завершився 31.12.2018 року. Однак на дату закінчення моніторингу звіт про виконання договору в електронній системі закупівель Замовник не оприлюднив, чим порушив вимоги абзацу десятого частини першої статті 10 Закону (в редакції від 06.11.2017 року).  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 09.09.2020 15:22  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Розгляд результату моніторингу на засіданні тендерного комітету та виправлення порушень  
Дата редактирования  
Дата создания 15.09.2020 16:52  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 27.08.2020 № 33 Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника управління Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 27.08.2020 №33 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2018-01-13-000033-a 13.01.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО  
Дата решения о начале мониторинга 27.08.2020 00:00  
Дата публикации 27.08.2020 11:16  
Дата создания 27.08.2020 11:16  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41127036  
Адрес компании Ukraine, Сумська, Суми  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.) 
+38 (0 05) 426-87-02
allakrasko@ukr.net 

Даты и сроки

Период мониторинга 27.08.2020 11:16 - 18.09.2020 00:00  
Дата публикации решения о результатах 09.09.2020 15:22 - 24.09.2020 00:00