Процедура закупки объявлена 15.05.2023 19:10. Дата последних изменений - 18.06.2023 00:00
Послуги з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування із земель державної власності лісогосподарського призначення для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг, що розташовані на території Іванківської селищної територіальної громади Вишгородського району Київської області орієнтовною площею 6776,2335 га. -
| Идентификатор закупки | UA-2023-05-15-014028-a | |
| ID | 6f20d34a5b59422498148e21699ea67a |
Общая ожидаемая стоимость закупки
7`390`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 7`390`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
15.05.23
Период уточнений
до 06.06.23
Период обжалования
до 06.06.23
Прием предложений
до 09.06.23
Торги отменены
18.06.23
16.05.2023, 10:50
щодо надання спец.дозволу СБУ
Общий вопрос о закупке
Доброго дня, шановний замовнику! Додатком 1 тендерної документації встановлена наступна вимога на надання: "1.2.3 Копії спеціальних дозволів на виконання топографо-геодезичних вишукувань під час дії воєнного стану сертифікованому інженеру-землевпоряднику та сертифікованому інженеру-геодезисту виданих регіональним органом Служби безпеки України (порядок видачі яких затверджено наказом Служби Безпеки України від 23.06.2022 року №159 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 липня 2022 р. за № 760/38096), які підтверджують право виконання топографо-геодезичних вишукувань на території Вишгородського району Київської області". Повідомляємо Вам, що відповідно до підпункту 19 пункту 27 розділу Х «Перехідні положення» Земельного кодексу України, Центральним управлінням Служби безпеки Українивидано наказ від 23.06.2022 № 159, яким затверджено «Порядок видачі спеціальних дозволів на виконання топографо-геодезичних вишукувань під час дії воєнного стану, їх обліку та зберігання». З набранням чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відновлення системи оформлення прав оренди земельних ділянок сільськогосподарського призначення та удосконалення законодавства щодо охорони земель» від 19.10.2022 року № 2698-ІХ, підпункт 19 пункту 27 розділу Х «Перехідні положення» Земельного кодексу – ВИКЛЮЧЕНО. Таким чином, з прийняттям і набранням чинності Закону України від 19.10.2022 року № 2698-ІХ, СКАСОВУЄТЬСЯ НАДАННЯ СПЕЦДОЗВОЛІВ СБУ на проведення топографо-геодезичних (польових) робіт. Виконання топографо-геодезичних вишукувань здійснюється без отримання спеціального дозволу, отже, на сьогоднішній день отримати такий спец. дозвіл неможливо, оскільки такий дозвіл вже не передбачений законодавством.
Просимо Вас видалити із тендерної документації пункт 1.2.3. Додатку 1 про надання спеціального дозволу СБУ, оскільки дана вимога є незаконною.
Просимо Вас видалити із тендерної документації пункт 1.2.3. Додатку 1 про надання спеціального дозволу СБУ, оскільки дана вимога є незаконною.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.05.2023, 13:53)
Розглянувши дане звернення, Замовником будуть враховані викладені пропозиції та внесено зміни до Додатку 1 тендерної документації.
17.05.2023, 17:10
Вид робіт, який замовник хоче отримати в результаті закупівлі
Общий вопрос о закупке
Добрий день.
Шановний замовник, визначиться будьласка, що саме ви хочете отримати в результаті проведених робіт?
Оскільки в:
Додатку №2 в п. №8 вказано, що результатом робіт має бути:
- документація із землеустрою в електронній формі
- документація із землеустрою в паперовій формі
- витяги із ДЗК
- обмінний файл.
Додатку №4 в п. 1.4 вказано, що результатом надання Послуг є розроблена документація із землеустрою, погоджена та затверджена в установленому законодавством порядку, витяги з ДЗК про земельні ділянки.
Договорі:
2.4. Замовник Послуги протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня отримання за актом приймання-передачі документацій із землеустрою та Витягів з Державного земельного кадастру про земельні ділянки зобов’язується здійснити авансовий платіж Виконавцю у розмірі 20% від загальної вартості Послуги.
2.5. Замовник Послуги протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня отримання за актом приймання-передачі затвердженої в установленому законодавством порядку документації із землеустрою зобов’язується здійснити залишковий платіж Виконавцю у розмірі 80% від загальної вартості Послуги.
Тобто аванс у розмірі ви заплатите лише тоді, коли буде здійснено топографо-геодезичні роботи та зареєстровано земельні ділянки в ДЗК(але ж в Додатку №2 це є фінал всіх робіт), а повний розрахунок після того, як будуть виконані роботи, що зазначені в додатку №4.
Визначіться будьласка, що саме ви хочете отримати в результаті проведених робіт.
Дякую.
Шановний замовник, визначиться будьласка, що саме ви хочете отримати в результаті проведених робіт?
Оскільки в:
Додатку №2 в п. №8 вказано, що результатом робіт має бути:
- документація із землеустрою в електронній формі
- документація із землеустрою в паперовій формі
- витяги із ДЗК
- обмінний файл.
Додатку №4 в п. 1.4 вказано, що результатом надання Послуг є розроблена документація із землеустрою, погоджена та затверджена в установленому законодавством порядку, витяги з ДЗК про земельні ділянки.
Договорі:
2.4. Замовник Послуги протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня отримання за актом приймання-передачі документацій із землеустрою та Витягів з Державного земельного кадастру про земельні ділянки зобов’язується здійснити авансовий платіж Виконавцю у розмірі 20% від загальної вартості Послуги.
2.5. Замовник Послуги протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня отримання за актом приймання-передачі затвердженої в установленому законодавством порядку документації із землеустрою зобов’язується здійснити залишковий платіж Виконавцю у розмірі 80% від загальної вартості Послуги.
Тобто аванс у розмірі ви заплатите лише тоді, коли буде здійснено топографо-геодезичні роботи та зареєстровано земельні ділянки в ДЗК(але ж в Додатку №2 це є фінал всіх робіт), а повний розрахунок після того, як будуть виконані роботи, що зазначені в додатку №4.
Визначіться будьласка, що саме ви хочете отримати в результаті проведених робіт.
Дякую.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.05.2023, 17:18)
Замовником розглянуто звернення та зазначається наступне:
- щодо пунктів 2.4. та 2.5. проекту договору у Додатку 4 до тендерної документації, - Замовником будуть прийняті рішення щодо внесення змін та викладення Додатку 4 до тендерної документації у новій редакції;
- щодо результатів проведених робіт, - результатом виконаних робіт (наданих послуг) Замовник передбачає отримання від Виконавця розробленої та погодженої (відповідно до норм Земельного кодексу України) документації із землеустрою, та надання Виконавцем витягів з бази даних Державного земельного кадастру.
- щодо пунктів 2.4. та 2.5. проекту договору у Додатку 4 до тендерної документації, - Замовником будуть прийняті рішення щодо внесення змін та викладення Додатку 4 до тендерної документації у новій редакції;
- щодо результатів проведених робіт, - результатом виконаних робіт (наданих послуг) Замовник передбачає отримання від Виконавця розробленої та погодженої (відповідно до норм Земельного кодексу України) документації із землеустрою, та надання Виконавцем витягів з бази даних Державного земельного кадастру.
17.05.2023, 17:15
Дозвільна документація
Общий вопрос о закупке
Добрий день.
Шановний замовник, а чи могли б ви також в тендерну документацію вкласти розпорядження КОВА про надання дозволу на розробку проекту землеустрою № 261 від 06.04.2023, про яке йде мова у тендерній документації? Оскільки наразі із-за військового стану розпорядження не публікуються на офіційних сайтах ОВА та/або ОДА.
заздалегідь вдячні.
Шановний замовник, а чи могли б ви також в тендерну документацію вкласти розпорядження КОВА про надання дозволу на розробку проекту землеустрою № 261 від 06.04.2023, про яке йде мова у тендерній документації? Оскільки наразі із-за військового стану розпорядження не публікуються на офіційних сайтах ОВА та/або ОДА.
заздалегідь вдячні.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован19.05.2023, 18:02)
З метою уточнення вимог тендерної документації замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
17.05.2023, 17:20
Вихідні данні
Общий вопрос о закупке
Шановний замовник, чи можна було б отримати зразок вихідних даних? Вони надаються в паперовому вигляді(копії, оригінали,...) чи електронному?
Чи якомусь іншому?
Також в тендерній документації не передбачений термін надання вихідних даних. І не передбачена відповідальність уповноважених осіб за їх ненадання.
Дякую.
Чи якомусь іншому?
Також в тендерній документації не передбачений термін надання вихідних даних. І не передбачена відповідальність уповноважених осіб за їх ненадання.
Дякую.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован19.05.2023, 18:02)
З метою уточнення вимог тендерної документації замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
17.05.2023, 17:39
Погодження проекту землеустрою
Общий вопрос о закупке
Шановний замовник, у тендерній документації не передбачене погодження органу що здійснює контроль у сфері охорони навколишнього природного середовища. Цим буде займатися замовник послуг? Чи це не потрібно робити?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован19.05.2023, 18:02)
З метою уточнення вимог тендерної документації замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
17.05.2023, 17:50
Мінування території.
Общий вопрос о закупке
Як відомо - велика кількість лісів Іванківської ОТГ Вишгородського р-ну заміновані. прошу надати роз'яснення: яким чином проводити топографо-геодезичні роботи якщо ліси заміновані і доступ до вказаних у тендерній пропозиції об'єктів буде заблоковано військовими? Якщо доступ буде заблоковано частково, то яким чином буде відбуватися розрахунок? Оскільки у вас не передбачені одиничні розцінки, або будь-який інший спосіб обчислення фактично проведених робіт.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован19.05.2023, 18:02)
З метою уточнення вимог тендерної документації замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
17.05.2023, 18:26
Невідповідність ст 50 Закону України “Про землеустрій”
Общий вопрос о закупке
Прошу звернути увагу та виправити помилку у додатку 2 до Тендерної документації, а саме в п. 7.1. Згідно ст. 50 Закону України “Про землеустрій” Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки не включає матеріали, що зазнечені у Тендерній документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован19.05.2023, 18:02)
З метою уточнення вимог тендерної документації замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
18.05.2023, 11:49
Питання щодо технічного завдання
Общий вопрос о закупке
Доброго дня! В технічному завданні (Додаток 2) в розділі 7 зазначено: "Матеріали, які передаються за результатами наданої послуги: 5) матеріали топографо-геодезичних вишукувань". Надайте, будь ласка, відповідь, який масштаб топозйомки треба надати замовнику за результатами виконання робіт?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован19.05.2023, 18:01)
З метою уточнення вимог тендерної документації замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
18.05.2023, 15:22
Уточнення з приводу широкоформатного принтера
Общий вопрос о закупке
Шановний замовнику, додатком 2 до тендерної документації встановлено вимогу:
«Інформаційна довідка з відображенням даних у формі нижченаведеної таблиці про наявність власного та/або залученого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за даною закупівлею, а саме:
4) широкоформатного принтера/плотера– не менше одного;
5) широкоформатного сканера– не менше одного;»
Надайте, будь ласка, роз’яснення чи достатньо буде на дану вимогу (п.4 та п.5) надати один багатофункціональний пристрій типа принтер/плотер/сканер/ копір?
«Інформаційна довідка з відображенням даних у формі нижченаведеної таблиці про наявність власного та/або залученого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за даною закупівлею, а саме:
4) широкоформатного принтера/плотера– не менше одного;
5) широкоформатного сканера– не менше одного;»
Надайте, будь ласка, роз’яснення чи достатньо буде на дану вимогу (п.4 та п.5) надати один багатофункціональний пристрій типа принтер/плотер/сканер/ копір?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован19.05.2023, 18:01)
З метою уточнення вимог тендерної документації замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
19.05.2023, 14:40
Щодо довідки на матеріально-технічній базі
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику Вами у пункті 1.1.1. Додатку 1 до тендерної документації визначено форму довідки "про наявність власного та/або залученого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за даною закупівлею" та зазначено поле: "Інформація про технічний стан та інші дані щодо характеристик передбачених до даного виду обладнання, матеріально-технічної бази та технологій". Зі змісту даного поля не зовсім зрозуміло, які саме дані щодо характеристик вказувати учаснику. Чи можна не вказувати в полі "інші дані щодо характеристик", якщо в полі "Найменування" вказано повну назву і модель обладнання?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован19.05.2023, 18:01)
З метою уточнення вимог тендерної документації замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
19.05.2023, 16:33
Кошторис та Календарний план
Общий вопрос о закупке
Доброго дня, шановний замовнику!
Проектом договору, наданого в додатку 4 тендерної документації, передбачено надання розрахунку вартості, необхідно надати розрахунок на кожний з 7 об’єктів, чи загальний розрахунок на послугу??
Згідно тендерної документації вимагається надання проекту договору з заповненим календарним планом (додаток №4 до тендерної документації), просимо надати уточнюючу інформацію, а саме: яку інформацію має містити колонка 2 ( етапи)? (з якою метою, винесено за межі таблиці етапи виконання робіт і чи це вичерпний перелік робіт, який необхідно виконати згідно договору). Дякую.
Проектом договору, наданого в додатку 4 тендерної документації, передбачено надання розрахунку вартості, необхідно надати розрахунок на кожний з 7 об’єктів, чи загальний розрахунок на послугу??
Згідно тендерної документації вимагається надання проекту договору з заповненим календарним планом (додаток №4 до тендерної документації), просимо надати уточнюючу інформацію, а саме: яку інформацію має містити колонка 2 ( етапи)? (з якою метою, винесено за межі таблиці етапи виконання робіт і чи це вичерпний перелік робіт, який необхідно виконати згідно договору). Дякую.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован19.05.2023, 18:01)
З метою уточнення вимог тендерної документації замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
30.05.2023, 15:20
Не внесені зміни
Общий вопрос о закупке
17.05.2023 18:26
Прошу звернути увагу та виправити помилку у додатку 2 до Тендерної документації, а саме в п. 7.1. Згідно ст. 50 Закону України “Про землеустрій” Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки не включає матеріали, що зазнечені у Тендерній документації.
Відповідь Організатора:
19.05.2023 18:02
З метою уточнення вимог тендерної документації замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Питання: чи планується внесення відповідних змін? Адже досі у додаток 2 зміни не внесені.
Прошу звернути увагу та виправити помилку у додатку 2 до Тендерної документації, а саме в п. 7.1. Згідно ст. 50 Закону України “Про землеустрій” Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки не включає матеріали, що зазнечені у Тендерній документації.
Відповідь Організатора:
19.05.2023 18:02
З метою уточнення вимог тендерної документації замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Питання: чи планується внесення відповідних змін? Адже досі у додаток 2 зміни не внесені.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован01.06.2023, 10:09)
19.05.2023 р. Товариством з обмеженою відповідальністю «ЛЕНД.КОМ» через електронну систему закупівель до Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було подано скаргу № UA-2023-05-15-014028-а.а1.
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.05.2023 року № 7023-р/пк-пз вказану скаргу було прийнято до розгляду.
У відповідності до пункту 67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Таким чином, зміни до тендерної документації будуть внесені замовником після прийняття Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення за скаргою Товариством з обмеженою відповідальністю «ЛЕНД.КОМ» № UA-2023-05-15-014028-а.а1.
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.05.2023 року № 7023-р/пк-пз вказану скаргу було прийнято до розгляду.
У відповідності до пункту 67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Таким чином, зміни до тендерної документації будуть внесені замовником після прийняття Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення за скаргою Товариством з обмеженою відповідальністю «ЛЕНД.КОМ» № UA-2023-05-15-014028-а.а1.
05.06.2023, 10:25
щодо внесення змін
Общий вопрос о закупке
Доброго дня, шановний замовнику. Орган оскарження АМКУ прийняв рішення щодо скарги. Так що вже можна вносити зміни до закупівлі, які ви обіцяли внести у відповідях на запитання. Судячи із проявленого інтересу до закупівлі, багато потенційних учасників чекають на ваші дії щодо закупівлі.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован07.06.2023, 17:11)
З моменту початку процедури до замовника через електронну систему закупівель надійшли численні звернення стовно надання роз’яснень та внесення змін до тендерної документації.
Проаналізувавши вказані звернення та тендерну документацію на закупівлю за ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурних, інженерних та геодезичних послуг (послуг з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування із земель державної власності лісогосподарського призначення для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг, що розташовані на території Іванківської селищної територіальної громади Вишгородського району Київської області орієнтовною площею 6776,2335 га) уповноважена особа встановила, що тендерна документація потребує суттєвого доопрацювання, зокрема в частині інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Враховуючи викладене у замовника відпала потреба у закупівлі зазначених послуг за технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, що викладені у тендерній документації.
Отже, відкриті торги на закупівлю за ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурних, інженерних та геодезичних послуг (послуг з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування із земель державної власності лісогосподарського призначення для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг, що розташовані на території Іванківської селищної територіальної громади Вишгородського району Київської області орієнтовною площею 6776,2335 га) будуть відмінені замовником у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Проаналізувавши вказані звернення та тендерну документацію на закупівлю за ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурних, інженерних та геодезичних послуг (послуг з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування із земель державної власності лісогосподарського призначення для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг, що розташовані на території Іванківської селищної територіальної громади Вишгородського району Київської області орієнтовною площею 6776,2335 га) уповноважена особа встановила, що тендерна документація потребує суттєвого доопрацювання, зокрема в частині інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Враховуючи викладене у замовника відпала потреба у закупівлі зазначених послуг за технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, що викладені у тендерній документації.
Отже, відкриті торги на закупівлю за ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурних, інженерних та геодезичних послуг (послуг з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування із земель державної власності лісогосподарського призначення для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг, що розташовані на території Іванківської селищної територіальної громади Вишгородського району Київської області орієнтовною площею 6776,2335 га) будуть відмінені замовником у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.