Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 29.08.2023 16:03. Дата последнего редактирования мониторинга 07.02.2025 15:55

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2023-08-29-000067  
ID f4db660663f9428f9057d71080a05311  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
29.08.23
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ВКФ «Урарту» (за Лотами 1-7) та визначення переможця тендеру встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 та пункту 3 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 Особливостей №1178 та пункту 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання учасником-переможцем документів при укладенні договору; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части непубликации, несвоевременной публикации информации на веб-портале Уполномоченного органа, установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений)  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням опублікованих звітів про виконання договорів за процедурою закупівлі UA-2023-05-09-014709-a (Лоти 1-7), Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог підпункту 2 пункту 41 та пункту 3 Особливостей №1178 при розгляді тендерних пропозицій, а також вимог пункту 10 Особливостей №1178 та пункту 11 частини першої статті 10 Закону при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публикации 18.09.2023 16:02  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 18 вересня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру; надання учасником-переможцем документів при укладенні договору; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Козятинської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-05-09-006929-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій (Лоти 1-7); протокол розкриття тендерних пропозицій (Лоти 1-7); тендерну пропозицію Виробничо-комерційної фірми «Урарту» (далі – ВКФ «Урарту»; Лоти 1-7); протокольні рішення уповноваженої особи Замовника: від 22.05.2023 №7, №8, №9, №10, №11, №12, №13; повідомлення про намір укласти договір (Лоти 1-7); опубліковані переможцями тендеру ВКФ «Урарту» (Лоти 1-7) документи та інформацію; договори від 30.05.2023 №23, від 31.05.2023 №20, №21, №22, №24, №25, №26, додаткові угоди від 31.08.2023 № 1 до договорів від 30.05.2023 №23, від 31.05.2023 №20, №21, №22, №24, №25 та повідомлення про внесення змін до договорів про закупівлю; опубліковану Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю; звіти про виконання договору про закупівлю (Лоти 1-7). Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Умовами тендерної документації Замовника (пункт 1.1. Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до тендерної документації) визначено обов’язкову наявність в учасника слідуючої спецтехніки, машин та механізмів (не менше 1 од.), зокрема: автомобілі-самоскиди; компресори пересувні; котки дорожні самохідні вібраційні гладко вальцеві не менше 8т; молотки відбійні пневматичні, котли бітумні. При цьому, для підтвердження права власності учасник у складі тенедерної пропозиції повинен надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на всі транспортні засоби, що визначені змістом довідки у довільній формі та необхідність залучення яких учасником до виконання робіт по предмету закупівлі передбачається згідно п.1.1. цього Розділу; для підтвердження законних підстав користування - копії правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують законні підстави користування учасником на договірних засадах транспортних засобів, визначених змістом довідки у довільній формі та залучення яких учасником до виконання робіт згідно предмету закупівлі передбачається згідно п. 1.1. цього Розділу, та які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України, разом з копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що вказані в змісті таких документів. Учасником ВКФ «Урарту» у складі тендерної пропозиції (Лоти 1-7) надано довідку від 15.05.2023 № 15/05/01 про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази, та технологій, необхідних для виконання робіт, в якій, зокрема, зазначено: коток дорожній BOMAG BW151 AD-4, маса 7,69 т та автомобіль вантажний-загальний бортовий МАЗ-533603. Проведеним моніторингом встановлено, що на підтвердження інформації, зазначеної у вищевказаній Довідці, учасником ВКФ «Урарту» (Лоти 1-7) у складі тендерної пропозиції надано скан-копії свідоцтв про реєстрацію котка дорожнього BOMAG BW151 AD-4 (серія ЕЕ №037564) та автомобіля вантажного-загального бортового МАЗ-533603 (реєстраційний номер АМ1663СІ). Разом з тим, аналізом вищевказаних документів встановлено, що маса вищезазначеного котка BOMAG BW151 AD-4 становить 7690 кг (7,69 т), що не відповідає вимогам, встановленим Замовником у пункті 1.1. Додатку 1 до тендерної документації (не менше 8 т). В опублікованій на запит Західного офісу Держаудитслужби відповіді Замовника зазначено, що «відповідно до технічної характеристики дорожнього котка BOMAG BW151 AD-4 робоча ширина 1,68 м., бокове зміщення ліворуч/праворуч 170мм, експлуатаційна маса 8515 кг». Водночас, жодного документального підтвердження щодо вищезазначених характеристик дорожнього котка BOMAG BW151 AD-4, зокрема, в частині наявної експлуатаційної маси 8515 кг, Замовником не надано. Також, відповідно до довідки від 15.05.2023 № 15/05/01 про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази, та технологій, необхідних для виконання робіт та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів СХК 80593-27 (Лоти 1-7) у ВКФ «Урарту» наявний автомобіль вантажний-загальний бортовий МАЗ-533603 (реєстраційний номер АМ1663СІ). Відповідно до статті 19 Закону України «Про автомобільний транспорт» при державній реєстрації вантажних автомобілів у реєстраційних документах роблять відмітку щодо їх призначення згідно з документами виробника (вантажний автомобіль, причіп, напівпричіп з бортовою платформою відкритого або закритого типу, самоскид, цистерна, сідельний тягач, фургон, для аварійного ремонту, автокран, пожежний, автомобіль-мішалка, вишка розвідувальна чи бурова на автомобілі, для транспортування сміття та інших відходів, технічна допомога, автомобіль прибиральний, автомобіль-майстерня, радіологічна майстерня, автомобіль для пересувних телевізійних і звукових станцій тощо). Водночас, відмітка щодо призначення вищезазначеного вантажного вантажного автомобіля МАЗ-533603 автомобіль-самоскид у свідоцтві про реєстрацію транспортних засобів СХК 80593-27 відсутня. Таким чином, наявність в у ВКФ «Урарту» автомобіля вантажного-загального бортового МАЗ-533603 не підтверджує відповідність кваліфікаційних вимогам тендерної документації Замовника (Лоти 1-7), оскільки Замовником визначено обов’язкову наявність в учасника саме автомобіля-самоскида. За нормою підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Однак, на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 та пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ВКФ «Урарту» (за Лотами 1-7), а визнано вказаного учасника переможцем та, в подальшому, укладено з ним договори (за Лотами 1-7). Згідно з пунктом 10 Особливостей №1178 повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, укладеного відповідно до цього пункту, та зміни до договору про закупівлю у випадках, передбачених пунктом 19 цих особливостей, оприлюднюються відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 19 Особливостей №1178 передбачено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема: погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг. При цьому, відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Відповідно до наявної інформації в електронній системі закупівель Замовником оприлюднено додаткові угоди, укладені з ВКФ «Урарту» від 31.08.2023 № 1 до договорів від 30.05.2023 №23, від 31.05.2023 №20, №21, №22, №24, №25, якими зменшено суми договорів від 30.05.2023 №23, від 31.05.2023 №20, №21, №22, №24, №25. Водночас, повідомлення про внесення змін до договорів про закупівлю в електронній системі закупівель Замовником не оприлюднено. Таким чином, внаслідок неоприлюднення повідомлення про внесення змін до договорів про закупівлю, укладених між Замовником та ВКФ «Урарту», від 30.05.2023 №23, від 31.05.2023 №20, №21, №22, №24, №25, Замовником порушено вимоги пункту 10 Особливостей №1178 та пункту 11 частини першої статті 10 Закону. Слід зазначити, що під час проведення моніторингу (31.08.2023) Замовником оприлюдено звіти про виконання договорів за процедурою закупівлі UA-2023-05-09-014709-a (Лоти 1-7).  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 18.09.2023 16:02  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Інформація про усунення  
Дата редактирования  
Дата создания 28.09.2023 16:08  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.08.2023 № 237 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.08.2023 № 237. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-09-014709-a, 09.05.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2023. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА  
Дата решения о начале мониторинга 29.08.2023 00:00  
Дата публикации 29.08.2023 16:22  
Дата создания 29.08.2023 16:22  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479801  
Адрес компании Ukraine, Львів  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 32) 297-02-35
irenya08@gmail.com 

Название организации Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479801  
Адрес компании Ukraine, Львів  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 32) 297-02-35
taras.boyko06@gmail.com 

Название организации Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479801  
Адрес компании Ukraine, Львів  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 32) 297-02-35
t.m.boiko@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 29.08.2023 16:22 - 20.09.2023 00:00  
Дата публикации решения о результатах 18.09.2023 16:02 - 03.10.2023 00:00