Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 20.04.2023 13:41. Дата последних изменений - 08.05.2023 10:34

Розробка проєктно-кошторисної документації об’єкту «Будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) Кременчуцької міської територіальної громади» (стадія «Проєкт», стадія «Робоча документація») -

Идентификатор закупки UA-2023-04-20-006552-a  
ID c6eca439f8914e25989c8b2d67d177f0  
Общая ожидаемая стоимость закупки
1`600`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Департамент з питань цивільного захисту та оборонної роботи Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області  
Общая ожидаемая стоимость закупки 1`600`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
20.04.23
Период уточнений
до 27.04.23
Период обжалования
до 27.04.23
Прием предложений
до 30.04.23
Квалификация
с30.04.23
Предложения рассмотрены
с01.05.23
Завершен
08.05.23
21.04.2023, 15:05
Стосовно стадії проєктування
Общий вопрос о закупке
Шановний замовнику, надайте, будь ласка пояснення, щодо стадії проєктування, яка зазначена в тендерній документації.
Згідно з назвою оголошення, а саме: Розробка проєктно-кошторисної документації об’єкту «Будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) Кременчуцької міської територіальної громади» (стадія «Проєкт», стадія «Робоча документація») проєктування повинно відбуватися у 2 стадії "ПРОЄКТ" та "РОБОЧА ДОКУМЕНТАЦІЯ".
Проте у Додатку 5 до Тендерної документації зазначено наступне: Одностадійне: робочий проект (РП) згідно ДБН А.2.2-3.
Погодження з відповідним структурним підрозділом з питань цивільного захисту обласної державної (військової) адміністрації та територіальним органом ДСНС.
В, яку саме стадію потрібно здійснювати проєктування?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован21.04.2023, 16:55)
Згідно додатку 5 до тендерної документації закупівля передбачає одну стадію - проектування (розроблення проектно-кошторисної документації на МАСЦО для Кременчуцької міської територіальної громади)
21.04.2023, 15:27
Посилання на конкретного виробника обладнання
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику згідно умов тендерної документації, а саме Додатку 5 вами були встановлені наступні вимоги до проєктування, а саме:
1. Керування МАСЦО здійснюється з автоматизованого робочого місця оператора (надалі АРМ МАСЦО), що проектується, через телекомунікаційну мережу загального користування (дротовий/мобільний Інтернет), локальну мережу Ethernet, цифрову конвенціальну радіомережу MOTOTRBO та радіо каналу ДВЧ (FM) діапазону.
2. Кількість об’єктів де встановлюються стаціонарні диспетчерські радіостанції MOTOTRBO для гарантованого зв’язку з потенційно небезпечними об’єктами - 2
3. Для забезпечення доступу обладнання системи оповіщення до мережі MOTOTRBO встановити два радіо транслятора ( робочий + «холодний резерв»)
4. У разі необхідності Виконавець повинен врахувати кошти за присвоєння однієї пари частот для радіомережі MOTOTRBO в Укрчастотнагляді.
5. не менше одного сертифікованого штатного працівника за спеціалізацією MOTOTRBO. (надати у складі пропозиції оригінал чи нормативно завірену копію діючого на момент проведення тендерної процедури сертифіката)
Надайте будь ласка обґрунтування, на якій самі підставі Вами в тендерній документації були зазначені посилання на конкретного виробника обладнання, та чому не був в тендерній документації застосований вираз «або еквівалент».
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован24.04.2023, 10:34)
Дякуємо за запитання. Предмет закупівлі буде використовувати, як доповнення, вже наявне обладнання, а тому дуже важливо для сумісності із таким обладнанням чітко дотримуватись зазначених технічних вимог. Для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, замовник прийняв рішення провести закупівлю саме даного обладнання у складі предмету закупівлі. За результатами звернення та з метою виконання вимог п.4 ст. 23 «Закону про публічні закупівлі», внесені відповідні зміни до тендерної документації.
21.04.2023, 15:52
Стосовно проведення експертизы робочого проєкту
Общий вопрос о закупке
Шановний замовнику, згідно умов Тендерної документації, а саме п. 21 додатку 5 Вами було зазначено наступне:
Проектна документація розробляється та видається на українській мові. Провести експертизу робочого проекту (для класу наслідків СС2 або вартості ). (Пост. КМУ від 11.05.2011 р. №560 (зі змінами № 1160 від 14.10.2022), п. 10 абз. 1 та абз. 4)
Хочемо наголосити, що визначення класу наслідків відбувається на підставі ДСТУ 8855:2019, на підставі п. 4.1 Клас наслідків (відповідальності) кожного об’єкта, зокрема й тих, що входять до складу комплексу (будови), зазначають у завданні на проектування. Проектувальник розраховує клас наслідків (відповідальності) кожного об’єкта під час розроблення проектної документації. Розрахунок наводять у пояснювальній записці проектної документації на будівництво. Якщо розраховані під час розроблення проектної документації класи наслідків (відповідальності) об’єктів не збігаються із зазначеними в завданні на проектування, до завдання вносять відповідні зміни.
На підставі вище вказаного, Замовником в Завдані на проєктування не може бути вказаний клас наслідків, за яким повинно відбуватися проходження експертизи проектно-кошторисної документації. Внесіть відповідні зміни до тендерної документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован24.04.2023, 10:35)
Дякуємо за запитання. Ваші пропозиції враховані, внесені відповідні зміни до тендерної документації
21.04.2023, 16:32
Надання сертифікатів
Общий вопрос о закупке
Надайте будь ласка обґрунтовану відповідь, на якій самі підставі Вами в тендерній документації необхідно надати дані сертифікати саме з надання послуг з проектування та будівництва приміщень, які потребують захисту від побічного електромагнітного випромінювання.
1. По-перше предмет закупівлі «Будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) Кременчуцької міської територіальної громади», а не захисту від побічного електромагнітного випромінювання
По-друге, АМКУ не одноразово приймало рішення, що зазначення Замовником сфери діяльності сертифікату це дискримінаційна вимога, про що можна ознайомитися в даних рішеннях: Рішення від 18.04.2023 № 4998, рішення від 17.04.2023 № 4861.
Внесіть відповідні зміни до тендерної документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован24.04.2023, 11:35)
Доброго дня! Щодо Вашого запиту надаємо роз’яснення. У підтвердження можливості учасника забезпечити необхідний рівень якості виконання робіт, зокрема розробка проєктно-кошторисної документації, є його відповідність загальновизнаним вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ДСТУ EN ISO 9001:2018), ISO 14001:2015 та ISO/IEC 27001:2013(ISO/IEC 27001:2015) з надання послуг з проектування та будівництва приміщень, які потребують захисту від побічного електромагнітного випромінювання, що свідчить про: якість виконання робіт; спроможність Учасника виконувати роботи у відповідності з вимогами діючої нормативної документації; ефективне функціонування системи управління якістю робіт з надання послуг з проектування. При проєктуванні важливою складовою є оцінка впливів електромагнітного випромінювання на навколишнє природне середовище та об’єктів з масовим перебуванням людей. Так як у проектно-кошторисній документації будуть зазначені радіозасоби, що будуть використовуватися для об’єктів з масовим перебуванням людей, таке обладнання ще на стадії проектування повинно бути розроблено таким чином, щоб підтримувати ефективне користування радіочастотним спектром у відповідній радіотехнології та уникати шкідливих завад (перешкод). Таким чином, умови тендерної документації про проведення відкритих торгів з особливостями в частині надання вищезазначених сертифікатів, не є дискримінаційними та жодним чином не порушують прав учасників та їх законних інтересів, пов’язаних з участю у закупівлі.