Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 05.04.2023 16:16. Дата последних изменений - 02.05.2023 00:04

Придбання матеріалів (меблів) для облаштування споруд цивільного захисту (укриття) Код ДК 021-2015 (CPV): 39100000-3 – Меблі -

Идентификатор закупки UA-2023-04-05-010248-a  
ID 321b2b26534a42d296ff88f78936de69  
Общая ожидаемая стоимость закупки
625`200.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Державний навчальний заклад "Міжрегіональне вище професійне училище автомобільного транспорту та будівельної механізації"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 625`200.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
05.04.23
Период уточнений
до 16.04.23
Период обжалования
до 16.04.23
Прием предложений
до 19.04.23
Квалификация
с19.04.23
Торги отменены
02.05.23
05.04.2023, 16:58
Адреса доставки
Общий вопрос о закупке
Зазначте будь ласка адресу доставки замовлення.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован05.04.2023, 21:50)
Доброго дня! вул. Сім’ї Сосніних, 15А, м. Київ, 03680
06.04.2023, 10:28
Орієнтовне зображення.
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику! Якщо Ви вимагаєте наявність зображень предметів закупівлі, які можуть бути Вами відхилені в разі невідповідності Вашому текстовому опису, просимо додати до ТД ескізи, або орієнтовні зображення предметів закупівлі.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован07.04.2023, 11:56)
Доброго дня! Буде додано, дякую.
07.04.2023, 14:48
Підтвердження якості матеріалів
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику! Розділ 3 п.6 ТД містить вимогу надати "..висновок ДСЕЕ на матеріали, з яких виготовляється товар...", а також "... копії документів, які свідчать про якість матеріалів, що пропонуються...". На наш погляд, такі формулювання не конкретизують ані об'єкт сертифікації, ані документ, який свідчить про сертифікацію, що надає можливість вільного трактування виконання вимог ТД. Наприклад: на крісла та стільці - їх "розбирати" на матеріали виготовлення? Водночас зазначаємо, що далеко не всі матеріали потребують обов'язкову сертифікацію. Тому, просимо конкретизувати, на які саме матеріали потрібні висновки ДСЕЕ, або сертифікати відповідності, відповідно до чинного законодавства України. І чи достатньо надати сертифікати на готові вироби? Заздалегідь вдячні за роз'яснення.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован07.04.2023, 20:17)
Шановний Постачальник! Ми бюджетна організація, де навчаються діти. Прошу прийняти до уваги, що Вироби, які виробляються на підприємствах і знаходяться в громадському користуванні (особливо в навчальних закладах) повинні відповідати ДСТУ та ГОСТам, затверджених міністерством освіти і включати в себе необхідний технічний мінімум. У разі, якщо вироби виготовлялися на підставі розроблених та затверджених технічних умов (ТУ), відповідних виданим технічним завданням міністерства освіти, то в цьому випадку видається сертифікат відповідності на вироблені товари, який засвідчує відповідність виробу вимогам технічних регламентів, документів по стандартизації або умовам договорів. При видачі сертифіката відповідності проводяться технічні випробування виробів, які підлягають сертифікації і перевіряється відповідність вимогам ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови » та ГОСТ 22046: 2004« Меблі для навчальних закладів ». На підставі цих випробувань і видається «Протокол випробувань» зразка. Замовник має право вимагати підтвердження відповідності виробу особливо на вироби, що піддаються постійній експлуатацією з боку дітей і можуть завдати шкоди здоров'ю дітей в разі поломки. На стільці має бути сертифікат відповідності продукції.
Хочемо зауважити, що Закон України "Про державну санітарно-епідеміологічну службу" регулює відносини, які виникають у сфері забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя, а саме регулює той факт, що при виробництві меблів застосовуються матеріали, що мають висновки санітарно епідеміологічної служби, безпечні для здоров'я людей та не мають шкідливий вплив на здоров'я людини. Тобто, Закон України "Про державну санітарно-епідеміологічну службу» не регулює технічні властивості певного продукту виробництва.
08.04.2023, 18:15
Загальне питання
Общий вопрос о закупке
Добрий день! Шановний Замовнику просимо конкретно визначити кваліфікаційні критеріїї по 16 ст. Закону. Чи потрібно надавати фін. звіт і всю іншу інформацію, яка відповідає 16 ст. Закону? Чи тільки документально підтвердження досвіду виконання
аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован09.04.2023, 22:48)
Доброго дня! Документальне підтвердження досвіду виконанння аналогічних за предметом закупівлі договорів.
08.04.2023, 18:34
Умови оплати
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, у тендерній документації відображена інформація :"Умови оплати: Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповіднорахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами,вказаними у Договорі, на поточний рахунок Продавця, протягом 120 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних." А у Проекті Договору Додаток 2 до Тендерної документації визначено умови оплати протягом 60 (шістидесяти) банківських днів з дати отримання Товару.. Яка інформація є дійсною? Просимо внести зміни у Тендерну документацію! Такаож хочемо зазначити, що з 1-го квітня НБ України скасував поняття "банківський день" всі платежі , в тому числі Державного казначейства України проводяться цілодобово!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован09.04.2023, 22:45)
Доброго дня! Зміни буде внесено.
12.04.2023, 15:08
Технічне
Общий вопрос о закупке
Добрий день! Шановний Замовнику! Ви знову внесли зміни у Додаток 1 до тендерної документації "Технічні характеристики", але не прибрали цей же Додаток з Ескізами, в якому були вказані вимоги: Товар поставляється, збирається та монтується учасником закупівлі, про що надати гарантійний лист. Вартість тендерної пропозиції учасника повинна враховувати витрати на доставку, збираннята монтаж обладнання.
Товар повинен бути новим таким, що не був у використанні, про що надати гарантійний лист.
Гарантія на змонтоване обладнання повинна бути не менше 24 місяців, про що надати гарантійний лист.
Порівняльну таблицю вимог та запропонованого обладнання із зображенням пропонованого товару згідно технічних вимог. У разі відсутності зображень Товару(Обладнання) які відповідають технічним вимогам Замовника, пропозиція відхиляється. ПИТАННЯ : Чи зберігаються ці вимоги при поданні Тендерної пропозиції, Чи треба навати зображення запрпонованого Товару?

Ответ заказчика (ответ зарегистрирован12.04.2023, 15:16)
Доброго дня! Вимоги зберігаються, зоображення запропонованого товару потрібно
12.04.2023, 16:08
Технічне
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику! У технічному завданні позиція 9 Стіл кутовий та позиція 10 Стіл кутовий повністю співпадають по опису, але мають некоректний розмір 19800 мм. Просимо визначитись із точними розмірами ! Це окркмі позиції, чи це повтор, і таких столів потрібно 1?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.04.2023, 11:29)
Доброго дня! Було внесено зміни до технічної специфікації від 13.04.2023
12.04.2023, 19:33
Технычны характеристики
Общий вопрос о закупке
Добрий день, шановний Замовнику! У Додаток 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, Ви Замінили крісла на стільці, позиція, 24., їх 2 шт. Чи повинні вони відповідати ескізам, що ви надали в Додатку 1 від 07.04. 2023 року ? Чи повинен весь перелік меблів відповідати ескізам, що Ви надавали у Додатку 1 від 07.04.2023 року. Якщо Додаток 1" Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" не скасовано, і він є дійсним то за яким Додатком потрібно подавати Тендерну пропозицію! Надайте буль-ласка Додаток 1 у повному обсязі, згідно якого подається Тендерна пропозиція! Получається перелік із одного Додатку 1 від 12.04.2023 а вимоги до поставки Товару, тощо із іншого. Такі Ваші дії не зрозумілі і супечечать Законодавству України із Публічних закупівель.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.04.2023, 11:29)
Доброго дня! Було внесено зміни до технічної специфікації від 13.04.2023
13.04.2023, 13:23
Загальне
Общий вопрос о закупке
Добрий день, шановний Замовнику! У пукті 6. Тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні
характеристики предмета закупівлі присутня вимога про - Учасник надає гарантійний лист про те, якщо Замовник виявить дефект товару під час поставки (або не відповідність технічним і якісним характеристикам), а також якщо протягом
24 місяців з моменту передачі товару, поставлений товар виявиться неякісним (розклеєння, скрип, зламані ніжки, неякісні зварювальні конструкції, тощо) Учасник зобов’язаний замінити його на рівноцінний своїми силами та за свій рахунок в 5денний строк з моменту отримання письмового повідомлення від Замовника;, а в Проекті Договору 4.4. У разі поставки Товару неналежної якості або Товару, що не буде відповідати технічним умовам, відповідно до додатку 1 тендерної документації, Постачальник зобов’язується за власний рахунок у строк до 10 (десяти) календарних днів з дати отримання письмового повідомлення від Замовника усунути всі недоліки або замінити неякісний Товар на Товар належної якості. Питання, яка інформація відповідає дійсності? Якщо Товар буде пошкодженно з вини Замовника внаслідок неправильної експлуатаціїї, його теж потрібно замінити?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.04.2023, 13:43)
Доброго дня! Дякуємо за запитання. Виникло зустрічне запитання, яким саме чином можливо встановити, що Товар пошкоджено саме з вини Замовника?
13.04.2023, 13:55
Загальне
Общий вопрос о закупке
А яким чином можна встановити, що ніжка стала за 18 місяців не якісна, а не зламани з вини користувача? Такі вимоги можна ставити при гарантії виконання умов експлуатації відповідного виду продукції!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.04.2023, 14:19)
Якщо Товар належної якості, таких питань не має виникнути.
13.04.2023, 15:45
Кваліфікаційні критерії по 16 ст. Закону
Общий вопрос о закупке
Добрий день! В кваліфікаційних критеріях до предмети закупівлі вказано, що Аналогічним є договори на закупівлю товарів згідно
переліку кодів за класом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, що відповідає класу предмету закупівлі зазначеному в оголошенні про проведення процедури закупівлі, чи може бути це договір на офімні меблі, за ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі
Меблі офісні? Дякуємо за відповідь

Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.04.2023, 19:05)
Доброго дня! Так