Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 31.03.2023 11:09. Дата последних изменений - 25.04.2023 12:32

Папір офісний формату А4 -

Идентификатор закупки UA-2023-03-31-002633-a  
ID f7111ef8931c4746bcfeec6c895ff73b  
Общая ожидаемая стоимость закупки
278`769.68 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ХАРКІВСЬКА МИТНИЦЯ  
Общая ожидаемая стоимость закупки 278`769.68 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
31.03.23
Период уточнений
до 05.04.23
Период обжалования
до 05.04.23
Прием предложений
до 08.04.23
Квалификация
с08.04.23
Предложения рассмотрены
с19.04.23
Завершен
25.04.23
31.03.2023, 13:50
Доставка
Общий вопрос о закупке
Доброго дня! Постачання планується однією партією?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован31.03.2023, 14:03)
Шановний учаснику! Дякуємо Вам за звернення та повідомляємо наступне. Відповідно до умов тендерної документації здійснюється закупівля паперу офісного формату А4 загальною кількістю 1526 пачок, строк поставки товару: до 30.04.2023. Поділ на партії не передбачається.
03.04.2023, 10:40
Технічні характеристики
Общий вопрос о закупке
Доброго дня! У Додатку 3 зазначено помітку "Задля уникнення маніпуляцій, та створення рівних умов серед Учасників, відкритості та прозорість прийняття рішень Замовник приймає до розгляду на відповідність встановленим вимогам значення параметрів товару, без врахування допусків, допустимих відхилень тощо", це мається на увазі, що якщо Вам запропонувати, наприклад, папір з білизною 146 +/-3%, то Ви приймете цю пропозицію без врахування допусків і будете дивитися тільки на значення "146"?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован03.04.2023, 12:22)
Шановний учаснику! Дякуємо Вам за звернення та повідомляємо наступне. Відповідно до умов тендерної документації від учасників вимагається зазначити у Формі до Додатку 3 Тендерної документації фактичні технічні характеристики товару, пропонованого Учасником. Мається на увазі, що зазначення у параметрах пропонованого Учасником Товару відхилень не допускається. У разі зазначення відхилень ("не менше", " +/-" тощо) така пропозиція не буде прийматися до розгляду Замовником.