Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 22.12.2017 12:58. Дата последних изменений - 06.03.2018 10:46

проектно-вишукувальні роботи з реконструкції гідротехнічної частини причалу № 2 ІФ ДП «АМПУ» (інв. № 4572) -

Идентификатор закупки UA-2017-12-22-001671-b  
ID 45694200a1c14a2ca4e447a3aceacd6b  
Ожидаемая стоимость
2`400`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

проектно-вишукувальні роботи з реконструкції гідротехнічної частини причалу № 2 ІФ ДП «АМПУ» (інв. № 4572)

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Іллічівська філія Державного підприємства “Адміністрація морських портів України” (Адміністрація Іллічівського морського порту)  
Ожидаемая стоимость 2`400`000.00 Гривна (без НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 12`000.00 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
22.12.17
Период уточнений
до 22.01.18
Прием предложений
до 24.01.18
Аукцион
25.01.18
Квалификация
с25.01.18
Предложения рассмотрены
с19.02.18
Завершен
06.03.18
10.01.2018, 13:58
Щодо можливості внесення змін і доповнень до Додатку 2 до оголошення про проведення закупівель (проект договору)
Общий вопрос о закупке
Вважаємо за доцільне внести наступні змини і доповнення в редакцію до проекту Договора «Реконструкція гідротехнічної частини причалу №2 Іллічівської філії ДП «АМПУ» (Проект Робоча документація)

3.1. читати в редакції
3.1.1 « За письмовим зверненням Підрядника Замовник має право провести попередню оплату (аванс) у розмірі до 50 % (п’ятдесяти відсотків) від робіт по 1-му етапу . Передплата в узгодженому Сторонами розмірі здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів на підставі оригіналу належним чином оформленого рахунку, за умови наявності витрат на зазначені роботи, що є предметом Договору, у затвердженому в установленому порядку фінансовому плані Замовника на відповідний рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899) та передачі Замовником Підряднику вихідних даних відповідно до п.5.3.1. Договору.

3.1.2. За письмовим зверненням Підрядника Замовник має право провести попередню оплату (аванс) у розмірі до 50 % (п’ятдесяти відсотків) від робіт по 2-му етапу . Передплата в узгодженому Сторонами розмірі здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів на підставі оригіналу належним чином оформленого рахунку, за умови наявності витрат на зазначені роботи, що є предметом Договору, у затвердженому в установленому порядку фінансовому плані Замовника на відповідний рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899) та передачі Замовником Підряднику вихідних даних відповідно до п.5.3.1. Договору.


П. 3.5 доповнити «У випадку мотивованої відмови Замовника прийняти роботу, Сторонами складається акт із переліком необхідних доопрацювань за рахунок Підрядника (в межах Договору і Завдання на проектування) та з встановленням строку усунення визначених актом недоліків (дефектів).

П 3.6 читати в редакції «Розрахунок за виконані роботи по1-му етапу здійснюється Замовником на підставі Актів здавання-приймання виконаних робіт протягом 10 робочих днів робіт з урахуванням сплаченої попередньої оплати (авансу) у розмірі -90%від вартості робіт 1-го етапу. Остаточний розрахунок .10% від вартості робіт 1-го етапу після проведення експертизи».

П 4.2 Доповнити Підрядник приступає до виконання робіт зі дня наступного за днем передачі вихідних даних відповідно до п.26 Завдання на проектування (Додаток №3, що є невід'ємною частиною Договору) та здійснення попередньої оплати (авансу) Замовником від вартості робіт по 1-му етапу (у разі здійснення попередньої оплати (авансу) Замовником).


П 5.2.3 Доповнити «Вимагати безоплатного виправлення недоліків ( в межах Договору і Завдання на проектування), що виникли внаслідок допущених Підрядником порушень, або відшкодування понесених Замовником витрат на виправлення цих недоліків. У такому разі збитки заподіяні Замовнику, відшкодовуються Підрядником.»

П 4.5 , 5.2.4, 5.2.6., 6.5, 6.9. 5.5.7.,5.5.6, виключити
П 6,7 читати в редакції «У всіх випадках порушень зобов'язань або прав допускається стягнення з винної сторони тільки штрафних санкцій.»
Додаток 1
до Договору № _________
від «____» _________ 2018 р.


КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН
Виконання проектних робіт:
«Реконструкція гідротехнічної частини причалу № 2 Іллічівської філії ДП «АМПУ»

Найменування робіт за
Договором і основними етапами його виконання
Терміни виконання робіт
(початку-закінчення)

Проектні роботи: «Реконструкція гідротехнічної частини причалу № 2 ІФ ДП «АМПУ» у тому числі:
1-й етап: 1. Розробка проектно-кошторисної докумен- тації (стадії «Проект») Початок – виконання умов п.4.2. Договору
Закінчення – протягом 80 календарних днів від дати початку
2-й етап:
2. Супровід та проходження експертизи проектно-кошторисної документації (стадії «Проект») з отриманням позитивного експертного звіту Початок – робочий день, наступний за днем отримання від Замовника Додаткової угоди і коштів за проведення експертизи
Закінчення – згідно с Договором на проходження експертизи
3-й етап:
Розробка проектної документації (стадії «Р»)
Початок – робочий день, наступний за днем затвердження експертною організацією позитивного експертного звіту і надходження авансу на виконання стадії Р.
Закінчення – протягом 130 календарних днів від дати початку
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован12.01.2018, 15:18)
Дякуємо за звернення.
Експертиза є завершальним етапом розроблення проектів будівництва (стадії Проект), тому розробка стадії «Проект» і супровід та проходження експертизи є складовими 1-го етапу. Строки виконання робіт визначені з урахуванням проведеного моніторингу строків виконання робіт та строків проведення експертизи відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. №560.
Враховуючи вищенаведене, внесення запропонованих змін вважаємо недоцільним.
10.01.2018, 14:04
Щодо можливості внесення доповнень до пункту 26 Додатку 3 до оголошення про проведення закупівлі (Завдання на проектування)
Общий вопрос о закупке
п. 26 - Вихідні дані, що надаються замовником доповнити наступним абзацем: Повідомлення про планову діяльність з зауваженнями та пропозиціями для врахування в ОВНС відповідно до статті 5 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля"
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован12.01.2018, 15:19)
Дякуємо за звернення.
Відповідно до п. 5.3.1 Проекту договору Замовник зобов’язаний передати Підряднику за актом прийому-передачі вихідні дані відповідно до п.26 Завдання на проектування (Додаток №3 до Договору). Додаткові дані, не визначені завданням на проектування, надаються Підряднику за письмовим запитом.
Зазначене запитання потребує додаткового детального опрацювання та відповідного узгодження, про що, у разі внесення змін, буде невідкладно повідомлено всіх потенційних учасників торгів через веб-портал «Prozorro».