Процедура закупки объявлена 23.03.2023 00:54. Дата последних изменений - 30.05.2023 09:27
Капітальний ремонт системи електропостачання та внутрішніх електричних мереж КНП «5 МКП м. Львова» -
| Идентификатор закупки | UA-2023-03-23-000014-a | |
| ID | e175425f99aa4f1890c9c3cb6428dd6f |
Общая ожидаемая стоимость закупки
11`941`833.20 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Згідно п. 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилася вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом електронного майданчика автоматично встановлено крок пониження 0.5 %, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна поліклініка м. Львова" | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 11`941`833.20 Гривна (с НДС) | |
| Общий размер обеспечения тендерных предложений | 45`000.00 Гривна | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
23.03.23
Период уточнений
до 02.04.23
Период обжалования
до 02.04.23
Прием предложений
до 05.04.23
Квалификация
с05.04.23
Предложения рассмотрены
с17.05.23
Завершен
30.05.23
27.03.2023, 10:07
Технічна специфікація
Общий вопрос о закупке
В технічній специфікації тільки відомість матеріалів та обладнання. Прохання надати відомість обсягів робіт.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован27.03.2023, 12:53)
Дякуємо за звернення, готуємо зміни до тендерної документації
27.03.2023, 12:50
щодо уточнення об"ємів робіт
Общий вопрос о закупке
Шановний замовнику згідно наданої у складі тендерної документації відомості ресурсів не можливо якісно опрацювати комерційну пропозиції у зв"язку з відсутністю складу робіт. Просимо внести зміни у склад тендерної документації і надати об"єми робіт .
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован27.03.2023, 12:54)
Дякуємо за звернення, планується внесення змін до тендерної документації
27.03.2023, 12:58
аналогічний досвід
Общий вопрос о закупке
У Тендерній документації вказано :"Аналогічними договорами є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, щодо здійснення реконструкції/капітального ремонту/реставрації/будівництва системи опалення та/або реконструкції/капітального ремонту/реставрації/будівництва модульної котельні.". Вважаємо що предмет даної закупівлі не пов"язаний з виконанням робіт по ремонту/реставрації/будівництву котельні чи системи опалення. Просимо внести зміни.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован27.03.2023, 13:03)
Буде враховано при внесенні змін
28.03.2023, 09:55
щодо термінів підготовки комерційної пропозиції.
Общий вопрос о закупке
Шановний замовнику , просимо внести зміни до тендерної документації у частині додавання обсягів робіт та ,відповідно , продовження терміну подачі комерційних пропозицій у зв"язку із змінами.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован29.03.2023, 00:15)
Внесення змін до тендерної документації буде здійснено в рамках норм чинного законодавства, в тому числі дотримання визначних ним строків
29.03.2023, 00:07
Помилка допущена в тендерній документації
Общий вопрос о закупке
Шановний Замонику, звартаємо Вашу увагу на те, що у тендерній документації допущено помилку. Тендерною документацією передбачено, що учасник повинен надати довідку довільної форми, видану Замовником відкритих торгів не раніше дати оголошення даної процедури про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником – Давидівською сільською радою Львівського району Львівської області. Давидівська сільська рада Львівського району Львівської області не є Замовником цих торгів. Просимо виправити і внести відповідні зміни до тендерної документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован29.03.2023, 00:14)
Дякуємо, буде враховано при внесенні змін
29.03.2023, 00:17
Протиріччя у тендерній документації
Общий вопрос о закупке
Шановний Замонику, відповідно до пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати Скановані з оригіналу аналогічні договори (не менше 2х), які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічними договорами є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, щодо здійснення реконструкції/капітального ремонту/реставрації/будівництва системи опалення та/або реконструкції/капітального ремонту/реставрації/будівництва модульної котельні, а відповідно до пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації Замовник вказує, що Замовниками згідно з аналогічними договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. Звертаємо Вашу увагу, що дані пункти суперечать один одному.
Крім того, предметом аналогічного договору вказано дійснення реконструкції/капітального ремонту/реставрації/будівництва системи опалення та/або реконструкції/капітального ремонту/реставрації/будівництва модульної котельні, що суперечеть предмету закупівлі. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Крім того, предметом аналогічного договору вказано дійснення реконструкції/капітального ремонту/реставрації/будівництва системи опалення та/або реконструкції/капітального ремонту/реставрації/будівництва модульної котельні, що суперечеть предмету закупівлі. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован29.03.2023, 00:22)
Шановний Учаснику, вдячні вам за пильність. В даний час в процесі підготовки зміни до тендерної документації, де буде виправлено усі протиріччя та невідповідності