Процедура закупки объявлена 15.03.2023 12:25. Дата последних изменений - 15.03.2023 12:34
Послуги з позачергової технічної перевірки правильності роботи (перевірка схеми вмикання) багатотарифного трифазного (0,38 кВ прямого включення) розрахункового лічильника електроенергії ШУЗО - 1177, за адресою: м-н Всебратське, 2, м. Кривий Ріг
| Идентификатор закупки | UA-2023-03-15-005383-a | |
| ID | 4da6b17d80ee44c09b77fc3e43e9c0c4 | |
| Идентификатор плана | UA-P-2023-03-15-001148-b |
Ожидаемая стоимость
818.18 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Відповідно до абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з випадків, зокрема, відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. У разі здійснення закупівлі у випадках, передбачених абзацом 4 підпунктом 5 пункту 13 Особливостей, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Технічна перевірка - виконання комплексу робіт з метою визначення відповідності Кодексу комерційного обліку та відповідним нормативно-технічним документам стану вузла обліку електричної енергії. У Кодексі комерційного обліку електричної енергії, затвердженому Постановою національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 № 311, зазначено що уповноважені представники оператора системи та ППКО здійснюють технічну перевірку вузла обліку. Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії», оператор системи розподілу – юридична особа, відповідальна за безпечну, надійну та ефективну експлуатацію, технічне обслуговування та розвиток системи розподілу і забезпечення довгострокової спроможності системи розподілу щодо задоволення обґрунтованого попиту на розподіл електричної енергії з урахуванням вимог щодо охорони навколишнього природного середовища та забезпечення енергоефективності. Враховуючи те, що інших зовнішніх мереж електропостачання до ШУЗО не існує, ШУЗО департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради приєднані до електричних мереж систем розподілу по зовнішнім мережам електропостачання оператора системи розподілу АТ «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ», який відповідно до зведеного переліку суб’єктів природних монополій займає монопольне становище на ринку розподілу електричної енергії на території Дніпропетровської області. Таким чином, враховуючи вищевикладене, замовником буде здійснюватися закупівля послуг технічної перевірки правильності роботи засобів обліку електричної енергії шляхом укладення договору про закупівлю без застосування електронної системи закупівель. Лист Антимонопольного комітету України додається.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради | |
| Ожидаемая стоимость | 818.18 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки |
Закупка без использования электронной системы
|
|
| Вид предмета закупки: | Закупка услуг |
Закупка объявлена
15.03.23
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
15.03.23
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Предоставления услуг | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 14 Календарные дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Послуги з позачергової технічної перевірки правильності роботи (перевірка схеми вмикання) багатотарифного трифазного (0,38 кВ прямого включення) розрахункового лічильника електроенергії ШУЗО - 1177, за адресою: м-н Всебратське, 2, м. Кривий Ріг (50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
ДК 021:2015: 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 50046, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, ШУЗО - 1177, м-н Всебратське, 2 м. Кривий Ріг
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 14.04.2023
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга
|
Тендерная документация
![]() |
Нетипизированный документ
Обгрунтування.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 15.03.2023 12:26
Версия документа от: 15.03.2023 12:26
ID: e06f379bc1514f38bb2fce52a931340b
|
![]() |
Нетипизированный документ
Лист АМКУ.pdf
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 15.03.2023 12:26
Версия документа от: 15.03.2023 12:26
ID: abff7e7e97604702b0e11a1d8f145161
|
![]() |
Нетипизированный документ
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 15.03.2023 12:32
Версия документа от: 15.03.2023 12:32
ID: 8ef94542d54f4d568d2834e3cca13bb2
|
?:tender item config
▼Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 03364234 |
| Юридический адрес | 50101, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1 |
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
Заключенные договоры
Номер договора
68
Дата подписания
15.03.2023
Дата начала действия
15.03.2023
Дата завершения действия
31.12.2023
Цена договора
818.18 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
681.82 Гривна
