Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 09.03.2023 16:04. Дата последних изменений - 27.03.2023 01:00

Субпродукти 2 категорії з яловичини для годування службових собак (вим’я) -

Идентификатор закупки UA-2023-03-09-009446-a  
ID 5a3d927abdfe4e56b151769d7bdc6b18  
Идентификатор плана UA-P-2023-03-09-003122-b  
Общая ожидаемая стоимость закупки
108`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) без аукціону, але для технічного проведення процедури на електронному майданчику потрібно лише технічно зазначити розмір мінімального кроку пониження. Звертаємо увагу Учасників: процедура закупівлі відбувається відповідно до Законодавства, а саме без аукціону (відповідно до тендерної документації Замовника). Відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015: 15114000-0 «Потрухи».

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького  
Общая ожидаемая стоимость закупки 108`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
09.03.23
Период уточнений
до 14.03.23
Период обжалования
до 14.03.23
Прием предложений
до 17.03.23
Квалификация
с17.03.23
Предложения рассмотрены
с21.03.23
Закупка не состоялась
27.03.23
Жалоб/требований во время периода уточнений/приема предложений не зарегистрировано