Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 26.06.2023 17:46. Дата последнего редактирования мониторинга 04.07.2023 11:15

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2023-06-26-000052  
ID a65dec7c151b4e73b03f11293fb5958b  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
26.06.23
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами моніторингу встановлено порушення вимог Наказу № 680  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5, 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 27.06.2023 18:55  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2023 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (Додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам законодавства, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю із внесеними змінами та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток) Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр пропозицій, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, тендерну документацію з додатками, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.01.2023 б/н, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АТ-ФАРМА» (далі – ТОВ «АТ-ФАРМА»), звіт про результати проведення процедури закупівлі, протокол уповноваженої особи з публічних закупівель Замовника від 09.02.2023 б/н щодо прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, договір про закупівлю від 16.02.2023 №218, додаткову угоду до договору від 13.03.2023 №1. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник в порушення вимог наказу Мінекономіки «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 №680 (далі – Наказ №680) під час оприлюднення в електронній системі закупівель тендерної документації, додатки тендерної документації (а саме додатки №№ 1, 3, 4) не оприлюднив в електронній системі закупівель окремими файлами.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 27.06.2023 18:55  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Зважаючи на Висновок про результати моніторингу процедури відкритих торгів щодо закупівлі товарів: «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 33600000-6 Фармацевтична продукція (МНН: Азитроміцин, Azithromycin; Амікацин, Amikacin; Ванкоміцин, Vancomycin; Даптоміцин, Daptomycin; Іміпенем, ціластатин; Imipenem and cilastatin; Левофлоксацин, Levofloxacin; Лінезолід, Linezolid; Меропенем, Meropenem; Моксифлоксацин, Moxifloxacin; Тайгециклін, Tigecycline; Цефепім, Cefepime; Цефепім, Cefepime; Цефтазидим, Ceftazidime; Цефтриаксон, Ceftriaxone)» , порушення, які були виявлені під час проведення моніторингу (ідентифікатор UA-M-2023-06-26-000052), Уповноваженою особою було виконано висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ та проведено заходи направлені на не допущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь яких інших порушень. Зокрема, Уповноважена особа провела детальний аналіз висновку моніторингу проведеного Східним офісом Державної аудиторської служби, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. Також, Уповноважена особа планує відвідати онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Зазначаємо, що Наказ Мінекономіки № 680 від 13.04.2016 «Про затвердження примірної тендерної документації» має рекомендаційний характер, а тому його положення не є імперативними.  
Дата редактирования  
Дата создания 04.07.2023 11:09  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ 26.06.2023 № 18-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3(із змінами), доручення Держаудитслужби України від 21.04.2023№003100-18/4590-2023. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА Додаток до наказу від 26.06.2023 № 18-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" UA-2023-01-27-015791-a 27.01.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель  
Дата решения о начале мониторинга 26.06.2023 00:00  
Дата публикации 26.06.2023 18:03  
Дата создания 26.06.2023 18:03  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41127366  
Адрес компании Ukraine, Маріуполь  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 95) 114-54-35
EsinaNN@i.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 26.06.2023 18:03 - 18.07.2023 00:00  
Дата публикации решения о результатах 27.06.2023 18:55 - 12.07.2023 00:00