Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 11.01.2023 18:00. Дата последних изменений - 30.01.2023 14:47

Послуги спостереження за установками пожежної автоматики, обслуговування системи пожежного моніторингу GSM (автодозвону), обслуговування автоматичної пожежної сигналізації об'єкту та системи оповіщення про пожежу і управління евакуюванням людей за кодом ДК 021:2015:75250000-3 «Послуги пожежних і рятувальних служб» -

Идентификатор закупки UA-2023-01-11-008570-a  
ID 8c6495bf8fa14f74988e03aac0e4d228  
Общая ожидаемая стоимость закупки
53`160.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради  
Общая ожидаемая стоимость закупки 53`160.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
11.01.23
Период уточнений
до 16.01.23
Период обжалования
до 16.01.23
Прием предложений
до 19.01.23
Квалификация
с19.01.23
Предложения рассмотрены
с23.01.23
Завершен
30.01.23
13.01.2023, 15:28
неправомірна вимога
Общий вопрос о закупке
Доброго дня, в ТД зазначена вимога "У випадку відказу установки обслуговуючий персонал повинен прибути на обслуговуваний Об’єкт за викликом Замовника протягом двох годин.", яка є неправомірною, так як в Наказі МВС від 30.03.2015 № 349 чітко зазначено "Якщо пристрій передавання пожежної тривоги та попередження про несправність інтегрований у ППКП, його технічне обслуговування здійснює той самий суб’єкт господарювання, який обслуговує СПЗ цього об’єкта. У такому випадку обслуговуюча організація забезпечує відновлення працездатності цього устатковання протягом 12 годин з моменту отримання інформації від ЦПТС ПО." і мова про 2 години не йде!! Тому вимагаємо не порушувати законодавство та видалити або відкорегувати дану вимогу!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован16.01.2023, 12:28)
Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу на те, що Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до п. 2 розділу 7 якщо пристрій передавання пожежної тривоги та попередження про несправність інтегрований у ППКП, його технічне обслуговування здійснює той самий суб’єкт господарювання, який обслуговує СПЗ цього об’єкта. У такому випадку обслуговуюча організація забезпечує відновлення працездатності цього устаткування протягом 12 годин з моменту отримання інформації від ЦПТС ПО, тобто вимоги Замовника можуть бути більш конкретизовані.
Крім нормативних вимог, є вимоги Замовника, який ураховує власні потреби до якості та строків надання послуг. Предмет закупівлі, це установи з цілодобовим перебуванням персоналу, який не може чекати 12 години до прибуття обслуговуючого персоналу.
Це, насамперед обумовлено тим, що крім нормативних вимог, є вимоги замовника який ураховує власні потреби до якості та строків надання послуг. Виконавець повинен мати змогу якнайшвидше прибувати на наш об’єкт у разі виникнення збоїв або помилкових спрацьовувань, так як справа йде про здоров’я та життя здобувачів освіти – малолітніх та неповнолітніх дітей. Наприклад помилкове спрацьовування, або збій системи пожежної сигналізації та мовного оповіщення про пожежу відбувся під час навчального процесу чи вночі. Відновити систему або відключити власними силами не завжди можливо. Чекати 24 години на спеціаліста для її відключення заклад освіти не спроможний. Тому зі сторони Замовника ми наполягаємо на тому щоб учасник аукціону враховував це, та міг гарантувати оперативний виїзд досвідченого спеціаліста у вказаний термін.
Окрім цього додаємо, що не вважаємо цю вимогу дискримінаційною, адже є широке коло підприємств та організацій, що спроможні у вказаний термін виконати вказаний вид робіт та послуг.
Дана вимога не містить дискримінаційного характеру, а лише гарантує якісне та своєчасне надання якісних послуг без затримки.
Послуги зі здійснення обслуговуванням за автоматичною системою пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу вимагає швидкого реагування та термінового виправлення технічних неполадок на об’єктах.
Отже, Замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові. Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін в цій частині відсутні. Дякуємо за взаєморозуміння.
13.01.2023, 15:40
дискримінація
Общий вопрос о закупке
В ТД зазначена вимога "2 аналогічних договора + відгуки за ДК 021:2015:75250000-3 «Послуги пожежних і рятувальних служб»" яка є дискримінаційною!! В ЗУ "Про публічні закупівлі" чітко встановлено про наявність аналогічного досвіду, а от за яким ДК буде аналогічний досвід це вирішує учасник, і аж ніяк не Замовник!! Тому вимагаємо не дискримінувати учасників та видалити дану вимогу з ТД, в іншому випадку ми будемо звертатися в контролюючі органи та АМКУ!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован16.01.2023, 12:17)
Шановний Учаснику, відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовником встановлено
Відповідно до рекомендації Мінекономіки щодо аналогічних договорів у разі, якщо замовником встановлюється кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), для підтвердження цього кваліфікаційного критерію замовник може встановити перелік інформації, що зазначається в довідці.
До документів, копії яких надаються учасником процедури закупівлі, що підтверджують інформацію, зазначену у довідці, можуть належати:
аналогічний договір (договори) за предметом закупівлі з усіма додатками та невід'ємними частинами договору
документи, які підтверджують виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі, зокрема, такі, як акти надання послуг, поставки товарів або товарно-транспортні накладні.
При встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» необхідно вимагати підтвердження досвіду на виконання аналогічних послуг (поставки товарів), зазначаючи як аналогічний досвід тип послуг/вид товарів з глибиною за кодом ДК не більше ніж до 4 знаку, а не зазначати конкретний перелік товарів/послуг.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі в даному випадку це є спостереження за установками пожежної автоматики, обслуговування системи пожежного моніторингу GSM-автодозвону, обслуговування автоматичної пожежної сигналізації об'єкту за кодом ДК 021:2015:75250000-3 «Послуги пожежних і рятувальних служб», з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Отже, саме Замовником встановляється, яких договір буде вважатись аналогічним.
Тому, не вважаємо дану вимогу дискримінаційною, Замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові. Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін в цій частині відсутні. Дякуємо за взаєморозуміння.