Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 13.12.2022 09:54. Дата последних изменений - 29.12.2022 20:29

Катетер внутрішньовенний периферичний, одноразовий, з додатковим ін'єкційним портом, 24G, №1,Катетер внутрішньовенний периферичний, одноразовий, з додатковим ін'єкційним портом, 22G, №1,Катетер внутрішньовенний периферичний, одноразовий, з додатковим ін'єкційним портом, 20G, №1

Идентификатор закупки UA-2022-12-13-003067-a  
ID 47c5f8adf97d4c3fb75a6f2d34073296  
Идентификатор плана UA-P-2022-12-12-006412-a  
Ожидаемая стоимость
767.30 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Код ДК, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі (4-8 цифра в межах коду закупівлі): 33141200-2 Катетери Код НК 024:2019: 34920. Строк поставки товарів: не більше 15-ти календарних днів з дати отримання письмової заявки Постачальником від Замовника. Строк гарантії не менше 12 місяців. Строк заміни неякісного Товару: не більше 30 календарних днів. Умови оплати: Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. Документи, що підтверджують поставку товару/ надання послуг/ виконання робіт: – видаткова накладна на поставлений товар, в якій вказується найменування, одиниця виміру, кількість Товару, інші параметри до повної їх ідентифікації; – Товарно-транспортна накладна на Товар (оригінал). Документи, які необхідно надати з товаром: – копію або оригінал документу, що підтверджує якість та/або походження товару (паспорт або інструкцію, або формуляр, або сертифікат якості/відповідності, або інший документ про якість товару, або гарантійний лист/талон від постачальника/виробника товару, або штрих-код або пакування товару). Вимога надання податкової накладної: податкова накладна на Товар, складена в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством України (Податкова накладна надається у випадку, якщо постачальник є платником ПДВ). Поставка товару здійснюватиметься однією партією. Товар повинен бути новим. Залишковий термін придатності Товару на момент поставки повинен становити не менше 75% з дати виготовлення. Учасник на наступний день після визначення його Переможця повинен на ел. пошту замовника надати інформацію про країну походження товару, гарантійні строки та статутні документи для укладання договору

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"  
Ожидаемая стоимость 767.30 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
13.12.22
Прием предложений
до 20.12.22
Квалификация
с20.12.22
Предложения рассмотрены
с21.12.22
Завершен
29.12.22

Спецификация закупки

1)
Катетер внутрішньовенний периферичний, одноразовий, з додатковим ін'єкційним портом, 24G, №1
ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспіль-7
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 28.02.2023
Информация по поставке партиями: Код ДК, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі (4-8 цифра в межах коду закупівлі): 33141200-2 Катетери Код НК 024:2019: 34920. Строк поставки товарів: не більше 15-ти календарних днів з дати отримання письмової заявки Постачальником від Замовника. Строк гарантії не менше 12 місяців. Строк заміни неякісного Товару: не більше 30 календарних днів. Умови оплати: Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. Документи, що підтверджують поставку товару/ надання послуг/ виконання робіт: – видаткова накладна на поставлений товар, в якій вказується найменування, одиниця виміру, кількість Товару, інші параметри до повної їх ідентифікації; – Товарно-транспортна накладна на Товар (оригінал). Документи, які необхідно надати з товаром: – копію або оригінал документу, що підтверджує якість та/або походження товару (паспорт або інструкцію, або формуляр, або сертифікат якості/відповідності, або інший документ про якість товару, або гарантійний лист/талон від постачальника/виробника товару, або штрих-код або пакування товару). Вимога надання податкової накладної: податкова накладна на Товар, складена в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством України (Податкова накладна надається у випадку, якщо постачальник є платником ПДВ). Поставка товару здійснюватиметься однією партією. Товар повинен бути новим. Залишковий термін придатності Товару на момент поставки повинен становити не менше 75% з дати виготовлення. Учасник на наступний день після визначення його Переможця повинен на ел. пошту замовника надати інформацію про країну походження товару, гарантійні строки та статутні документи для укладання договору
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 10 штуки
2)
Катетер внутрішньовенний периферичний, одноразовий, з додатковим ін'єкційним портом, 22G, №1
ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспіль-7
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 28.02.2023
Информация по поставке партиями: Код ДК, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі (4-8 цифра в межах коду закупівлі): 33141200-2 Катетери Код НК 024:2019: 34920. Строк поставки товарів: не більше 15-ти календарних днів з дати отримання письмової заявки Постачальником від Замовника. Строк гарантії не менше 12 місяців. Строк заміни неякісного Товару: не більше 30 календарних днів. Умови оплати: Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. Документи, що підтверджують поставку товару/ надання послуг/ виконання робіт: – видаткова накладна на поставлений товар, в якій вказується найменування, одиниця виміру, кількість Товару, інші параметри до повної їх ідентифікації; – Товарно-транспортна накладна на Товар (оригінал). Документи, які необхідно надати з товаром: – копію або оригінал документу, що підтверджує якість та/або походження товару (паспорт або інструкцію, або формуляр, або сертифікат якості/відповідності, або інший документ про якість товару, або гарантійний лист/талон від постачальника/виробника товару, або штрих-код або пакування товару). Вимога надання податкової накладної: податкова накладна на Товар, складена в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством України (Податкова накладна надається у випадку, якщо постачальник є платником ПДВ). Поставка товару здійснюватиметься однією партією. Товар повинен бути новим. Залишковий термін придатності Товару на момент поставки повинен становити не менше 75% з дати виготовлення. Учасник на наступний день після визначення його Переможця повинен на ел. пошту замовника надати інформацію про країну походження товару, гарантійні строки та статутні документи для укладання договору
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 10 штуки
3)
Катетер внутрішньовенний периферичний, одноразовий, з додатковим ін'єкційним портом, 20G, №1
ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспіль-7
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 28.02.2023
Информация по поставке партиями: Код ДК, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі (4-8 цифра в межах коду закупівлі): 33141200-2 Катетери Код НК 024:2019: 34920. Строк поставки товарів: не більше 15-ти календарних днів з дати отримання письмової заявки Постачальником від Замовника. Строк гарантії не менше 12 місяців. Строк заміни неякісного Товару: не більше 30 календарних днів. Умови оплати: Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. Документи, що підтверджують поставку товару/ надання послуг/ виконання робіт: – видаткова накладна на поставлений товар, в якій вказується найменування, одиниця виміру, кількість Товару, інші параметри до повної їх ідентифікації; – Товарно-транспортна накладна на Товар (оригінал). Документи, які необхідно надати з товаром: – копію або оригінал документу, що підтверджує якість та/або походження товару (паспорт або інструкцію, або формуляр, або сертифікат якості/відповідності, або інший документ про якість товару, або гарантійний лист/талон від постачальника/виробника товару, або штрих-код або пакування товару). Вимога надання податкової накладної: податкова накладна на Товар, складена в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством України (Податкова накладна надається у випадку, якщо постачальник є платником ПДВ). Поставка товару здійснюватиметься однією партією. Товар повинен бути новим. Залишковий термін придатності Товару на момент поставки повинен становити не менше 75% з дати виготовлення. Учасник на наступний день після визначення його Переможця повинен на ел. пошту замовника надати інформацію про країну походження товару, гарантійні строки та статутні документи для укладання договору
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 10 штуки

Тендерная документация

Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 13.12.2022 09:54
Версия документа от: 13.12.2022 09:54
ID: 2cf7637e72074d129fbb4fac7097fd98

?:tender item config

Oписание критериев

Технічні характеристики предмета закупівлі
Катетер внутрішньовенний периферичний, одноразовий, з додатковим ін'єкційним портом, 24G, №1
Критерий относится к предмету закупки Катетер внутрішньовенний периферичний, о
Технічні характеристики
Призначення Ожидаемое значение: Катетери судинні
Стерильність Ожидаемое значение: Стерильний
Кількість використань Ожидаемое значение: Одноразовий
Наявність додаткового ін’єкційного порту Ожидаемое значение: Так
Довжина Ожидаемое значение: 19 сантиметр
Розмір канюлі Ожидаемое значение: 24
Кількість одиниць в упаковці Ожидаемое значение: 1
Технічні характеристики предмета закупівлі
Катетер внутрішньовенний периферичний, одноразовий, з додатковим ін'єкційним портом, 22G, №1
Критерий относится к предмету закупки Катетер внутрішньовенний периферичний, о
Технічні характеристики
Призначення Ожидаемое значение: Катетери судинні
Стерильність Ожидаемое значение: Стерильний
Кількість використань Ожидаемое значение: Одноразовий
Наявність додаткового ін’єкційного порту Ожидаемое значение: Так
Довжина Ожидаемое значение: 25 сантиметр
Розмір канюлі Ожидаемое значение: 22
Кількість одиниць в упаковці Ожидаемое значение: 1
Технічні характеристики предмета закупівлі
Катетер внутрішньовенний периферичний, одноразовий, з додатковим ін'єкційним портом, 20G, №1
Критерий относится к предмету закупки Катетер внутрішньовенний периферичний, о
Технічні характеристики
Призначення Ожидаемое значение: Катетери судинні
Стерильність Ожидаемое значение: Стерильний
Кількість використань Ожидаемое значение: Одноразовий
Наявність додаткового ін’єкційного порту Ожидаемое значение: Так
Довжина Ожидаемое значение: 32 сантиметр
Розмір канюлі Ожидаемое значение: 20
Кількість одиниць в упаковці Ожидаемое значение: 1

Даты и сроки

Дата публикации 13.12.2022 09:54  
Начало периода приема предложений 13.12.2022 09:54  
Окончание периода приема предложений 20.12.2022 11:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 20572069  
Юридический адрес 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 20.12.2022 11:04
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
495.00
Гривна с НДС
2
ТОВ "КОМПОНЕНТИ ТІ"
ID: b56af1d79c68452882f100a87d24c36a
717.60
Гривна с НДС
3
ПП "ТЕНДЕРМЕД"
ID: 73c724fdd31f4b688e08d4b002cb32ac
690.00
Гривна с НДС

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
495.00
Гривна с НДС
Победитель
21.12.2022 11:19
2
690.00
Гривна с НДС
Не рассматривался
3
717.60
Гривна с НДС
Не рассматривался

Сообщение о намерении заключить договор

Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВОЛГА"
Код ЕГРПОУ:30540001
495.00
Гривна с НДС
21.12.2022
11:19

Заключенные договоры

Номер договора
35.1-14/3.6-00049
Дата подписания
29.12.2022
Дата начала действия
29.12.2022
Дата завершения действия
31.03.2023
Цена договора
495.00 Гривна без НДС