Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 24.01.2023 16:07. Дата последнего редактирования мониторинга 16.02.2023 12:13

Информация, которая получена от органов государственной власти, органов местного самоуправления, о наличии признаков нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок

ID мониторинга UA-M-2023-01-24-000092  
ID 276f2207864b49278202ca07c905e946  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
24.01.23
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, в тому числі відхилення ТОВ «Настрой» та визнання переможцем ТОВ «АНСТРОЙ ПРОЕКТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок Відсутні.  
Дата публикации 16.02.2023 12:13  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: «14» лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (надалі - Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 30.11.2022 № 30-11/22/3 (із змінами); тендерні пропозиції учасників - Товариство з обмеженою відповідальністю «АНСТРОЙ ПРОЕКТ» та Товариство з обмеженою відповідальністю «Настрой» (далі – ТОВ «АНСТРОЙ ПРОЕКТ», ТОВ «Настрой»); рішення уповноваженої особи від 15.12.2022 № 15-12/22/1 щодо визначення переможцем торгів ТОВ «АНСТРОЙ ПРОЕКТ»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.12.2022; договір про закупівлю від 21.12.2022 № НУ80/ПР/ВНК, додаткова угода до нього від 26.12.2022 № 1; орієнтовний розрахунок на виготовлення проектно-кошторисної документації (зведений кошторис № 1, кошторис № 1 на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи; розрахунок вартості експертизи № 2, кошторис № 3 на виконання робіт з авторського нагляду за будівництвом). В ході проведення моніторингу в електронній системі закупівель Замовнику надіслано запит від 26.01.2023 про надання пояснень щодо обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість та зобов’язанням оприлюднити пояснення, інформацію та документи. На запит Замовником оприлюднено відповідне пояснення щодо обґрунтування розрахунку орієнтовної вартості розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт житлового будинку по вул. Незалежної України, 80/ вул. Якова Новицького, 3 з відновленням несучих конструкцій після потрапляння боєприпасів в м. Запоріжжя» та документи (орієнтовний розрахунок на виготовлення проектно-кошторисної документації (зведений кошторис № 1, кошторис № 1 на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи; розрахунок вартості експертизи № 2, кошторис № 3 на виконання робіт з авторського нагляду за будівництвом).  
Обнаружены нарушения (да/нет) Нарушения не определены  
Дата создания 16.02.2023 12:13  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга Н А К А З 23.01.2023 № 7-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. . Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 23.01.2023 № 7-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 1. UA-2022-11-30-004194-a, Проектні роботи та здійснення авторського нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт житлового будинку по вул. Незалежної України, 80/вул. Якова Новицького, 3 з відновленням несучих конструкцій після потрапляння боєприпасів в м. Запоріжжя», яка проведена Департаментом з управління житлово-комунального господарства Запорізької міської влади;  
Дата решения о начале мониторинга 23.01.2023 00:00  
Дата публикации 24.01.2023 16:19  
Дата создания 24.01.2023 16:19  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41127371  
Адрес компании Ukraine, Запорізька, Запоріжжя  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.) 
+38 (0 61) 764-86-75
lvkarpenko2015@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 24.01.2023 16:19 - 15.02.2023 00:00  
Дата публикации решения о результатах 16.02.2023 12:13 - 22.02.2023 00:00