Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 23.08.2022 23:30. Дата последних изменений - 09.09.2022 13:16

Косарки, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 16310000-1 (Косарка-кущоріз Femac DOC 201 або еквівалент)

Идентификатор закупки UA-2022-08-23-010346-a  
ID 2721bf9fc643426d8631187aca847254  
Ожидаемая стоимость
507`735.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: 1.1. найменування замовника: Комунальне підприємство «Горянин» Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області 1.2.місцезнаходження замовника: 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5 1.3. ідентифікаційний код замовника: 33678185 1.4. категорія замовника: третя категорія замовників, відповідно до п.3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Косарки, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 16310000-1 (Косарка-кущоріз Femac DOC 201 або еквівалент). 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Технічного завдання (Додаток №4 до цього оголошення) 4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 4.1. кількість товарів: 1 шт. 4.2. місце поставки товарів: 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 3 (трьох) робочих днів з дня подачі Замовником відповідної заявки, але не пізніше ніж до припинення чи скасування на всій території України та/або на території Київської області правового режиму воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженим Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, але в будь-якому разі не пізніше, ніж до 31.12.2022. 6. Умови оплати: Розрахунок проводиться протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної або акту приймання-передачі. 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 507735,00 грн (п’ятсот сім тисяч сімсот тридцять п’ять гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ. 8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 30.08.2022р. до 00 год 00 хв 9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю): 02.09.2022р. до 00 год 00 хв 10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «Ціна» - єдиний критерій оцінки, питома вага критерію – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. 11. Розмір надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 11.1.Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1% очікуваної вартості закупівлі 14. Джерело фінансування: кошти підприємтва 15. Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками: Любарець Костянтин Юрійович – заступник директора КП «Горянин», тел. тел. +380956130024, +380933617168, Е-mail: gorynin5@ukr.net 16. Інша інформація: Оголошення розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Терміни, які використовуються в цьому оголошенні, вживаються у значенні, наведеному в Законі.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КП "Горянин" Гірської сільської ради"  
Ожидаемая стоимость 507`735.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 5`077.35 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
23.08.22
Период уточнений
до 30.08.22
Прием предложений
до 02.09.22
Квалификация
с02.09.22
Предложения рассмотрены
с06.09.22
Завершен
09.09.22

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Розрахунок проводиться протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної або акту приймання-передачі.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 30 Банковские дни  

Спецификация закупки

1)
Косарки, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 16310000-1 (Косарка-кущоріз Femac DOC 201 або еквівалент)
ДК 021:2015: 16310000-1 - Косарки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 08324, Україна, Київська область, село Гора, вул.Центральна, будинок 5
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2022
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штуки

Тендерная документация

Нетипизированный документ
Дод 1 до оголош - вимоги(док).doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.08.2022 23:30
Версия документа от: 23.08.2022 23:30
ID: 2c0f213eed9343ec866b90b3a795d97b
Нетипизированный документ
Дод 2 до оголош - форма пропоз.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.08.2022 23:30
Версия документа от: 23.08.2022 23:30
ID: 1bfab7577d82439fb2cdf48fc66c2dfa
Проект договора
Дод 3 до оголош - проект договору.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.08.2022 23:30
Версия документа от: 23.08.2022 23:30
ID: 1f3c9029fb2b4a88aadf340d29af40eb
Техническое описание предмета закупки
Дод 4 до оголош - тз.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.08.2022 23:30
Версия документа от: 23.08.2022 23:30
ID: 15e4de5e94f14c7ab8fa65d1438f0f45
Нетипизированный документ
Оголошення_косарка_по пост_169.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.08.2022 23:30
Версия документа от: 23.08.2022 23:30
ID: 019c6cd1d36b408fb4d5b8428cf5fe7e
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.08.2022 23:32
Версия документа от: 23.08.2022 23:32
ID: 9ceb0949350d43fa99dbd8bffd33de29

Даты и сроки

Завершение периода уточнений 30.08.2022 00:00  
Начало периода приема предложений 30.08.2022 00:00  
Окончание периода приема предложений 02.09.2022 00:00  
Дата проведения онлайн-аукциона 02.09.2022 11:05  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КП "Горянин" Гірської сільської ради"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 33678185  
Юридический адрес 08324, Україна, Київська область, с. Гора, вул. Центральна, 5  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 02.09.2022 00:01
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
507`735.00
Гривна с НДС

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы

Сообщение о намерении заключить договор

Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИНТЕЗ АГРО"
Код ЕГРПОУ:41317330
507`735.00
Гривна с НДС
06.09.2022
14:27

Заключенные договоры

Номер договора
№0609/202201
Дата подписания
08.09.2022
Дата начала действия
08.09.2022
Дата завершения действия
31.12.2022
Цена договора
507`735.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
423`112.50 Гривна