Процедура закупки объявлена 11.02.2022 14:10. Дата последних изменений - 24.03.2022 12:11
Електрична енергія для навчальних корпусів -
| Идентификатор закупки | UA-2022-02-11-009193-b | |
| ID | ca4642ae0a3e42f8ad1fc8ddc84f8024 |
Ожидаемая стоимость
2`201`733.95 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Національний Університет "Запорізька політехніка" | |
| Ожидаемая стоимость | 2`201`733.95 Гривна (с НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 11`008.67 Гривна | |
| Процедура закупки | Открытые торги | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
11.02.22
Период уточнений
до 23.02.22
Период обжалования
до 01.03.22
Прием предложений
до 05.03.22
Аукцион
09.03.22
Квалификация
с09.03.22
Предложения рассмотрены
с10.03.22
Завершен
24.03.22
16.02.2022, 11:41
Триф на послугу з розподілу ее
Общий вопрос о закупке
у п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиці, Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено: "До складу ціни пропозиції включається тариф на передачу електричної енергії та не включається тариф на розподіл."
п5.16. Договору про постачання, який викладено у Додатку 6 до тендерної документації:
"Споживач здійснює плату за послугу з розподілу (передачі) електричної енергії через Постачальника"
Питання: чи включено тариф на послуги з розподілу у вартість закупівлі?
п5.16. Договору про постачання, який викладено у Додатку 6 до тендерної документації:
"Споживач здійснює плату за послугу з розподілу (передачі) електричної енергії через Постачальника"
Питання: чи включено тариф на послуги з розподілу у вартість закупівлі?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.02.2022, 10:09)
Доброго дня! Тариф на розподіл до вартості закувівлі не входить,відповідні зміни будуть внесені у вигляді нової редакції тендерної документації та Додатку №6.
17.02.2022, 08:33
щодо розподілу
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник.
П.1 розділу 3 тендерної документації містить інформацію, яка суперечить одна одній, а саме: «Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з врахуванням послуг з передачі електричної енергії ПрАТ «НЕК «Укренерго» за регульованим тарифом, та усі необхідні обов’язкові платежі, як Постачальника електричної енергії, та з врахуванням послуг з розподілу, відповідно договорів, що укладені між відповідним оператором системи розподілу та Постачальником, з врахуванням ПДВ (для платників ПДВ) відповідно технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, згідно додатку 4 цієї тендерної документації.» - тобто закупівля здійснюється з розподілом ТА «До складу ціни пропозиції включається тариф на передачу електричної енергії та не включається тариф на розподіл.» - тобто закупівля здійснюється з без розподілу.
Інформація додатку 4 містить наступне: «Учасник визначає ціну на товар, як електрична енергія, який він пропонує поставити за Договором, включає витрати на послуги з передачі електричної енергії ДП «Укренерго» за регульованим тарифом, та усі необхідні обов’язкові платежі, як Постачальника електричної енергії з врахуванням послуг з розподілу, відповідно договорів, що укладені між відповідним оператором системи розподілу та Постачальником, з врахуванням ПДВ (для платників ПДВ). » - тобто закупівля здійснюється з розподілом.
Додаток 6 п 5.16. Споживач здійснює плату за послугу з розподілу (передачі) електричної енергії через Постачальника. Спосіб оплати за послугу з розподілу (передачі) електричної енергії зазначається в комерційній пропозиції, яка є додатком №2 до цього Договору. - тобто закупівля здійснюється з розподілом.
Пропонуємо Вам видалити з п.1 розділу 3 тендерної документації «До складу ціни пропозиції включається тариф на передачу електричної енергії та не включається тариф на розподіл», якщо, приймаючи до уваги всю іншу інформацію, закупівля здійснюється з врахуванням тарифу на послуги з розподілу електричної енергії в ціні.
Дякуємо
П.1 розділу 3 тендерної документації містить інформацію, яка суперечить одна одній, а саме: «Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з врахуванням послуг з передачі електричної енергії ПрАТ «НЕК «Укренерго» за регульованим тарифом, та усі необхідні обов’язкові платежі, як Постачальника електричної енергії, та з врахуванням послуг з розподілу, відповідно договорів, що укладені між відповідним оператором системи розподілу та Постачальником, з врахуванням ПДВ (для платників ПДВ) відповідно технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, згідно додатку 4 цієї тендерної документації.» - тобто закупівля здійснюється з розподілом ТА «До складу ціни пропозиції включається тариф на передачу електричної енергії та не включається тариф на розподіл.» - тобто закупівля здійснюється з без розподілу.
Інформація додатку 4 містить наступне: «Учасник визначає ціну на товар, як електрична енергія, який він пропонує поставити за Договором, включає витрати на послуги з передачі електричної енергії ДП «Укренерго» за регульованим тарифом, та усі необхідні обов’язкові платежі, як Постачальника електричної енергії з врахуванням послуг з розподілу, відповідно договорів, що укладені між відповідним оператором системи розподілу та Постачальником, з врахуванням ПДВ (для платників ПДВ). » - тобто закупівля здійснюється з розподілом.
Додаток 6 п 5.16. Споживач здійснює плату за послугу з розподілу (передачі) електричної енергії через Постачальника. Спосіб оплати за послугу з розподілу (передачі) електричної енергії зазначається в комерційній пропозиції, яка є додатком №2 до цього Договору. - тобто закупівля здійснюється з розподілом.
Пропонуємо Вам видалити з п.1 розділу 3 тендерної документації «До складу ціни пропозиції включається тариф на передачу електричної енергії та не включається тариф на розподіл», якщо, приймаючи до уваги всю іншу інформацію, закупівля здійснюється з врахуванням тарифу на послуги з розподілу електричної енергії в ціні.
Дякуємо
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.02.2022, 10:22)
Доброго дня! Закупівля електричної енергії не включає тариф на розподіл.Всі ваші зауваження будуть враховані і розглянуті уповноваженої особої найближчим часом.
17.02.2022, 08:38
АСКОЕ
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник.
Споживачі розподіляються на групи відносно організації обліку (група «А»/ група «Б»). В Додатку 4 тендерної документації оприлюднено інформацію: «Замовник ____________________ належить до групи площадок вимірювання група "А" (з АСКОЕ)/ групи "Б" (без АСКОЕ), 2 клас напруги.»
Споживачі групи «А» – це споживачі, площадки вимірювання яких забезпечені прийнятою до розрахунків за електричну енергію схемою обліку електричної енергії (де вимірюється надходження електричної енергії на площадку) із встановленими та введеними в експлуатацію ЛУЗОД, АСКОЕ, АСЗД або лічильниками диференційного (погодинного, зонного) обліку електричної енергії із гарантованим щодобовим зчитуванням показів, належать до групи “А” за умови забезпечення визначеним споживачем, Оператором АСКОЕ або ППКО щодобового зчитування, формування та передачі сформованих погодинних даних комерційного обліку до ОСР/НЕК.
Споживачі групи «Б» – це споживачі, площадки вимірювання яких, не відповідають вимогам щодо організації обліку електроенергії для групи «а».
Процедура віднесення площадок вимірювання споживачів до групи “А” врегульована додатком до Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період, затвердженого постановою НКРЕКП від 28 грудня 2018 року N 2118.
Принципи нарахування за електроенергію для споживачів групи «А»/групи «Б». Для споживачів групи «А», що є споживачами за вільними цінами, погодинна ціна буде розраховуватися на основі фактичного графіка погодинного електроспоживання цих клієнтів та погодинних цін закупівлі електроенергії на ринку. Для споживачів групи «Б» ціна буде розраховуватися з урахуванням графіку погодинного споживання усіх клієнтів групи «Б» постачальника в цілому та погодинної вартості на ринку.
Отже, для правильного розрахунку економічно вигідної ціни пропозиції для торгів учаснику необхідно знати яка група відносно організації обліку у Замовника.
Дана інформація є доступною для Замовника і взяти її можна у оператора системи розподілу (у Вашому випадку ОСР - ПАТ «Запоріжжяобленерго»)
Просимо надати інформацію щодо групи відносно організації обліку Замовника група «А» чи група «Б».
Від даної інформації залежить і правильність розрахунку економічно вигідної ціни і подальший супровід Замовника в разі укладення договору.
Споживачі розподіляються на групи відносно організації обліку (група «А»/ група «Б»). В Додатку 4 тендерної документації оприлюднено інформацію: «Замовник ____________________ належить до групи площадок вимірювання група "А" (з АСКОЕ)/ групи "Б" (без АСКОЕ), 2 клас напруги.»
Споживачі групи «А» – це споживачі, площадки вимірювання яких забезпечені прийнятою до розрахунків за електричну енергію схемою обліку електричної енергії (де вимірюється надходження електричної енергії на площадку) із встановленими та введеними в експлуатацію ЛУЗОД, АСКОЕ, АСЗД або лічильниками диференційного (погодинного, зонного) обліку електричної енергії із гарантованим щодобовим зчитуванням показів, належать до групи “А” за умови забезпечення визначеним споживачем, Оператором АСКОЕ або ППКО щодобового зчитування, формування та передачі сформованих погодинних даних комерційного обліку до ОСР/НЕК.
Споживачі групи «Б» – це споживачі, площадки вимірювання яких, не відповідають вимогам щодо організації обліку електроенергії для групи «а».
Процедура віднесення площадок вимірювання споживачів до групи “А” врегульована додатком до Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період, затвердженого постановою НКРЕКП від 28 грудня 2018 року N 2118.
Принципи нарахування за електроенергію для споживачів групи «А»/групи «Б». Для споживачів групи «А», що є споживачами за вільними цінами, погодинна ціна буде розраховуватися на основі фактичного графіка погодинного електроспоживання цих клієнтів та погодинних цін закупівлі електроенергії на ринку. Для споживачів групи «Б» ціна буде розраховуватися з урахуванням графіку погодинного споживання усіх клієнтів групи «Б» постачальника в цілому та погодинної вартості на ринку.
Отже, для правильного розрахунку економічно вигідної ціни пропозиції для торгів учаснику необхідно знати яка група відносно організації обліку у Замовника.
Дана інформація є доступною для Замовника і взяти її можна у оператора системи розподілу (у Вашому випадку ОСР - ПАТ «Запоріжжяобленерго»)
Просимо надати інформацію щодо групи відносно організації обліку Замовника група «А» чи група «Б».
Від даної інформації залежить і правильність розрахунку економічно вигідної ціни і подальший супровід Замовника в разі укладення договору.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.02.2022, 10:24)
Доброго дня! Замлвник належить до групи площадок вимірювання групи"Б"( без АСКОЕ).
17.02.2022, 08:39
ГРУПА
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник.
Якщо на Вашому підприємстві присутні точки, які відносяться до групи "А" - прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць по цим точкам.
Дана інформація необхідна для розрахунку ціни учасниками, для надання Вам найкращого варіанту.
Дякуємо.
Якщо на Вашому підприємстві присутні точки, які відносяться до групи "А" - прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць по цим точкам.
Дана інформація необхідна для розрахунку ціни учасниками, для надання Вам найкращого варіанту.
Дякуємо.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.02.2022, 10:24)
Замлвник належить до групи площадок вимірювання групи"Б"( без АСКОЕ).
17.02.2022, 08:48
щодо лотів в проекті договору
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник.
Відповідно до інформації в електронній системі закупівель та вимог тендерної документації Вами проводиться закупівля без ділення на ЛОТИ.
В проекті договору в п.2.3. з'являються лоти: Очікуваний обсяг постачання електричної енергії на період з 01.01.2021р. по 31.12.2021 р. становить: лот №1 – Електрична енергія (навчальні корпуси) в кількості 1155000 кВт*год, лот №2 – Електрична енергія (гуртожитки) в кількості 1200000 кВт*год, лот №3 – Електрична енергія (ліфти, насоси) в кількості 96000 кВт*год, лот №4 – Електрична енергія (СОТ «Сосновий Бір»)) в кількості 17000 кВт*год. та відповідає очікуваному обсягу електричної енергії, заявленому операторам систем розподілу та зазначений у Відомостях про очікуваний обсяг, що є Додатком 3 до цього Договору.
Звертаємо Вашу увагу, що кількість предмету закупівлі є істотною умовою договору в електронній системі закупівель Вами проводиться закупівля електричної енергії в кількості - 504984.85 кВт*год, а відповідно до п.2.3 проекту договору кількість(обсяг) становить - 2468000 кВт*год., що практично в 5 разів перевищує обсяг оприлюднений в системі.
До того ж, в системі Вами не проводиться Лотова закупівля, і відповідно в проекті договору не можуть ні звідки з’являтись Лоти.
Приведіть інформацію в документах у відповідність та внесіть зміни.
Дякуємо.
Відповідно до інформації в електронній системі закупівель та вимог тендерної документації Вами проводиться закупівля без ділення на ЛОТИ.
В проекті договору в п.2.3. з'являються лоти: Очікуваний обсяг постачання електричної енергії на період з 01.01.2021р. по 31.12.2021 р. становить: лот №1 – Електрична енергія (навчальні корпуси) в кількості 1155000 кВт*год, лот №2 – Електрична енергія (гуртожитки) в кількості 1200000 кВт*год, лот №3 – Електрична енергія (ліфти, насоси) в кількості 96000 кВт*год, лот №4 – Електрична енергія (СОТ «Сосновий Бір»)) в кількості 17000 кВт*год. та відповідає очікуваному обсягу електричної енергії, заявленому операторам систем розподілу та зазначений у Відомостях про очікуваний обсяг, що є Додатком 3 до цього Договору.
Звертаємо Вашу увагу, що кількість предмету закупівлі є істотною умовою договору в електронній системі закупівель Вами проводиться закупівля електричної енергії в кількості - 504984.85 кВт*год, а відповідно до п.2.3 проекту договору кількість(обсяг) становить - 2468000 кВт*год., що практично в 5 разів перевищує обсяг оприлюднений в системі.
До того ж, в системі Вами не проводиться Лотова закупівля, і відповідно в проекті договору не можуть ні звідки з’являтись Лоти.
Приведіть інформацію в документах у відповідність та внесіть зміни.
Дякуємо.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.02.2022, 10:30)
Доброго дня! Кількість електрична енергія (навчальні корпуси) яка буде закупатися складає 504984,85 кВт*год, відповідні зміни будуть внесені у вигляді нової редакції Додатку №6 найближчим часом.
17.02.2022, 11:28
КЕП
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!
Ваша вимога щодо підписання документів кваліфікованим електронним підписом є дискримінаційною, тому пропонуємо Вам внести зміни до тендерної документації і замість вимоги накладення КЕП вказати КЕП/УЕП.
Відповідно до п.23 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. КЕП/УЕП застосовується для ідентифікації особи, яка підписала документ, а відповідно до п.20 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» ідентифікація особи - процедура використання ідентифікаційних даних особи з документів, створених на матеріальних носіях, та/або електронних даних, в результаті виконання якої забезпечується однозначне встановлення фізичної, юридичної особи або представника юридичної особи.
І КЕП, і УЕП містить інформацію, яка ідентифікує особу, яка підписала документи тендерної пропозиції.
Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови №193 від 3 березня 2020 р. (зі змінами) до 5 березня 2022 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Відповідно багато учасників, які є приватними юридичними особами, ще не робили кваліфіковані електронні підписи (КЕП). Тож вимагаючи підписати пропозицію саме КЕП Замовник таким чином зменшує конкуренцію на своєму тендері.
До того ж ч.5 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» також дозволяє використання Учасниками УЕП, так як Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Жоден, чинний на сьогоднішній день, законодавчий нормативно-правовий акт, не містить прямої заборони або обмеження у використанні Учасниками, які є приватними юридичними особами, при поданні пропозиції саме удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті.
Отже, виходячи з викладеного, внесіть зміни у тендерну документацію і замініть КЕП на КЕП/УЕП, щоб не перешкоджати приватним юридичним особам брати участь у закупівлі і таким чином штучно звужуючи кількість учасників.
Дякуємо
Ваша вимога щодо підписання документів кваліфікованим електронним підписом є дискримінаційною, тому пропонуємо Вам внести зміни до тендерної документації і замість вимоги накладення КЕП вказати КЕП/УЕП.
Відповідно до п.23 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. КЕП/УЕП застосовується для ідентифікації особи, яка підписала документ, а відповідно до п.20 ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» ідентифікація особи - процедура використання ідентифікаційних даних особи з документів, створених на матеріальних носіях, та/або електронних даних, в результаті виконання якої забезпечується однозначне встановлення фізичної, юридичної особи або представника юридичної особи.
І КЕП, і УЕП містить інформацію, яка ідентифікує особу, яка підписала документи тендерної пропозиції.
Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови №193 від 3 березня 2020 р. (зі змінами) до 5 березня 2022 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Відповідно багато учасників, які є приватними юридичними особами, ще не робили кваліфіковані електронні підписи (КЕП). Тож вимагаючи підписати пропозицію саме КЕП Замовник таким чином зменшує конкуренцію на своєму тендері.
До того ж ч.5 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» також дозволяє використання Учасниками УЕП, так як Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Жоден, чинний на сьогоднішній день, законодавчий нормативно-правовий акт, не містить прямої заборони або обмеження у використанні Учасниками, які є приватними юридичними особами, при поданні пропозиції саме удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті.
Отже, виходячи з викладеного, внесіть зміни у тендерну документацію і замініть КЕП на КЕП/УЕП, щоб не перешкоджати приватним юридичним особам брати участь у закупівлі і таким чином штучно звужуючи кількість учасників.
Дякуємо
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.02.2022, 12:16)
Доброго дня! Уповноваженою особою розглянуто «Загальне запитання щодо оголошення» яке надійшло до оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015-09310000-5 - Електрична енергія ,за розглядом якої повідомляю, що найближчим часом будуть внесені відповідні зміни.
17.02.2022, 11:33
Витяг ЄДР
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник.
Відповідно до ч.5 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Вимога (викладена в розділі 2 додатку 2 тендерної документації) надання Копії Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, сформованого у 2021 році) - для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності є такою, що порушує норми Закону України "Про публічні закупівлі".
Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є відкритим вільним джерелом, тому Ви не маєте права вимагати такий документ, як Витяг з даного реєстру.
Уникніть порушення, виключивши дану вимогу з тендерної документації.
Дякуємо
Відповідно до ч.5 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Вимога (викладена в розділі 2 додатку 2 тендерної документації) надання Копії Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, сформованого у 2021 році) - для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності є такою, що порушує норми Закону України "Про публічні закупівлі".
Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є відкритим вільним джерелом, тому Ви не маєте права вимагати такий документ, як Витяг з даного реєстру.
Уникніть порушення, виключивши дану вимогу з тендерної документації.
Дякуємо
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.02.2022, 12:21)
Тендерна документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У разі, якщо з незалежних від Замовника причин, вимоги щодо документального підтвердження вищезазначеної інформації встановлені, це означає, що документація не містить вимог стосовно надання такого документу, при цьому, учасник може не надавати відповідних документів. Разом з тим, учасник повинен надати довідку в довільній формі або виписку та вказати джерело, в якому міститься підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною.
17.02.2022, 11:36
Надається копія антикорупційної програми
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник.
В розділі 2 додатку 2 до тендерної документації Вами встановлено вимогу на відповідність п.10 ч. ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «12.Надається копія антикорупційної програми та інформація (або наказ) про посадову особу, відповідальну за реалізацію Антикорупційної програми – якщо вартість закупівлі товару (товарів) дорівнює або перевищує 20 (двадцять) мільйонів гривень.». Дана вимога суперечить нормі Закону, так як підтвердження надається у разі якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом).
Вартість Вашої закупівлі 2 201 733,95 грн., що значно менше 20 мільйонів гривень, саме тому Ви не можете встановлювати таку вимогу ні Учаснику ні Переможцю.
Приведіть, будь ласка, вимогу у відповідність до Закону.
Дякую
В розділі 2 додатку 2 до тендерної документації Вами встановлено вимогу на відповідність п.10 ч. ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «12.Надається копія антикорупційної програми та інформація (або наказ) про посадову особу, відповідальну за реалізацію Антикорупційної програми – якщо вартість закупівлі товару (товарів) дорівнює або перевищує 20 (двадцять) мільйонів гривень.». Дана вимога суперечить нормі Закону, так як підтвердження надається у разі якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом).
Вартість Вашої закупівлі 2 201 733,95 грн., що значно менше 20 мільйонів гривень, саме тому Ви не можете встановлювати таку вимогу ні Учаснику ні Переможцю.
Приведіть, будь ласка, вимогу у відповідність до Закону.
Дякую
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.02.2022, 12:20)
Доброго дня! Уповноваженою особою розглянуто «Загальне запитання щодо оголошення» яке надійшло до оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015-09310000-5 - Електрична енергія ,за розглядом якої повідомляю, що найближчим часом будуть внесені відповідні зміни.
17.02.2022, 12:52
щодо кваліфікаційних вимог
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник.
В розділі 1 додатку 2 тендерної документації містяться кваліфікаційні критерії, яким має відповідати Учасник, і в цій таблиці відсутній критерій щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, але розділ 3 цього ж додатку містить Форму довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*, яку має надати Учасник на фірменному бланку.
Як Учасник має зрозуміти так викладену вимогу? Ви вимагаєте чи ні довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід? Якщо така вимога є необхідною, то включіть її таблицю, якщо така інформація непотрібна то видаліть розділ 3 з додатку 2 тенденої документації та внесіть відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо
В розділі 1 додатку 2 тендерної документації містяться кваліфікаційні критерії, яким має відповідати Учасник, і в цій таблиці відсутній критерій щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, але розділ 3 цього ж додатку містить Форму довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*, яку має надати Учасник на фірменному бланку.
Як Учасник має зрозуміти так викладену вимогу? Ви вимагаєте чи ні довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід? Якщо така вимога є необхідною, то включіть її таблицю, якщо така інформація непотрібна то видаліть розділ 3 з додатку 2 тенденої документації та внесіть відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.02.2022, 12:25)
Доброго дня! Уповноваженою особою розглянуто «Загальне запитання щодо оголошення» яке надійшло до оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015-09310000-5 - Електрична енергія, довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагається Замовником, найближчим часом будуть внесені відповідні зміни.
17.02.2022, 15:38
Проект договору
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник. Відкорегуйте Розділ 1 Проекту договору.
Відповідно до ст. 634 ЦК України - Договором приєднання є договір, умови якого встановлені однією із сторін у формулярах або інших стандартних формах, який може бути укладений лише шляхом приєднання другої сторони до запропонованого договору в цілому. Друга сторона не може запропонувати свої умови договору.
Відповідно до ст. 633 ЦК України - Публічним є договір, в якому одна сторона - підприємець взяла на себе обов'язок здійснювати продаж товарів, виконання робіт або надання послуг кожному, хто до неї звернеться (роздрібна торгівля, перевезення транспортом загального користування, послуги зв'язку, медичне, готельне, банківське обслуговування тощо).
Відповідно до ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - договір про закупівлю це - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Отже, виходячи з вищевикладеного, Ви не можете приєднуватись до публічних договорів Постачальників (обирати комерційні пропозиції). Ви можете укласти договір про закупівлю з учасником, який стане Переможцем торгів і за результатом проведення конкурентної процедури запропонує найнижчу ціну. Такий договір не буде договором приєднання, до якого Ви приєднуєтесь відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії та Закону України «Про ринок електричної енергії». Закон України «Про публічні закупівлі» обмежує Вас у здійсненні таких функцій, так як відповідно до статті 3 Закону Ви являєтесь Змовником і зобов’язані проводити закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Саме тому Ви не приєднуєтесь до вже існуючого публічного договору Постачальника, а навпаки Постачальник приймає Ваші умови договору і погоджується на їх виконання.
Відповідно до ст. 634 ЦК України - Договором приєднання є договір, умови якого встановлені однією із сторін у формулярах або інших стандартних формах, який може бути укладений лише шляхом приєднання другої сторони до запропонованого договору в цілому. Друга сторона не може запропонувати свої умови договору.
Відповідно до ст. 633 ЦК України - Публічним є договір, в якому одна сторона - підприємець взяла на себе обов'язок здійснювати продаж товарів, виконання робіт або надання послуг кожному, хто до неї звернеться (роздрібна торгівля, перевезення транспортом загального користування, послуги зв'язку, медичне, готельне, банківське обслуговування тощо).
Відповідно до ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - договір про закупівлю це - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Отже, виходячи з вищевикладеного, Ви не можете приєднуватись до публічних договорів Постачальників (обирати комерційні пропозиції). Ви можете укласти договір про закупівлю з учасником, який стане Переможцем торгів і за результатом проведення конкурентної процедури запропонує найнижчу ціну. Такий договір не буде договором приєднання, до якого Ви приєднуєтесь відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії та Закону України «Про ринок електричної енергії». Закон України «Про публічні закупівлі» обмежує Вас у здійсненні таких функцій, так як відповідно до статті 3 Закону Ви являєтесь Змовником і зобов’язані проводити закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Саме тому Ви не приєднуєтесь до вже існуючого публічного договору Постачальника, а навпаки Постачальник приймає Ваші умови договору і погоджується на їх виконання.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.02.2022, 12:26)
Доброго дня! Уповноваженою особою розглянуто «Загальне запитання щодо оголошення» яке надійшла до оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015-09310000-5 - Електрична енергія ,за розглядом якої повідомляю, що найближчим часом будуть внесені відповідні зміни.
17.02.2022, 15:46
п.5.9 Проекту договору
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник. Доповніть, будь ласка, п.5.9. проекту договору, а саме: вкажіть всі пункти ст.41. У зв'язку з тим що ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлює обмеження таких змін "у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни". При зміні тарифів НКРЕКП неможливо буде змінити тарифи. Дякую.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.02.2022, 12:26)
Доброго дня! Уповноваженою особою розглянуто «Загальне запитання щодо оголошення» яке надійшла до оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015-09310000-5 - Електрична енергія ,за розглядом якої повідомляю, що найближчим часом будуть внесені відповідні зміни.
17.02.2022, 15:49
Проект договору.
Общий вопрос о закупке
Шановний замовник. Просимо відкорегувати пункт "6.1. Споживач має право:
1) обирати спосіб визначення ціни за постачання електричної енергії на умовах, зазначених у комерційній пропозиції, обраній Споживачем;
" не є доцільним. Ви нічого не обираєте. Тому що закуповуєте ЕЕ на відкритих торгах. Постачальники, які приходять на торги погоджуються з Вашими умовами договору. Приведіть у відповідність. Дякуємо
1) обирати спосіб визначення ціни за постачання електричної енергії на умовах, зазначених у комерційній пропозиції, обраній Споживачем;
" не є доцільним. Ви нічого не обираєте. Тому що закуповуєте ЕЕ на відкритих торгах. Постачальники, які приходять на торги погоджуються з Вашими умовами договору. Приведіть у відповідність. Дякуємо
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.02.2022, 12:26)
Доброго дня! Уповноваженою особою розглянуто «Загальне запитання щодо оголошення» яке надійшла до оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015-09310000-5 - Електрична енергія ,за розглядом якої повідомляю, що найближчим часом будуть внесені відповідні зміни.
17.02.2022, 15:53
Зміна електропостачальника
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику. Приведіть у відповідність Розділ 6 Проекту договору. Закон України «Про публічні закупівлі» жодним чином не регламентує зміну електропостачальника, у випадку укладення Договору на постачання електричної енергії з іншим електропостачальником (розділ 10 Проекту Договору), отже вважати, що Постачальник повідомлений про намір змінити електропостачальника Споживачем з моменту розміщення на сайті https://prozorro.gov.ua/ повідомлення про намір укласти Договір з іншим електропостачальником не законно. Процедура зміни електропостачальника чітко прописана в Правила роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018р. №312. Відповідно до вищевказаних Правил Споживач має право в будь-який момент часу змінити постачальника електричної енергії шляхом укладення нового договору про постачання електричної енергії з новим електропостачальником, попередивши Постачальника за 21 день до такої зміни, вказавши дату або строки, в які буде відбуватись така зміна (початок дії нового договору про постачання електричної енергії). Приведіть проект договору у відповідність до законодавства України.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.02.2022, 12:26)
Доброго дня! Уповноваженою особою розглянуто «Загальне запитання щодо оголошення» яке надійшла до оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015-09310000-5 - Електрична енергія ,за розглядом якої повідомляю, що найближчим часом будуть внесені відповідні зміни.
17.02.2022, 16:00
Проект договору
Общий вопрос о закупке
Шановний замовник. Ви не можете згідно Розділу 6 "15) в односторонньому порядку зменшити обсяги закупівлі Товару та відповідно ціну цього Договору, в залежності від реального фінансування видатків Споживача, письмово повідомивши про це Постачальника." У зв'язку з тим що це істотні умови договору. Тому підписується Додаткова угода з обох сторін, яка публікується на Прозорро.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.02.2022, 12:27)
Доброго дня! Уповноваженою особою розглянуто «Загальне запитання щодо оголошення» яке надійшла до оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015-09310000-5 - Електрична енергія ,за розглядом якої повідомляю, що найближчим часом будуть внесені відповідні зміни.
17.02.2022, 16:02
Розділ 11 Проекту договору (ІКЦ)
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, пропонуємо Вам змінити розділ 11 Договору «Порядок розв'язання спорів», у зв’язку з тим, що умови даного розділу носять дискримінаційний характер, а саме: Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії мають обмежену кількість учасників ринку електроенергії, це ті учасники, які постачають електричну енергію побутовим споживачам.
Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018року №312 (далі - Правила), п.8.3.17 Правил Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором.
Більшість учасників обслуговує менше 50000 споживачів, отже - Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів та кол-центрів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. п.8.3.6. Правил - Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником.
Додаток 5 до Правил роздрібного ринку електричної енергії «ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР про постачання електричної енергії споживачу», а не ТИПОВИЙ ДОГОВІР, отже може бути змінений.
Даний розділ можна викласти в наступній редакції:
«Спори та розбіжності, що можуть виникнути із виконання умов цього Договору, у разі якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між Сторонами, вирішуються шляхом досудового врегулювання спорів.
Якщо спори і розбіжності не будуть урегульовані шляхом переговорів та шляхом досудового урегулювання спорів, їх вирішення здійснюється у судовому порядку відповідно до чинного законодавства України.»
Дякуємо
Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018року №312 (далі - Правила), п.8.3.17 Правил Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором.
Більшість учасників обслуговує менше 50000 споживачів, отже - Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів та кол-центрів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. п.8.3.6. Правил - Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником.
Додаток 5 до Правил роздрібного ринку електричної енергії «ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР про постачання електричної енергії споживачу», а не ТИПОВИЙ ДОГОВІР, отже може бути змінений.
Даний розділ можна викласти в наступній редакції:
«Спори та розбіжності, що можуть виникнути із виконання умов цього Договору, у разі якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між Сторонами, вирішуються шляхом досудового врегулювання спорів.
Якщо спори і розбіжності не будуть урегульовані шляхом переговорів та шляхом досудового урегулювання спорів, їх вирішення здійснюється у судовому порядку відповідно до чинного законодавства України.»
Дякуємо
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.02.2022, 12:27)
Доброго дня! Уповноваженою особою розглянуто «Загальне запитання щодо оголошення» яке надійшла до оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015-09310000-5 - Електрична енергія ,за розглядом якої повідомляю, що найближчим часом будуть внесені відповідні зміни.
17.02.2022, 16:06
Заява-приєднання
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!
Просимо звернути увагу та внести зміни до додатку №1 до договору «Заява-приєднання» та викласти його в зміненій редакції. Запропонована Вами Заява-приєднання застосовується між Сторонами виключно при приєднанні Споживача до публічного договору.
Ви не приєднуєтесь до публічного договору, а укладаєте договір відповідно до результатів аукціону, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», отже формулювання додатку №1 до Договору не відповідає фактичним Вашим діям.
Пропонуємо викласти зміни в наступній редакції:
«Керуючись Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (далі – Правила роздрібного ринку), та ознайомившись з умовами договору про постачання електричної енергії споживачу №__________ від «__» ___________ 20__р. (далі – Договір), приєднуюсь до умов вказаного Договору з такими нижченаведеними персоніфікованими даними.
Персоніфіковані дані Споживача:»
Дякуємо
Просимо звернути увагу та внести зміни до додатку №1 до договору «Заява-приєднання» та викласти його в зміненій редакції. Запропонована Вами Заява-приєднання застосовується між Сторонами виключно при приєднанні Споживача до публічного договору.
Ви не приєднуєтесь до публічного договору, а укладаєте договір відповідно до результатів аукціону, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», отже формулювання додатку №1 до Договору не відповідає фактичним Вашим діям.
Пропонуємо викласти зміни в наступній редакції:
«Керуючись Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (далі – Правила роздрібного ринку), та ознайомившись з умовами договору про постачання електричної енергії споживачу №__________ від «__» ___________ 20__р. (далі – Договір), приєднуюсь до умов вказаного Договору з такими нижченаведеними персоніфікованими даними.
Персоніфіковані дані Споживача:»
Дякуємо
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.02.2022, 12:27)
Доброго дня! Уповноваженою особою розглянуто «Загальне запитання щодо оголошення» яке надійшла до оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015-09310000-5 - Електрична енергія ,за розглядом якої повідомляю, що найближчим часом будуть внесені відповідні зміни.
17.02.2022, 16:07
Комерційна пропозиція
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник обирає процедуру закупівлі та готує тендерну документацію, включно з проектом договору та додатками до нього, та оприлюднює таку закупівлю в електронній системі закупівель «ProZorro». Учасники (Постачальники) вивчивши вимоги тендерної документації приймають рішення щодо участі у торгах і або приймають, або не приймають умови проекту договору (з додатками) Замовника.
За результатами торгів проект договору, з додатками підписується Сторонами і зміни до нього можливо внести виключно на підставі ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, додаток до договору постачання електричної енергії споживачу «Комерційна пропозиція» - має бути запропонована (повністю заповнена) Замовником.
Приведіть додаток у відповідність до вимог Закону.
Даний додаток не укладається після торгів (тільки підписується, як додаток договору).
Учасники зобов’язані ознайомитись з усіма умовами тендерної документації Замовника, Комерційна пропозиція, як додаток до договору, є документом тендерної документації з якою Замовник (з невідомих причин) не ознайомлює Учасника. Така позиція Замовника може говорити про можливі домовленості з іншими учасниками ринку.
Дякуємо.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник обирає процедуру закупівлі та готує тендерну документацію, включно з проектом договору та додатками до нього, та оприлюднює таку закупівлю в електронній системі закупівель «ProZorro». Учасники (Постачальники) вивчивши вимоги тендерної документації приймають рішення щодо участі у торгах і або приймають, або не приймають умови проекту договору (з додатками) Замовника.
За результатами торгів проект договору, з додатками підписується Сторонами і зміни до нього можливо внести виключно на підставі ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, додаток до договору постачання електричної енергії споживачу «Комерційна пропозиція» - має бути запропонована (повністю заповнена) Замовником.
Приведіть додаток у відповідність до вимог Закону.
Даний додаток не укладається після торгів (тільки підписується, як додаток договору).
Учасники зобов’язані ознайомитись з усіма умовами тендерної документації Замовника, Комерційна пропозиція, як додаток до договору, є документом тендерної документації з якою Замовник (з невідомих причин) не ознайомлює Учасника. Така позиція Замовника може говорити про можливі домовленості з іншими учасниками ринку.
Дякуємо.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.02.2022, 12:27)
Доброго дня! Уповноваженою особою розглянуто «Загальне запитання щодо оголошення» яке надійшла до оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015-09310000-5 - Електрична енергія ,за розглядом якої повідомляю, що найближчим часом будуть внесені відповідні зміни.
17.02.2022, 16:09
Додаток 3 Проекту договору (Обсяги)
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник. Заповніть додаток.
Відповідно до ч.4 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Відповідно до ч.4 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.02.2022, 12:27)
Доброго дня! Уповноваженою особою розглянуто «Загальне запитання щодо оголошення» яке надійшла до оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015-09310000-5 - Електрична енергія ,за розглядом якої повідомляю, що найближчим часом будуть внесені відповідні зміни.