Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 02.06.2022 20:29. Дата последнего редактирования мониторинга 24.09.2022 18:33

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2022-06-02-000002  
ID 91fceea0d2eb41068c29bea46e7350a4  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
02.06.22
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимоги частини 5 статті 8 Закону, пункту 4¹ Постанови №710. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій за лотом №1 встановлено порушення вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону, пункту 3 частини першої статті 31 Закону, за лотом №2 – абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений),  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби, відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, за лотом №1 розірвати договір від 22.03.2022 №55/22 на суму 1 014 300,00 грн, за лотом №2 розірвати договір від 22.03.2022 №54/22 на суму 199 400,00 грн шляхом укладання відповідних додаткових угод з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 18.07.2022 19:59  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 18 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю (в тому числі повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), (далі – Постанова №710), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) UA-P-2022-02-10-001183-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням Уповноваженої особи (№ 16 від 10 лютого 2022 року), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, за лотом №1 повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "Б.К. БУДСЕРВІС", договір від 22.03.2022 №55/22, за лотом №2 повідомлення про намір укласти договір з ФОП Ляшенко А.М., договір від 22.03.2022 №54/22, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 08.07.2022. Моніторингом установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів https://clarity-project.info/edr/26136719 Замовник є розпорядником коштів місцевого бюджету. На запит Східного офісу Держаудитслужби від 06.07.2022 про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено запитувану інформацію, не надав, чим порушив вимоги частини 5 статті 8 Закону. Разом з тим, моніторингом офіційного сайту Нікопольської міської ради https://www.nikopol-mrada.dp.gov.ua/ не встановлено оприлюднення обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, чим порушено вимоги пункту 4¹ Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі Постанова №710). Відповідно до частини 6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Окрім того, пунктом 5.5. розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.3. цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: • довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону; • довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону; • довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону. Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Моніторингом установлено, що по закупівлі UA-2022-02-10-005451-b переможцем торгів за лотом №1 ТОВ "Б.К. БУДСЕРВІС" та за лотом №2 ФОП Ляшенко Артем Миколайович не надано документи відповідно до статті 17 Закону, окрім довідки з МВС. Також моніторингом установлено, що за лотом №1 визначений переможець ТОВ "Б.К. БУДСЕРВІС" торгів надав форму тендерної пропозиції, від імені ФОП Ляшенко Артем Миколайович, який не є учасником по лоту №1, та зазначив: ми, ФОП Ляшенко А.М., надаємо свою пропозицію для підписання договору за результатами аукціону на закупівлю послуг: ДК 45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи, (Надання послуг з поточного ремонту мереж водопостачання, а саме: поточний ремонт мереж водопостачання по вул. Західна від. вул. Учительська до вул. Поліни Осипенко в м.Нікополь Дніпропетровської області). Вивчивши тендерну документацію та технічні вимоги до предмету закупівлі, за результатами проведеного аукціону, ми маємо можливість та погоджуємося виконати всі вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у тендерній пропозиції за наступною ціною 1 014 300,00 грн у т.ч ПДВ 169 050,00 гривень. Однак, на порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив за лотом №1 тендерну пропозицію ТОВ "Б.К. БУДСЕРВІС" та уклав з ним договір від 22.03.2022 №55/22 на суму 1 014 300,00 гривень. Моніторингом також установлено, що за лотом №2 у договірній ціні ФОП Ляшенко А.М. включено кошти на покриття адмiнiстративних витрат будiвельної органiзацiї у сумі 1 341,00 гривень. Відповідно до пункту 1.2. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова) адміністративні витрати – загальногосподарські витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт. Пунктом 5.17. Настанови зазначено, що адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат). Відповідно до реєстраційних документів ФОП Ляшенко А.М. не має будівельної організації та відповідно документів, які містяться у складі наданої ним тендерної пропозиції, – не має апарату управління. З огляду на зазначене, ФОП Ляшенко А.М. не має підстав для нарахування у договірній ціні адміністративних витрат. Пунктом 1.3. розділу V тендерної документації зазначено, що до оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг. З огляду на зазначене, на порушення вимог пункту 1.3 до тендерної документації ФОП Ляшенко А.М. у договірну ціну включено адміністративні витрати у розмірі 1 341,00 грн без урахування податків, чим завищено вартість тендерної пропозиції. Однак, на порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив за лотом №2 тендерну пропозицію ФОП Ляшенко А.М. та уклав з ним договір від 22.03.2022 №54/22 на суму 199 400,00 гривень. У ході проведення моніторингу Замовником надане пояснення про розірвання договору найближчим часом.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 18.07.2022 19:59  
Документы    

Подтверждение факта исправления нарушения

Описание Відповідно до додаткових угод від 09.09.2022 за лотом №1 та від 23.09.2022 за лотом №2 договори розірвано.  
Результат устранения нарушений  
Результат по каждому типу установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений): Да; : Да  
Дата создания 24.09.2022 18:32  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга 05.07.2022 № 174 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №03100-18/3932-2022 від 03.06.2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.07.2022 № 174 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2022-02-10-005451-b 10.02.2022 УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА  
Дата решения о начале мониторинга 05.07.2022 00:00  
Дата публикации 05.07.2022 19:31  
Дата создания 05.07.2022 19:31  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40477689  
Адрес компании Ukraine, Дніпро  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 56) 722-22-72
zakupki.hit@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 05.07.2022 19:31 - 27.07.2022 00:00  
Дата публикации решения о результатах 18.07.2022 19:59 - 02.08.2022 00:00