Процедура закупки объявлена 22.09.2017 19:13. Дата последних изменений - 27.09.2017 20:00
Офісний папір А4 (350 упак.), А3 (10 упак.), 5 рулонів по 914мм. -
Идентификатор закупки | UA-2017-09-22-000204-c | |
ID | f6776b4c78bd48f581ae3dc2ef18ad08 |
Ожидаемая стоимость
26`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Учасники мають подати: 1)відомості про організацію (із зазначенням реквізитів: повної назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, посада, контактний телефон, електронна пошта); 2)розрахунок вартості пропозиції; 3)документальне підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. ДОСТАВКА здійснюється за рахунок постачальника протягом 3 робочих днів з моменту підписання договору сторонами. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі виявлення Замовником дефектів Товару, Постачальник зобов’язується замінити неякісний товар або ліквідувати дефекти за власний рахунок у строк, погоджений із замовником. Посадова особа Замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками по предмету закупівлі – завідувач сектором бухгалтерського обліку та звітності - Шевенок Олеся (044) 235-11-86.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) | |
Ожидаемая стоимость | 26`000.00 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 200.00 Гривна | |
Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
22.09.17
Период уточнений
до 26.09.17
Прием предложений
до 27.09.17
Закупка не состоялась
27.09.17