Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 09.05.2022 13:39. Дата последнего редактирования мониторинга 06.11.2024 11:41

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2022-05-09-000038  
ID 8a30fceb1866454a81608eae4c898f57  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
09.05.22
Решено

Выводы

Описание За результатами аналізу питання наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 40 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього - порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения ?:monitoring conclusion violationType useProceduresNotByLaw  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публикации 18.05.2022 11:54  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі; повноти відображення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Городищенської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік; повідомлення про намір укласти договір; протокол засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Городищенської міської ради від 24.01.2022 № 34; пояснення Замовника, отримані 11.05.2022 в електронній системі закупівель; протокол проведення переговорів від 28.01.2022 № 28/01/22-6; договір від 04.02.2022 № 27; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; додаткова угода від 04.03.2022 № 1 до договору від 04.02.2022 № 27; звіт про результати проведення закупівлі. За результатами аналізу питання наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі установлено, що переговорна процедура закупівлі застосована Замовником на умовах, відповідно до пункту 3 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. Відповідно до пояснень та документів наданих Замовником в електронній системі закупівель 11.05.2022, документом яким підтверджується наявність надзвичайної ситуації є протокол засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Городищенської міської ради від 24.01.2022 № 34 (далі – Протокол № 34), який підписаний міським головою-головою комісії ТЕБ та НС Мирошником В. та головним спеціалістом відділу комунальної власності, ЖКГ та цивільного захисту населення Чуйом С. Протокол № 34 не містить інформацію щодо складу комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Городищенської міської ради. Визначеним питанням порядку денного Протоколу № 34 є: організація харчування дітей в закладах освіти Городищенської територіальної громади. Заслухавши Жовталюк Н.П., яка повідомила про ситуацію, що склалася станом на 21.01.2022 року стосовно публічних закупівель (відкриті торги), встановлено, що під час проведення тендеру (на який посилається Замовник у своєму Протоколі № 34) за предметом ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля (UA-2021-12-24-007135-b), було оскаржено прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника до розгляду/оцінки тендерних пропозицій учасників на етапі подання тендерних пропозицій. Комісією у складі міського голови Мирошник В. та головоногого спеціаліста відділу комунальної власності, ЖКГ та цивільного захисту населення було прийняте рішення про проведення переговорної процедури з закупівлі продуктів харчування відповідно до пункту 2 частини третьої статті 40 Закону, з метою попередження особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендеру в потребі для забезпечення харчування в навчальних закладах Городищенської громади на період оскарження процедур та проведення тендерних закупівель. Відповідно до пункту 24 статті 2 Кодексу цивільного захисту України, надзвичайна ситуація - обстановка на окремій території чи суб’єкті господарювання на ній або водному об’єкті, яка характеризується порушенням нормальних умов життєдіяльності населення, спричинена катастрофою, аварією, пожежею, стихійним лихом, епідемією, епізоотією, епіфітотією, застосуванням засобів ураження або іншою небезпечною подією, що призвела (може призвести) до виникнення загрози життю або здоров’ю населення, великої кількості загиблих і постраждалих, завдання значних матеріальних збитків, а також до неможливості проживання населення на такій території чи об’єкті, провадження на ній господарської діяльності. Рішення стосовно класифікації надзвичайної ситуації за рівнем (визначення рівня надзвичайної ситуації) з подальшим відображенням його у даних статистики, зокрема у разі відсутності відомостей у повному обсязі стосовно розвитку надзвичайної ситуації приймається: місцевими комісіями з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій; регіональними комісіями з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій - у разі відсутності рішення місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій або необхідності його перегляду; ДСНС - у разі відсутності рішень зазначених комісій з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій. З огляду на вищевикладене, Замовником не обґрунтовано та не підтверджено наявність надзвичайної ситуації, та виникнення особливих обставин пов’язаних з негайною ліквідацією її наслідків, як це передбачено пунктом 3 частини другої статті 40 Закону. Таким чином, Замовником застосовано переговорну процедуру закупівлі на умовах не передбачених законом.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 18.05.2022 11:54  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание На виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ проведеного моніторингу від 09.05.2022 UA-M-2022-05-09-000038, з метою усунення порушення, виявленого за результатом даного моніторингу, замовником було прийнято рішення про те, що в подальшому не буде допускатися порушень, які було виявлено, також керуючись ст. 188 Господарського кодексу України, ст. 651, ст. 652 Цивільного кодексу України було прийнято рішення про розірвання договору з учасником.  
Дата редактирования  
Дата создания 20.05.2022 15:49  
Документы    

Подтверждение факта исправления нарушения

Описание Порушення усунуто шляхом розірвання договору Замовника з контрагентом.  
Результат устранения нарушений  
Результат по каждому типу ?:monitoring conclusion violationType useProceduresNotByLaw: Да  
Дата создания 23.05.2022 10:10  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.05.2022 № 138 Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 31 березня 2022 року № 003100-18/2584-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби 09.05.2022 № 138 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-28-005774-c, 28.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.  
Дата решения о начале мониторинга 09.05.2022 00:00  
Дата публикации 09.05.2022 14:18  
Дата создания 09.05.2022 14:18  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40919584  
Адрес компании Ukraine, Черкаси  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 47) 263-16-14
storcheus24071982@ukr.net 

Даты и сроки

Период мониторинга 09.05.2022 14:18 - 31.05.2022 00:00  
Дата публикации решения о результатах 18.05.2022 11:54 - 02.06.2022 00:00