Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 21.09.2022 12:41. Дата последнего редактирования мониторинга 13.10.2022 13:56

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2022-09-21-000020  
ID 2652f9142e154586a781ea2721fda40d  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
21.09.22
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание Порушень законодавства про публічні закупівлі не виявлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок Відсутні.  
Дата публикации 13.10.2022 13:56  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: «13» жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності та правильності укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 27.01.2022); тендерні пропозиції учасників торгів – фізичної особи-підприємця Головка Ірини Іванівни (далі – ФОП Головка І.І.), фізичної особи-підприємця Данканич Катерини Михайлівни (далі – ФОП Данканич К.М.) та товариства з обмеженою відповідальністю «Радивилівмолоко» (далі – ТОВ «Радивилівмолоко»); протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою; повідомлення про намір укласти договір від 21.02.2022; укладений з ТОВ «Радивилівмолоко» договір від 25.05.2022 № 105 та додаткові угоди до договору; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.05.2022 № 4604-р/пк-пз. В ході проведення моніторингу встановлено, що за результатами аукціону, який відбувся 14.02.2022, електронною системою закупівель переможцем торгів визначено учасника ФОП Головка І.І. Уповноваженою особою Замовника 15.02.2022 прийнято рішення (протокол від 15.02.2022 б/н) щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Головка І.І. у відповідності до пунктів 1, 2 частини 1 статті 31 Закону. Наступною найбільш економічно вигідною за результатами оцінки визначено пропозицію учасника ФОП Данканич К.М., під час дослідження якої Уповноваженою особою Замовника 17.02.2022 також прийнято рішення (протокол від 15.02.2022 б/н) щодо відхилення тендерної пропозиції учасника у відповідності до пунктів 1, 2 частини 1 статті 31 Закону. З огляду на вищезазначене, переможцем зазначеної процедури закупівлі визнано учасника - ТОВ «Радивилівмолоко» (протокол уповноваженої особи Замовника від 21.02.2022 б/н). За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, укладення договору - порушень не установлено. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.  
Обнаружены нарушения (да/нет) Нарушения не определены  
Дата создания 13.10.2022 13:56  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.09.2022 № 42-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 21.09.2022 № 42-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 5. UA-2022-01-27-001173-a, ДК 021:2015:15550000-8 – Молочні продукти, яку проводить Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради;  
Дата решения о начале мониторинга 21.09.2022 00:00  
Дата публикации 21.09.2022 12:48  
Дата создания 21.09.2022 12:48  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41127371  
Адрес компании Ukraine, Запорізька, Запоріжжя  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.) 
+38 (0 95) 331-53-64
nadyas78@ukr.net 

Даты и сроки

Период мониторинга 21.09.2022 12:48 - 13.10.2022 00:00  
Дата публикации решения о результатах 13.10.2022 13:56 - 19.10.2022 00:00