Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 04.01.2022 10:00. Дата последних изменений - 03.03.2022 14:38

Вироби для ванної кімнати та кухні -

Идентификатор закупки UA-2022-01-04-000089-a  
ID 1c4ded7cf7114f8dbcff857c4e626c89  
Ожидаемая стоимость
448`036.48 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Сантехнічні вироби

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКЕ МАШИНОБУДІВНЕ КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО "ПРОГРЕС" ІМЕНІ АКАДЕМІКА О.Г.Івченко  
Ожидаемая стоимость 448`036.48 Гривна (без НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 2`240.18 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
04.01.22
Период уточнений
до 13.01.22
Прием предложений
до 18.01.22
Аукцион
19.01.22
Квалификация
с19.01.22
Предложения рассмотрены
с25.01.22
Торги отменены
03.03.22
09.01.2022, 16:26
п.5 Д3
Общий вопрос о закупке
5. Гарантія якості надається Постачальником згідно сертифіката. Копії документів підтверджуючих якість Продукції. Повна гарантія на всі змішувачі 3 рока від Постачальника.
ШАновний Замовнику, що означає цей пункт? Що у складі пропозиціє мають бути надані сертифікати, або документи підтверджуючі якість?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован10.01.2022, 10:14)
Доброго дня. У складі пропозиції повинні бути наданні документи підтверджуючі якість Продукції та документи, що підтверджують гарантію якості від Постачальника. Дякую за запитання.
09.01.2022, 16:29
п.4.1
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику! Згідно п.4.1 Учасник протягом 24 годин після надходження вимоги до нього, має можливість усунути усі встановлені невідповідності у своїй конкурсній пропозиції шляхом завантаження оновленої інформації/документів у Систему. Тобто можна довантажити нові документи і повністю оновити документацію після аукціону. Ми правильно зрозуміли?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован10.01.2022, 10:22)
Доброго дня. Згідно п.4.1 У разі виявлення недоліків у документах учасника або відсутності будь-якого із документів, крім конкурсно-цінової пропозиції, Замовник у будь-який доступний спосіб направляє учаснику вимогу про усунення встановлених невідповідностей. Учасник протягом 24 годин після надходження вимоги до нього, має можливість усунути усі встановлені невідповідності у своїй конкурсній пропозиції шляхом завантаження оновленої інформації/документів у Систему. Повний перелік документів, що вимагаються згідно з Конкурсною документацією у складі пропозиції наведено у додатку 1 Конкурсної документації. Учасник може довантажити нові документи на етапі "Кваліфікація".
10.01.2022, 15:22
1
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику! Приносимо свої вибачення, але все ж абсолютно не зрозуміло, що ви маєте на увазі під "документами, що підтверджують гарантію якості від Постачальника" ?? сертифікат відповідності, або сертифікат (паспорт) якості, або сертифікат походження товару або інший документ про якість продукції Вам підійде?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован12.01.2022, 14:09)
Доброго дня. Підійдуть будь-які документи, що підтверджують гарантію якості від Постачальника чи Виробника. Дякую за запитання