Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 12.10.2022 14:18. Дата последнего редактирования мониторинга 07.11.2022 21:28

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2022-10-12-000013  
ID 92e09e4043fe4d1a83ca793588dfddce  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
12.10.22
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення пункту 3 Наказ Мінекономрозвитку №1082. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «КСМ КОРПОРАЦІЯ» встановлено порушення вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації, пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації та пункту 3 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений),  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.  
Дата публикации 02.11.2022 16:18  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 01 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік комунального підприємства «Теплоенерго» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.12.2021 із змінами від 25.01.2022 та від 30.01.2022 (далі – тендерна документація); протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою діяльністю «КСМ КОРПОРАЦІЯ», товариства з обмеженою діяльністю «ЛЄМУР ГРУП»; повідомлення про намір укласти договір від 22.02.2022; договір від 10.03.2022 №2277; відповідь Замовника на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 14.10.2022 та від 24.10.2022. За результатами проведеного аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено, що в оголошені відсутня інформація про розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю, тоді, як пунктом 6 розділу VI тендерної документації передбачається надання забезпечення виконання договору про закупівлю, чим недотримано вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі– Наказ Мінекономрозвитку №1082). У пункті 2 Додатку 2 до тендерної документації передбачено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону. Зокрема, для підтвердження відсутність підстав передбачених п.6 і п.12 частини першої статті 17 Закону переможець повинен надати довідку про те, що службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, яка повинна бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа. Однак, проведеним моніторингом установлено, що переможцем ТОВ «КСМ КОРПОРАЦІЯ» надано довідку для підтвердження відсутності підстав передбачених п.6 і п.12 частини першої статті 17 Закону станом на 24.11.2021. Крім того, відповідно до вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору про закупівлю (банківської гарантії) у розмірі 5% від вартості договору. При проведенні моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області оприлюднено в електронній системі закупівель запит Замовнику про надання підтверджуючих документів щодо виконання переможцем торгів ТОВ «КСМ КОРПОРАЦІЯ» вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації, а саме: надання на дату укладання договору забезпечення виконання договору про закупівлю. Однак, Замовником не надано підтверджуючих документів щодо надання переможцем торгів ТОВ «КСМ КОРПОРАЦІЯ» на дату укладання договору забезпечення виконання договору про закупівлю, чим порушено вимоги пункту 6 розділу VI тендерної документації. Замовником надано пояснення про неможливість надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем торгів ТОВ «КСМ КОРПОРАЦІЯ». Таким чином, Замовником в порушення вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації, пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації та пункту 3 частини 1 статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію та визнано переможцем торгів ТОВ «КСМ КОРПОРАЦІЯ» та укладено договір від від 10.03.2022 №2277.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 02.11.2022 16:18  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Труби, відводи, фланці (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-30-012183-c) співробітниками Державної аудиторської служби України було виявлено порушення Законодавства. Керуючись, ч.8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. Таким чином, повідомляємо, що замовником вжито заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом укладання додаткової угоди №1 про припинення зобов’язань за договором №2277 від 10.03.2022 року.  
Дата редактирования  
Дата создания 07.11.2022 21:26  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.10.2022 № 35-з Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 12.10.2022 № 35-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-12-30-012183-c від 30.12.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель  
Дата решения о начале мониторинга 12.10.2022 00:00  
Дата публикации 12.10.2022 14:53  
Дата создания 12.10.2022 14:53  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913671  
Адрес компании Ukraine, Луцьк  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.) 
+38 (0 50) 554-51-87
igor.girko@gmail.com 

Название организации ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913671  
Адрес компании Ukraine, Луцьк  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 66) 987-41-20
viktoryja83@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 12.10.2022 14:53 - 02.11.2022 23:00  
Дата публикации решения о результатах 02.11.2022 16:18 - 17.11.2022 00:00