| Описание |
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення пункту 3 Наказ Мінекономрозвитку №1082.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «КСМ КОРПОРАЦІЯ» встановлено порушення вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації, пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації та пункту 3 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено. |
|
| Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок |
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. |
|
| Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки |
Дата закінчення моніторингу: 01 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік комунального підприємства «Теплоенерго» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.12.2021 із змінами від 25.01.2022 та від 30.01.2022 (далі – тендерна документація); протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою діяльністю «КСМ КОРПОРАЦІЯ», товариства з обмеженою діяльністю «ЛЄМУР ГРУП»; повідомлення про намір укласти договір від 22.02.2022; договір від 10.03.2022 №2277; відповідь Замовника на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 14.10.2022 та від 24.10.2022.
За результатами проведеного аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено, що в оголошені відсутня інформація про розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю, тоді, як пунктом 6 розділу VI тендерної документації передбачається надання забезпечення виконання договору про закупівлю, чим недотримано вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі– Наказ Мінекономрозвитку №1082).
У пункті 2 Додатку 2 до тендерної документації передбачено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону. Зокрема, для підтвердження відсутність підстав передбачених п.6 і п.12 частини першої статті 17 Закону переможець повинен надати довідку про те, що службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, яка повинна бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
Однак, проведеним моніторингом установлено, що переможцем ТОВ «КСМ КОРПОРАЦІЯ» надано довідку для підтвердження відсутності підстав передбачених п.6 і п.12 частини першої статті 17 Закону станом на 24.11.2021.
Крім того, відповідно до вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору про закупівлю (банківської гарантії) у розмірі 5% від вартості договору.
При проведенні моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області оприлюднено в електронній системі закупівель запит Замовнику про надання підтверджуючих документів щодо виконання переможцем торгів ТОВ «КСМ КОРПОРАЦІЯ» вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації, а саме: надання на дату укладання договору забезпечення виконання договору про закупівлю.
Однак, Замовником не надано підтверджуючих документів щодо надання переможцем торгів ТОВ «КСМ КОРПОРАЦІЯ» на дату укладання договору забезпечення виконання договору про закупівлю, чим порушено вимоги пункту 6 розділу VI тендерної документації.
Замовником надано пояснення про неможливість надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем торгів ТОВ «КСМ КОРПОРАЦІЯ».
Таким чином, Замовником в порушення вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації, пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації та пункту 3 частини 1 статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію та визнано переможцем торгів ТОВ «КСМ КОРПОРАЦІЯ» та укладено договір від
від 10.03.2022 №2277. |
|