Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 25.07.2022 11:25. Дата последнего редактирования мониторинга 11.08.2022 15:11

Информация, которая получена от органов государственной власти, органов местного самоуправления, о наличии признаков нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок

ID мониторинга UA-M-2022-07-25-000026  
ID d625e3e8a157473fbed9c7fc8da3c497  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
25.07.22
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі встановлено порушення частини четвертої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання визначення граничного розміру забезпечення тендерної пропозиції встановлено порушення частини першої статті 25 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.  
Тип определенного нарушения ,  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 29.07.2022 22:11  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 29 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), визначення граничного розміру забезпечення тендерної пропозиції, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління дорожнього господарства Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднене відповідно до частини третьої статті 10 Закону, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.12.2021 № 232, тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.02.2022 № 10, тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.02.2022 № 11, тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.02.2022 № 19 (далі – ТД), перелік змін, що вносяться до тендерної документації, тендерні пропозиції учасників товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» (далі – ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ»), товариство з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ»), повідомлення від 22.03.2022 з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасниками ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» та ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» у тендерних пропозиціях, виправлення учасниками ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» та ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» виявлених Замовником невідповідностей, протокол розгляду тендерних пропозицій оприлюднений в електронній системі закупівель 25.03.2022, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 07.04.2022 № 30 та від 27.04.2022 № 42, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднене в електронній системі закупівель 27.04.2022, укладений договір про закупівлю від 24.06.2022 № 5, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 28.07.2022. За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі встановлено наступне. Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. За результатами проведення процедури закупівлі Замовником з переможцем процедури закупівлі ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» укладено договір про закупівлю від 24.06.2022 № 5 (далі – Договір). Відповідно до пункту 1.3. Договору склад та обсяг робіт, що є предметом Договору, визначаються Сторонами на підставі Дефектного акту, який є невід’ємною частиною Договору та Технічної специфікації (технічного завдання), викладеного у Тендерній документації на закупівлю робіт визначених у пункті 1.2. Договору. Відповідно до розділу XIV Договору невід’ємною частиною Договору є, зокрема, Дефектні акти. Відповідно до додатку «Дефектний акт» до Договору у пункті 199 «Виготовлення арматурних каркасів» розділу 1 «Влаштування бурових стовпів БС-1 – 162 шт» відділу 1 «Бурові стовпи та ростверки» «Локальний кошторис 02-01-02 на великий шляхопровід Іванівського мосту» визначено обсяг робіт у кількості 258,4783 т (далі – обсяги робіт визначені у Договорі). При цьому, відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» Технічної специфікації (технічного завдання) (довідка від 14.02.2022 № 0214/8-О) та Додатку № 3 «Технічна специфікація (технічне завдання)» до тендерної документації Замовника у пункті 11 «Виготовлення арматурних каркасів» розділу 1 «Влаштування бурових стовпів БС-1 – 162 шт» відділу 1 «Бурові стовпи та ростверки» «Шляхопроводи – великий шляхопровід Іванівського мосту» визначено обсяг робіт у кількості 565,8579 т (далі – обсяги робіт визначені у тендерній пропозиції переможця ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» та у вимогах Замовника). Таким чином, обсяги робіт визначені у Договорі є меншими, аніж це визначено у тендерній пропозиції переможця ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» та у вимогах Замовника. Слід зазначити, що переможцем ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» після оцінки тендерних пропозицій 30.04.2022 оприлюднено в електронній системі закупівель Договірну ціну з відповідними розрахунками, які є її складовими, відповідно до яких у Локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-01-02 на великий шляхопровід Іванівського мосту у пункті 11 «Виготовлення арматурних каркасів» розділу 1 «Влаштування бурових стовпів БС-1 – 162 шт» відділу 1 «Бурові стовпи та ростверки» визначено обсяг робіт у кількості 258,4783 т, що також не відповідає обсягам робіт визначеним у тендерній пропозиції переможця ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» та у вимогах Замовника. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 25.07.2022 щодо укладання Договору, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» в частині невідповідності обсягів робіт визначених у Договорі та обсягів робіт визначених у тендерній пропозиції переможця ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» та у вимогах Замовника, Замовник 28.07.2022 надав пояснення, в якому зазначив, що пунктом 1 локального кошторису № 02-01-02 нормою ДН4-17-61 «Улаштування залізобетонних буронабивних паль діаметром 1500 мм в нестійких, водонасичених ґрунтах універсальною буровою установкою Bauer BG-40, група ґрунту І-ІІ» враховано у складі робіт роботу по нарощуванню арматурного каркаса, яка є частково виготовленням арматурного каркаса, тому що нарощування одночасно є і виготовленням. Переможцем торгів ТОВ «Автомагістраль – Південь» було прораховано, що достатньо врахувати у п.11 кількість 258,4783тн виготовлення арматурного каркасу, а решту покриває норма ДН4-17-61 де враховано нарощування арматурного каркасу. Проте, надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленої невідповідності обсягів робіт, оскільки зазначена Замовником у поясненні норма ДН4-17-61 «Улаштування залізобетонних буронабивних паль діаметром 1500 мм в нестійких, водонасичених ґрунтах універсальною буровою установкою Bauer BG-40, група ґрунту І-ІІ» також застосована переможцем ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» у пункті 1 розділу 1 «Влаштування бурових стовпів БС-1 – 74 шт» відділу 1 «Бурові стовпи та ростверки» Локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 на стояни БС-1 та проміжні опори, влаштування ростверків РМ-2, РМ-1 на ПК3+28,01 – малий шляхопровід на вул. Ріхтера, яка не покриває виготовлення арматурного каркасу, та в пункті 11 «Виготовлення арматурних каркасів» зазначеного Локального кошторису № 02-01-01 визначено обсяг робіт у повному обсязі у кількості 258,4783т відповідно до Технічної специфікації (технічного завдання) (довідка від 14.02.2022 № 0214/8-О) переможця ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» та Додатку № 3 «Технічна специфікація (технічне завдання)» до тендерної документації Замовника. Таким чином, Замовником на порушення частини четвертої статті 41 Закону укладено договір про закупівлю від 24.06.2022 № 5, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ». Відповідно до пункту 2 частини першої статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону. Отже, укладений Замовником договір про закупівлю від 24.06.2022 № 5 є нікчемний у розумінні Закону. За результатами аналізу питання визначення граничного розміру забезпечення тендерної пропозиції встановлено наступне. Відповідно до частини першої статті 25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою та у ТД встановлено вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, розмір якого в оголошенні про проведення відкритих торгів в грошовому виразі складає 8 145 646,66 грн, що перевищує 0,5 відсотка (для робіт) очікуваної вартості закупівлі (1 629 129 331,00 грн), та є порушенням частини першої статті 25 Закону. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 25.07.2022 щодо розміру забезпечення тендерної пропозиції, який в грошовому виразі перевищує 0,5 відсотка (для робіт) очікуваної вартості закупівлі, Замовник 28.07.2022 надав пояснення, які не обґрунтовують рішення Замовника.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 29.07.2022 22:11  
Документы    

Информация относительно обжалования в суде

Описание Позовна заява про визнання противоправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівля від 29.07.2022 рок UA-2021-12-30-002266-a Справа № 420/11127/22 від 11.08.2022 року  
Законодательство Закон України "Про публічні закупівлі" Статья закона: 8.10 Версия законодательства: 2020-04-19  
Дата публикации 11.08.2022 15:04  
Дата создания 11.08.2022 15:04  
Дата открытия производства 11.08.2022  
Номер открытии производства справа № 420/11127/22 від 11.08.2022 року  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Начальнику Південного офісу Держаудитслужби Стояновій Н.М. Щодо висновку за результатами моніторингу закупівлі «Реконструкція Іванівського шляхопроводу у м. Одесі» (UA-2021-12-30-002266-a) ID моніторингу UA-M-2022-07-25-000026 29.07.2022 22:11 Управління дорожнього господарства Одеської міської ради на виконання оприлюдненого Південного офісу Держаудитслужби висновку за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель по процедурі закупівлі надає наступні заперечення. Щодо відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Відповідно до Додатку № 3 до Тендерної документації Замовника, якими у пункті 11 «Виготовлення арматурних каркасів» розділу 1 «Влаштування бурових стовпів БС-1 – 162 шт» відділу 1 «Бурові стовпи та ростверки» «Шляхопроводи – великий шляхопровід Іванівського мосту»» визначено обсяг робіт у кількості 565,8579 т. Проте, відповідно тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «Автомагістраль-Південь», а саме: у додатку «Дефектний акт» до Договору у пункті 199 «Виготовлення арматурних каркасів» розділу 1 «Влаштування бурових стовпів БС-1 – 162 шт» відділу 1 «Бурові стовпи та ростверки» «Локальний кошторис 02-01-02 на великий шляхопровід Іванівського мосту» визначено обсяг робіт у кількості 258,4783 т. Що пояснюється тим, що п. 1 локального кошторису № 02-01-02 нормою ДН4-17-61 «Улаштування залізобетонних буронабивних паль діаметром 1500 мм в нестійких, водонасичених ґрунтах універсальною буровою установкою Bauer BG-40, група ґрунту І-ІІ» враховано у складі робіт роботу по нарощуванню арматурного каркаса, яка є частково виготовленням арматурного каркаса, тому що нарощування одночасно є і виготовленням. Переможцем торгів ТОВ «Автомагістраль–Південь» було прораховано, що достатньо врахувати у п.11 кількість 258,4783тн виготовлення арматурного каркасу, а решту покриває норма ДН4-17-61 де враховано нарощування арматурного каркасу. Таким чином, ТОВ «Автомагістраль–Південь» не порушуючи умови тендерної специфікації, та відповідно до технології робіт зробило економію державних коштів, що не тягне за собою порушення технологічного процесу, не впливає на якість робіт та не порушує проектних рішень. Головними показниками у цих обсягах є пп.12,13 «Гарячекатана арматура» які збігаються згідно технічної специфікації та тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль–Південь». Щодо визначення граничного розміру забезпечення тендерної пропозиції. Для проведення господарських операцій копійки позначаються двома цифрами після коми та у разі якщо при розрахунках отримана сума має більш двох цифр після коми вона за математичними правилами заокруглюється до двох цифр після коми. Так, розрахунок вартісного показника, в якому в результаті добутку виходить число, в якому кількість знаків після коми перевищує два, вважається вірним, якщо з метою скорочення такої кількості знаків до другого знаку після коми округлення відбувається наступним чином сума, що закінчується від 0,1 до 0,4 копійок, заокруглюється в бік зменшення до найближчої суми, яка закінчується на 0,0 копійок. Сума, що закінчується від 0,5 до 0,9 копійок, заокруглюється в бік збільшення до найближчої суми, яка закінчується на 0,0 копійок. Враховуючи, що при розрахунку 0,5 % від очікуваної вартості 1 629 129 331,00 грн. становить 8 145 646,655 грн. сума була заокруглена та визначена в торгах на рівні 8 145 646,66 гривень, тобто на 0,5 копійки більше. Відповідно до повноважень Держаудитслужби України проведення моніторингу закупівель та при отриманні сигналів від системи ризик-індикаторів службою приймається рішення про проведення моніторингу. До електронного кабінету Держаудитслужби інтегрована система ризик-індикаторів. Держаудитслужба України моніторить всі закупівлі та у разі виявлення підозрілих тендерів автоматично надсилає їх на перевірку державним аудиторам. Система реагує на 35 ризик-індикаторів серед яких відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 28.10.2020 № 647 за кодом індикатора RISR-1-8-1, назва індикатору ризика «Розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено з порушенням встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» граничних значень під час закупівель робіт», який автоматично визначає, що Замовник в оголошенні про проведення конкурентної закупівлі робіт встановив вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у розмірі, що перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі. За процедурою відкритих торгів на закупівлю робіт з реконструкції Іванівського шляхопроводу у м. Одесі, ID UA-2021-12-30-002266-a жоден з ризиків не спрацював, включаючи ризик за кодом індикатора RISR-1-8-1, назва індикатору ризика «Розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено з порушенням встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» граничних значень під час закупівель робіт». Таким чином, відповідне округлення не виходить за межи допустимої похибки розрахунку. Управління дорожнього господарства Одеської міської ради наголошує на відповідності прийнятих рішень діючому законодавству та умовам тендерної документації і звертає увагу органу державного фінансового контролю на перегляд висновку, та, в інакшому, випадку буде змушений звернутись до суду з адміністративним позовом про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі. Уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель Г. Г. Дєлієргієв  
Дата редактирования  
Дата создания 05.08.2022 20:12  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.07.2022 Одеса № 190 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 25.07.2022. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 25.07.2022 № 190 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 UA-2021-12-30-002266-a 30.12.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ  
Дата решения о начале мониторинга 25.07.2022 00:00  
Дата публикации 25.07.2022 12:13  
Дата создания 25.07.2022 12:13  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40477150  
Адрес компании Ukraine, Одеська, Одеса  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.) 
+38 (0 48) 705-51-89
molodoi2003@ukr.net 

Даты и сроки

Период мониторинга 25.07.2022 12:13 - 16.08.2022 00:00  
Дата публикации решения о результатах 29.07.2022 22:11 - 13.08.2022 00:00