Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 13.07.2022 08:25. Дата последнего редактирования мониторинга 17.08.2022 16:38

Информация, которая получена от органов государственной власти, органов местного самоуправления, о наличии признаков нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок

ID мониторинга UA-M-2022-07-13-000010  
ID 52c2b0e7526a4d54a99196d761b2ab06  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
13.07.22
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації та внесення змін до неї вимогам Закону встановлено порушення частини першої статті 12 Закону, частини третьої статті 22 Закону, абзацу другого частини другої статті 24 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; дотримання вимог Постанови № 710 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства при укладанні договору; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, а також з огляду на неможливість їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 27.07.2022 16:47  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 27 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації та внесення змін до неї вимогам Закону; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства при укладанні договору; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області» (далі – Замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 16.11.2021 № 195, зі змінами; тендерні пропозиції учасників: ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ПП «ДОРСЕРВІС КПК»; протокол розгляду тендерних пропозицій; інформація веб-сайту замовника https://amd.pl.ua/; протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір від 24.01.2022; договір підряду на закупівлю послуг від 07.02.2022 № 03-24/22-19 на суму 138060828,70 грн. (з ПДВ) із ПП «ДОРСЕРВІС КПК». Моніторингом питання відповідності тендерної документації та внесення змін до неї вимогам Закону встановлено, що Замовник у тендерній документації (розділ «V Розгляд, оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця» пункт 3 «Інша інформація») вказав: «надати у складі пропозиції Акт обстеження (огляду) об’єкту в довільній формі про підтвердження виїзду учасника на місце надання послуг, за закупівлею, для обстеження об’єкту, на якому мають бути надані послуги, за підписом представника Замовника» чим порушено частину першу статті 12 Закону та частину третю статті 22 Закону. Так, відповідно до частини першої статі 12 Закону передбачено, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.». Таким чином, замовником включено до тендерної документації іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої законодавством не передбачені. Моніторингом вказаного питання також встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 16.11.2021 о 17 год. 36 хв. було оприлюднено тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 16.11.2021 № 195, в якій у пункті 1 розділу ІV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» вказано кінцевий строк подання тендерної пропозиції: «до 23:00 год. 16 грудня 2021 року». Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що Замовником 16.11.2021 о 17 год. 41 хв. було оприлюднено нову редакцію тендерної документації, в яку було внесено зміни, а саме до пункту 1 розділу ІV «Подання та розкриття тендерної пропозиції». Так, у новій редакції вказано: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 23:00 год. 17 грудня 2021 року». При цьому, Замовником не було оприлюднено перелік змін до тендерної документації, що вносяться, чим порушено абзац другий частини другої статті 24 Закону. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 24 Закону «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться». За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та переможцем ПП «ДОРСЕРВІС КПК» укладено договір підряду на закупівлю послуг від 07.02.2022 № 03-24/22-19 на суму 138060828,70 грн. (з ПДВ).  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 27.07.2022 16:47  
Документы    

Информация относительно обжалования в суде

Описание Ухвала по справі № 440/6762/22 від 15.08.2022р.  
Законодательство Закон України "Про публічні закупівлі" Статья закона: 8.10 Версия законодательства: 2020-04-19  
Дата публикации 17.08.2022 16:35  
Дата создания 17.08.2022 16:35  
Дата открытия производства  
Номер открытии производства  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Надано аргументовані заперечення, висновок буде оскаржено до суду.  
Дата редактирования  
Дата создания 03.08.2022 14:02  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.07.2022 № 29-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 12.07.2022 № 29-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2021-11-16-014286-a, 16.11.2021, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ  
Дата решения о начале мониторинга 12.07.2022 00:00  
Дата публикации 13.07.2022 08:36  
Дата создания 13.07.2022 08:36  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41127020  
Адрес компании Ukraine, Полтава  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 99) 569-22-97
andrej.bozhko20@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 13.07.2022 08:36 - 04.08.2022 00:00  
Дата публикации решения о результатах 27.07.2022 16:47 - 11.08.2022 00:00