Процедура закупки объявлена 12.11.2021 17:09. Дата последних изменений - 15.02.2022 12:01
Вальниці кочення в асортименті для потреб відокремлених підрозділів - шахт ДП ,,Львіввугялля”. -
Идентификатор закупки | UA-2021-11-12-016118-a | |
ID | f783f3e379684ebe85768a3983ed0428 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
3`922`135.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Державне підприємство "Львіввугілля" | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 3`922`135.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Открытые торги | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
12.11.21
Период уточнений
до 28.11.21
Период обжалования
до 04.12.21
Прием предложений
до 08.12.21
Аукцион
09.12.21
Квалификация
с09.12.21
Предложения рассмотрены
с26.01.22
Завершен
15.02.22
15.11.2021, 15:59
Щодо об’єму змазки не менше 47% від внутрішнього об’єму вальниці
Общий вопрос о закупке
Доброго дня. Шановний Замовник, просимо видалити вимогу щодо надання листа від виробника, що продукція поставляється з об’ємом змазки не менше 47% від внутрішнього об’єму вальниці, оскільки дана вимога не має жодного відношення до підшипників, які є предметом закупівлі. Крм того, дана вимога є такою, яку неможливо реально виконати, а даний критерій "об'єм змазки" відноситься виключно до закритих підшипників, % зазначений такий, що не виконується виробниками, оскільки об'єм заповнюється на 1/3 - 1/2, заповнення об'Єму не менше ніж на 47% призводить до порушення функціонального призначення підшипника. Крім того, дана вимога, скоріш за все, просто взята з документації іншого тендеру (а першочергово з тендеру іншого Замовника), однак в якому здійснювалась закупівля зовсім інших підшипників.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован17.11.2021, 09:17)
Доброго дня, Ваше питання передано на ініціативну службу до опрацювання.