Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 11.11.2021 11:12. Дата последних изменений - 22.11.2021 09:06

Комп'ютерне обладнання (безконтактні зчитувачі даних, USB-хаби)

Идентификатор закупки UA-2021-11-11-000998-b  
ID 1a53456f9a254b209434eb4999222c69  
Идентификатор плана UA-P-2021-11-09-010148-b  
Ожидаемая стоимость
52`668.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Категорія замовника - органи соціального страхування

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області  
Ожидаемая стоимость 52`668.00 Гривна (с НДС)  
Основание Дважды отменено процедуру открытых торгов, в том числе частично (по лоту), из-за отсутствия достаточного количества тендерных предложений, определенной настоящим Законом  
Обоснование Оголошена 06.10.2021 закупівля (UA-2021-10-06-011443-b) комп’ютерного обладнання (безконтактні зчитувачі даних, USB-хаби), код ДК 021-2015 (CPV): 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання не відбулась, оскільки для участі в торгах було подано менше двох тендерних пропозицій (один учасник – ТОВ «БЮРО-ІНФОРМАЦІЙНИХ-ТЕХНОЛОГІЙ»). Внаслідок чого торги було автоматично відмінено електронною системою відповідно до абзацу 1 п. 1 частини 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі». Повторно оголошена 23.10.2021 закупівля (UA-2021-10-23-001999-b) комп’ютерного обладнання (безконтактні зчитувачі даних, USB-хаби), код ДК 021-2015 (CPV): 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання не відбулась, оскільки для участі в торгах було подано менше двох тендерних пропозицій (один учасник – ТОВ «БЮРО-ІНФОРМАЦІЙНИХ-ТЕХНОЛОГІЙ»). Внаслідок чого торги було автоматично відмінено електронною системою відповідно до абзацу 1 п. 1 частини 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Враховуючи, що Замовником двічі відмінено процедуру закупівлі за предметом комп’ютерного обладнання (безконтактні зчитувачі даних, USB-хаби), код ДК 021-2015 (CPV): 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання, через відсутність достатньої кількості учасників, прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі. У зв’язку із чим відповідно до статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» є підстави для проведення переговорної процедури закупівлі, та проведення переговорів щодо предмету закупівлі за тендерною пропозицією учасника закупівлі відкритих торгів ТОВ «БЮРО-ІНФОРМАЦІЙНИХ-ТЕХНОЛОГІЙ» із ціною – 52 668,00 грн з ПДВ (КЕКВ 2210).  
Процедура закупки
Переговорная процедура
 
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
11.11.21
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
22.11.21

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание На підставі рахунку  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 5 Банковские дни  

Спецификация закупки

1)
Безконтактні зчитувачі даних
ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 49094, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Набережна Перемоги, буд.26
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2021
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 44 шт
2)
USB-хаби
ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 49094, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Набережна Перемоги, буд.26
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2021
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 44 шт

Тендерная документация

Нетипизированный документ
UA-2021-10-06-011443-b-report.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 11.11.2021 11:13
Версия документа от: 11.11.2021 11:13
ID: 758092c89647417b9eca4489ebf77731
Нетипизированный документ
UA-2021-10-23-001999-b-report.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 11.11.2021 11:13
Версия документа от: 11.11.2021 11:13
ID: c486b92999c14d0d8e3929ed46951d51
Нетипизированный документ
ЗАКОН УКРАЇНИ.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 11.11.2021 11:13
Версия документа от: 11.11.2021 11:13
ID: 9028c90d651c43c9965243bb9d212ec7
Проект договора
Proekt dogovoru.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 11.11.2021 11:13
Версия документа от: 11.11.2021 11:13
ID: e09b4464244548ada2c255d3b109c7d4
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 11.11.2021 11:18
Версия документа от: 11.11.2021 11:18
ID: 5aa44215a0ca4edd910c1c94e1cd0230

?:tender item config

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 21910427  
Юридический адрес 49094, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Набережна Перемоги, 26  

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы

Сообщение о намерении заключить договор

Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
Товариство з обмеженою відповідальністю «БЮРО-ІНФОРМАЦІЙНИХ-ТЕХНОЛОГІЙ»
Код ЕГРПОУ:37770296
52`668.00
Гривна с НДС
11.11.2021
11:40

Заключенные договоры

Номер договора
452
Дата подписания
22.11.2021
Дата начала действия
22.11.2021
Дата завершения действия
31.12.2021
Цена договора
52`668.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
43`890.00 Гривна