Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 14.11.2022 09:22. Дата последнего редактирования мониторинга 05.12.2022 13:08

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2022-11-14-000011  
ID 96c701974fe74281ba8ba38b77852407  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
14.11.22
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.  
Дата публикации 29.11.2022 11:22  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 28 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Управління капітального будівництва Одеської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зміни), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 03.12.2021 №82Т/-3), скарга ТОВ УКРСПЕЦПРОЕКТ від 17.11.2021 номер вимоги: UA-2021-11-10-016399-a.a1, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 29.11.2021 №26581-р/пк-пз, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 15.12.2021 №82/Т-4, від 17.12.2021 №82/Т-5, тендерні пропозиції ТОВ «Компанiя екстер'єр-дизайн товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю», ТОВ Укрспецпроект, приватного акціонерного товариства «Ремонтно-будівельна дільниця «Одесголовпостач» (далі – ПАТ «Ремонтно-будівельна дільниця «Одесголовпостач»), повідомлення про намір укласти договір від 17.12.2021, договір від 29.12.2021 №107-21/П укладений з ПАТ «Ремонтно-будівельна дільниця «Одесголовпостач», звіт про результати проведення процедури закупівлі від 30.12.2021, пояснення Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління). Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проте, Замовником у пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Норма частини другої статті 22 Закону є імперативною, а отже обов’язковою для виконання Замовником. Таким чином, вказана вимога тендерної документації не відповідає пункту 11 частини другої статті 22 Закону, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 29.11.2022 11:22  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Управління капітального будівництва Одеської міської ради повідомляє, зауваження які виникли в ході моніторингу будуть в подальшому враховані в роботі, при складанні тендерної документації.  
Дата редактирования  
Дата создания 05.12.2022 13:08  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.11.2022 № 46-з Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 10.11.2022 № 46-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-11-10-016399-a від 10.11.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель  
Дата решения о начале мониторинга 10.11.2022 00:00  
Дата публикации 14.11.2022 11:08  
Дата создания 14.11.2022 11:08  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913671  
Адрес компании Ukraine, Луцьк  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.) 
+38 (0 50) 554-51-87
igor.girko@gmail.com 

Название организации ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41168685  
Адрес компании Ukraine, Херсон  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 55) 222-60-07
ostapenko.o1308@ukr.net 

Даты и сроки

Период мониторинга 14.11.2022 11:08 - 06.12.2022 00:00  
Дата публикации решения о результатах 29.11.2022 11:22 - 14.12.2022 00:00