Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 14.10.2022 12:04. Дата последнего редактирования мониторинга 07.11.2022 09:25

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2022-10-14-000043  
ID 7c29099142ce45f592bf986887540b1e  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
14.10.22
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини третьої статті 10 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляду тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ "Спец-Ком-Сервіс", ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ", ТОВ Опус-Авто плюс, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі - порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939- ХІІ та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 01.11.2022 20:03  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 01 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік UA-P-2021-11-03-004628-a КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію оприлюднену в електронній системі закупівель 03.11.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі ТОВ "Спец-Ком-Сервіс", ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ", ТОВ Опус-Авто плюс, протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника від 15.12.2021, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 15.12.2022, договір про закупівлю товару від 28.12.2021 № 56, додаткові угоди: від 30.12.2021 № 1, від 04.02.2022 № 2, від 17.10.2022 № 3, звіт про виконання договору закупівлю від 19.10.2022, пояснення Замовника оприлюднені в електронній системі закупівель від 10.10.2022, від 24.10.2022. Відповідно до частини третьої статті 10 Закону № 922-VIII оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі. Моніторингом установлено, що Замовником 03 листопада 2021 оприлюднені річний план закупівлі на 2021 рік UA-P-2021-11-03-004628-a та оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, зокрема відкритих торгів з публікацією англійською мовою, вид предмету закупівлі – товар, Автомобіль легковий для перевезення 7 осіб Mercedes V-class (або еквівалент), код ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі, очікувана вартість 3 346 833,00 гривень, що в еквіваленті за офіційним курсом Національного банку України на дату оголошення закупівлі 03 листопада 2021 становить 109 768,22 євро (курс на 03.11.2021 – 30,49 грн. за 1 євро, джерело інформації: офіційний веб-сайт Національного банку України). Отже, очікувана вартість закупівлі не перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро. Таким чином, Замовником на порушення вимоги частини третьої статті 10 Закону № 922-VIII в електронній системі закупівлі оприлюднене оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі з англійською мовою, внаслідок чого відповідно до абзацу 2 частини третьої статті 20 Закону № 922-VIII строк для подання тендерних пропозицій збільшився до 30 днів з дня його оприлюднення. Під час проведення моніторингу, в електронній системі закупівель, оприлюднений протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 25.10.2022 № 109 в якому зазначено про відсутність факту використання державних коштів за договором від 28 грудня 2021 року № 56. За згодою сторін додатковою угодою від 17.10.2022 № 3 договір розірвано та оприлюднено Звіт про виконання договору про закупівлю від 19.10.2022.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 01.11.2022 20:03  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Я, Кучанський Олександр Якович, здійснюючи посадові обов’язки та виконуючи трудове завдання з проведення процедури закупівлі, відповідно до колективного договору, посадових інструкцій та законодавства України у сфері закупівель, припустився помилки при визначенні розмірів очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до валютного курсу на дату оголошення закупівлі, що спричинило наслідки у вигляді хибного визначення процедури закупівлі від 03.11.2021 року - UA-P-2021-11-03-004628-a, вид предмету закупівлі – товар, Автомобіль легковий для перевезення 7 осіб Mercedes V-class (або еквівалент), код ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі. Свою провину у скоєному визнаю повністю. Про відповідальність попереджений.  
Дата редактирования  
Дата создания 04.11.2022 15:05  
Документы    

Подтверждение факта исправления нарушения

Описание Порушення встановлене за результатом проведеного моніторингу процедури закупівлі за номером ID:UA-2021-11-03-008322-a  усунуто шляхом притягнення до відповідальності осіби, якою допущене порушення. Наказ від 03.11.2022 № 03/11/22.  
Результат устранения нарушений  
Результат по каждому типу :  
Дата создания 07.11.2022 09:24  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга 14.10.2022 № 299 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 14.10.2022 № 299 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2021-11-03-008322-a 03.11.2021 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" Код ЄДРПОУ: 40600473 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА  
Дата решения о начале мониторинга 14.10.2022 00:00  
Дата публикации 14.10.2022 15:25  
Дата создания 14.10.2022 15:25  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40477689  
Адрес компании Ukraine, Дніпро  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 56) 722-22-69
yukov0912@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 14.10.2022 15:25 - 04.11.2022 23:00  
Дата публикации решения о результатах 01.11.2022 20:03 - 16.11.2022 00:00