Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 13.07.2022 08:10. Дата последнего редактирования мониторинга 05.03.2025 12:10

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2022-07-13-000007  
ID 87f34cfd3f80445faf8f592bc3147385  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
13.07.22
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок -  
Дата публикации 04.08.2022 10:58  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 02 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 25.10.2021 № 61 (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «ЕТАЛОН-КОМ» (далі – Переможець), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 12.11.2021 № 68, від 18.11.2021 № 72, від 22.11.2021 № 73 та від 16.12.2021 № 87, повідомлення про намір укласти договір від 16.12.2021, договір від 29.12.2021 № 0128122021, додаткові угоди від 29.12.2021 № 01/2021, від 31.01.2022 № 02/2022, від 04.04.2022 № 03/2022, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.11.2021 № 26361-р/пк-пз та від 06.12.2021 № 27065-р/пк-пз, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 18.07.2022 та від 29.07.2022. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.  
Обнаружены нарушения (да/нет) Нарушения не определены  
Дата создания 04.08.2022 10:58  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.07.2022 № 180 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункту 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 12.07.2022 № 180 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу 7. UA-2021-10-26-000717-a Управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради Капітальний ремонт приміщень на вул. Т. Окуневського, 1 у м. Львові» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація 3 175 776,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»  
Дата решения о начале мониторинга 12.07.2022 00:00  
Дата публикации 13.07.2022 10:07  
Дата создания 13.07.2022 10:07  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479560  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 93) 391-39-85
mendelmo33@gmail.com 

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479560  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 93) 391-39-85
m.o.mendel@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 13.07.2022 10:07 - 04.08.2022 00:00  
Дата публикации решения о результатах 04.08.2022 10:58 - 10.08.2022 00:00