Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 30.11.2021 16:32. Дата последнего редактирования мониторинга 20.12.2021 16:06

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2021-11-30-000091  
ID b2cecdd3a33348418dbaa1bc979b38a7  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
30.11.21
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Будівельний Альянс Монтажпроект», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок -  
Дата публикации 20.12.2021 16:06  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 20 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 06.10.2021 №301, тендерну документацію, із змінами, від 21.10.2021, протокол засідання тендерного комітету від 08.11.2021 №364 щодо продовження розгляду тендерної пропозиції, протокол розгляду тендерної пропозиції від 11.11.2021 №370, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельний Альянс Монтажпроект» (далі - ТОВ «Будівельний Альянс Монтажпроект»), повідомлення про намір укласти договір від 11.11.2021 року, договір закупівлі від 23.11.2021 №60/21/ПР, додаткова угода до договору закупівлі від 06.12.2021 №1, відповідь Замовника на пояснення, отримана через електронну систему закупівель 06.12.2021.  
Обнаружены нарушения (да/нет) Нарушения не определены  
Дата создания 20.12.2021 16:06  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 30,11,2021 № 760 Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о.начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області Ганна ШКЛЯР Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30.11.2021 № 760 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5.UA-2021-10-06-015047-b від 06.10.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.  
Дата решения о начале мониторинга 30.11.2021 00:00  
Дата публикации 01.12.2021 09:12  
Дата создания 01.12.2021 09:12  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913637  
Адрес компании Ukraine, Тернопільська, Тернопіль  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.) 
+38 (0 96) 543-35-42
luda_palamar@ukr.net 

Даты и сроки

Период мониторинга 01.12.2021 09:12 - 23.12.2021 00:00  
Дата публикации решения о результатах 20.12.2021 16:06 - 24.12.2021 00:00