| Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки |
Дата закінчення моніторингу: 12 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Управління з розвитку фізичної культури та спорту Вишгородської міської ради» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.08.2021 № 18, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АМК РЕМ-БУД» (далі ТОВ «АМК РЕМ-БУД»), повідомлення про намір укласти договір, договір підряду на виконання будівельних робіт від 28.09.2021 № 36 (далі – Договір), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 28.09.2021.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 5 розділу 1 тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів, зокрема, у складі тендерної пропозиції учасник надає письмове підтвердження щодо відсутності застосування до нього санкцій, зазначених у цьому пункті.
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АМК РЕМ-БУД» відсутнє письмове підтвердження щодо відсутності застосування до нього санкцій зазначених у пункті 5, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу 1 тендерної документації.
Моніторингом установлено, що відповідно до пунктів 1, 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та частини 1.1.1 розділу 1.1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленого кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», зокрема, учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку у повній відповідності із формою таблиці щодо наявності необхідної для виконання технічної специфікації (технічного завдання), техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Якщо техніка не є власністю учасника, а залучена, то учасником на всю, вказану у довідці таку техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються, зокрема посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на вказану техніку, оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі.
На підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерію, учасник ТОВ «АМК РЕМ-БУД» у складі своєї тендерної пропозиції надав інформаційну довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 27.08.2021 № 27/32 (далі – Довідка), в пунктах 21 та 26 якої зазначив машину бурильно-кранову (самохідна бурова установка/МС45S,2002 рік випуску) та автокран (спеціалізований вантажний автокран до 10Т-С, ЗИЛ 133ГЯ, 1985р.) з значенням приналежності на праві користування послуг.
Проте, посвідчений власником документ (надавачом послуг дружньо-будівельної техніки: машини бурильно-кранової (самохідна бурова установка/МС45S,2002 рік випуску) та автокрана (спеціалізований вантажний автокран до 10Т-С, ЗИЛ 133ГЯ, 1985р. згідно договорів від 12.04.2021 № 12/02 та від 11.08.2021 № 11/08-2021 відповідно), який підтверджує право власності на вказану техніку, зазначену в пунктах 21 та 26 у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АМК РЕМ-БУД» відсутні, чим не дотримано вимоги пунктів 1, 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та частини 1.1.1 розділу 1.1Додатку 1 до тендерної документації.
Крім цього, в пункті 21 Довідки зазначено машину бурильно-кранову (самохідна бурова установка/МС45S,2002 рік випуску) з значенням приналежності на праві користування послуг згідно договору про надання послуг дорожньо-будівельної техніки від 12.04.2021 №12/04, проте у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АМК РЕМ-БУД» відсутній лист-підтвердження від надавача послуг, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі по договору від 12.04.2021 №12/04, чим не дотримано вимоги пунктів 1, 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та частини 1.1.1 розділу 1.1Додатку 1 до тендерної документації.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пунктів
1, 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та розділу 1.2 Додатку 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленого кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», зокрема, учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг). На підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати, зокрема, трудові книжки (сторінка з прізвищем працівника та сторінка з записом про прийняття на роботу).
На підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерію, учасник ТОВ «АМК РЕМ-БУД» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 27 серпня 2021 №27/26, в пунктах 1, 2, 4, 5 якої зазначив штатних працівників, трудові книжки яких відсутні, чим не дотримано вимоги пунктів 1, 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та розділу 1.2 Додатку 1 до тендерної документації.
Моніторингом установлено, що відповідно до пунктів
1, 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зокрема, надання інших підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Учасник ТОВ «АМК РЕМ-БУД» у складі своєї тендерної пропозиції надав розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) за формою договірної ціни, визначеної згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (Додаток С).
Однак підтверджуючі розрахунки (обґрунтування) за статтями витрат договірної ціни у складі тендерної пропозиції ТОВ «АМК РЕМ-БУД» відсутні, чим не дотримано вимоги пунктів 1, 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Також установлено, що відповідно до пунктів 1, 8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник установив вимогу до учасників торгів щодо інформації про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг), зокрема, у разі залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції відомості про субпідрядника/співвиконавця, якщо залучення субпідрядника/співвиконавця не планується, учасник надає відповідну інформаційну довідку у довільній формі. Учасник від кожного залученого субпідрядника/співвиконавця повинен надати, зокрема довідку про виконання аналогічних видів робіт/послуг (а саме: аналогічних до видів робіт/послуг, виконання яких доручається учасником субпідряднику/співвиконавцю). Також, Учасник у складі тендерної пропозиції в залежності від видів робіт/послуг надає,зокрема копію ліцензії субпідрядника/співвиконавця на виконання робіт/надання послуг (у разі виконання робіт/послуг, які підлягають ліцензуванню) класу наслідків (відповідальності) СС3.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АМК РЕМ-БУД» відсутні відомості про субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідка про незалучення субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору, чим не дотримано вимоги пунктів
1, 8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Крім того, учасник ТОВ «АМК РЕМ-БУД» у складі тендерної пропозиції надав довідку щодо субпідрядника від 01.09.2021 № 01/01, в якій зазначив інформацію про залучення субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт в обсязі 4% від вартості договору товариства з обмеженою відповідальністю «Гефест МТ» (далі - ТОВ «Гефест МТ»). Вид послуг (робіт), які передбачається доручити субпідряднику - пожежна сигналізація та оповіщення про пожежу, димовидалення та блисковкозахист.
Учасник ТОВ «АМК РЕМ-БУД» у складі тендерної пропозиції надав інформацію субпідрядника/співвиконавця ТОВ «Гефест МТ» про виконання аналогічних договорів від 01.09.2021 № 01/09, в якій відсутня інформація, щодо аналогічного договору а саме: аналогічних до видів робіт/послуг, виконання яких доручається учасником субпідряднику/співвиконавцю, зокрема виконання послуг (робіт) димовидалення та блисковкозахисту, чим не дотримано вимоги пунктів 1, 8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Крім того, відповідно до пункту 13 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 підлягають ліцензуванню такі види господарської діяльності, зокрема, надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Ліцензійними умовами, передбаченими Наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України від 29.09.2011 № 1037 «Про затвердження ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» для виду господарської діяльності (надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення) передбачено види робіт та послуг, зокрема, монтаж, перевірка (огляд) пристроїв блискавкозахисту.
Проте, у складі тендерної пропозицій учасника ТОВ «АМК РЕМ-БУД» відсутня ліцензія на провадження господарської діяльності на виконання субпідрядником/співвиконавцем ТОВ «Гефест МТ» робіт/надання послуг з блисковкозахисту, чим не дотримано вимоги пунктів 1, 8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1, абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Холдингова компанія «Квадратний метр» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації визначив його переможцем та уклав з ним Договір. |
|