Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 05.08.2021 16:09. Дата последних изменений - 16.08.2021 14:41

Послуги з прибирання

Идентификатор закупки UA-2021-08-05-011798-a  
ID f3e8c346c5e34089a601db9707de2673  
Идентификатор плана UA-P-2021-08-03-005874-b  
Ожидаемая стоимость
99`808.26 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Категорія замовника - органи соціального страхування

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області  
Ожидаемая стоимость 99`808.26 Гривна (без НДС)  
Основание Возникла необходимость в закупке дополнительных аналогичных работ или услуг у того же участника, предусмотренные в основном договоре о закупке, заключенный по результатам проведения тендера и / или осуществляется в течение трех лет после заключения догово  
Обоснование Замовником застосовується переговорна процедура закупівлі як виняток, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. За результатами проведених відкритих торгів у 2021 році (UA-2021-03-30-006049-с) щодо закупівлі послуг з прибирання з Учасником-переможцем закупівлі ФОП Панкратов Володимир Станіславович укладений договір № 252 від 05.05.2021 на суму 2 920 790,00 грн без ПДВ. У зв’язку з укладенням договорів оренди на додаткову площу, виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних послуг у того самого Учасника, які не були передбачені при проведенні попередньої процедури закупівлі. Відповідно до річного плану закупівель вартість послуг складає: 99 808,26 грн без ПДВ. Зважаючи на вищевикладене, наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі послуг з прибирання, відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: необхідність здійснення закупівлі додаткових аналогічних послуг у того самого учасника.  
Процедура закупки
Переговорная процедура
 
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
05.08.21
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
16.08.21

Условия оплаты согласно договора

Событие Другое событие  
Описание Підписання акта наданих послуг  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 5 Банковские дни  

Спецификация закупки

1)
Послуги з прибирання
ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 49094, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, буд. 26
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2021
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга

Тендерная документация

Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.08.2021 16:10
Версия документа от: 05.08.2021 16:10
ID: 7ee8e143919e46018b917592e37143c2

?:tender item config

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 21910427  
Юридический адрес 49094, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Набережна Перемоги, 26  

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
99`808.26
Гривна без НДС
Победитель переговоров
05.08.2021 16:27

Сообщение о намерении заключить договор

Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ФОП - ПАНКРАТОВ ВОЛОДИМИР СТАНІСЛАВОВИЧ
Код ЕГРПОУ:2722518433
99`808.26
Гривна без НДС
05.08.2021
16:27

Заключенные договоры

Номер договора
374
Дата подписания
16.08.2021
Дата начала действия
16.08.2021
Дата завершения действия
31.12.2021
Цена договора
99`808.26 Гривна без НДС