Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 03.08.2021 12:09. Дата последних изменений - 10.09.2021 16:13

Навчальне приладдя для кабінетів біології, фізики та хімії -

Идентификатор закупки UA-2021-08-03-001155-a  
ID 38fc7c63ee1d4ecdb7f10719063897cf  
Идентификатор плана UA-P-2021-08-03-001894-c  
Ожидаемая стоимость
657`201.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

ДК 021:2015, код 39160000-1 Шкільні меблі (Навчальне приладдя для кабінетів біології, фізики та хімії). Код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя. Розмір забезпечення тендерної пропозиції не перевищує 3 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 19000,00 грн (Дев'ятнадцять тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з тендерною пропозицією. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з тендерною пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення тендерної пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (згідно Додатку №3 до тендерної документації). Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальний заклад освіти "Середня загальноосвітня школа №135" Дніпровської міської ради  
Ожидаемая стоимость 657`201.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 3`286.01 Гривна  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 19`000.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
03.08.21
Период уточнений
до 09.08.21
Период обжалования
до 15.08.21
Прием предложений
до 19.08.21
Аукцион
19.08.21
Квалификация
с19.08.21
Предложения рассмотрены
с25.08.21
Завершен
10.09.21
Жалоб/требований во время периода уточнений/приема предложений не зарегистрировано