Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 19.07.2021 14:14. Дата последних изменений - 03.09.2021 16:20

"Реконструкція автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1711141 Кременчук -Манжелія на ділянці км 0+780-км2+800 Кременчуцького району Полтавської області" (код ДК 021:2015 – 45200000-8 Роботи, повязані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва ) -

Идентификатор закупки UA-2021-07-19-005480-b  
ID 1ce81bf9790b44b7a93e65e5d7ced190  
Идентификатор плана UA-P-2021-07-19-006203-b  
Ожидаемая стоимость
57`054`842.43 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"  
Ожидаемая стоимость 57`054`842.43 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 285`274.21 Гривна  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 280`000.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка работ  
Закупка объявлена
19.07.21
Период уточнений
до 26.07.21
Период обжалования
до 01.08.21
Прием предложений
до 05.08.21
Аукцион
06.08.21
Квалификация
с06.08.21
Предложения рассмотрены
с12.08.21
Завершен
03.09.21
23.07.2021, 13:32. ID: UA-2021-07-19-005480-b.a1
Требование (Жалоба)
Щодо гарантійних строків експлуатації об'єкта
Шановний Замовнику!

В п. 2.2 проекту договору про закупівлю (Додаток 5 до тендерної документації) зазначено, що «Підрядник гарантує якість закінчених виконаних робіт, досягнення показників, визначених у проектній документації і можливість експлуатації об’єкта впродовж гарантійного терміну експлуатаційної придатності, який визначається згідно чинного законодавства та встановлюється для окремих елементів терміном не менше ніж визначено додатком «Л» ДБН В.2.3- 4:2015 (із змінами). Гарантійний строк експлуатації об’єкту будівництва відповідно до Цивільного кодексу України становить не менше 10 років з дати видачі Державною архітектурно-будівельною інспекцією України сертифікату.
В п.2.3 проекту договору вказано, що: « Підрядник відповідає за дефекти своєї роботи, виявлені у межах гарантійного терміну експлуатаційної придатності, та гарантійного строку експлуатації. При цьому гарантійний термін продовжується на час, упродовж якого об’єкт не міг використовуватися внаслідок вад, відповідальність за які несе Підрядник».
Відповідно до п. 2.12. проекту договору: «Підрядник гарантує якість виконаних Робіт і можливість експлуатації об’єкту відповідно до умов проекту впродовж гарантійного строку, який визначається згідно чинного законодавства відповідно до статті 884 Цивільного кодексу України. Гарантійний строк становить не менше ніж десять років. Гарантійний строк експлуатації об’єкту починається з дати видачі Державною архітектурно-будівельною інспекцією України сертифікату і продовжується на час, упродовж якого об’єкт не міг використовуватися внаслідок вад, відповідальність за які несе Підрядник».
Таким чином наведені положення проекту договору про закупівлю оперують різними поняттями: «гарантійний термін експлуатаційної придатності» та «гарантійний строк експлуатації об’єкта», які в часовому вираженні не мають конкретного значення, а використовують конструкцію «не менше, ніж визначено додатком «Л» ДБН В.2.3- 4:2015» та «не менше 10 років…» відповідно. При цьому момент початку відліку «гарантійного строку експлуатаційної придатності» взагалі не визначено у договорі.
ДБН В.2.3- 4:2015 в п.3.1.15 розкриває поняття «мінімально допустимі терміни експлуатаційної придатності елементів дороги» та визначає його як «період часу, протягом якого втрата основних функціональних властивостей споруди в цілому або її окремих елементів чи складових пов’язана лише з прийняттям неправильних проектних рішень, неякісним виконанням будівельних робіт, або застосуванням неякісних матеріалів а бо виробів».
При цьому Додаток «Л» ДБН В.2.3- 4:2015, наводить мінімально допустимі терміни експлуатаційної придатності елементів дороги, серед яких ці строки на асфальтобетонні покриття становлять 3 роки, а на цементобетонні – 8 років.
У той же час, наприклад, СОУ 42.1-37641918-128:2019 (додаток Е, таблиця Е.1) вказує, що тонкошарове покриття типу «Сларри Сил» відноситься до шарів зносу покриття, для якого мінімальний строк експлуатаційної придатності складає не менш 3 років. Гарантований строк служби такого покриття 3-5 років, в залежності від якості основи дорожнього покриття.
Але необхідно звернути увагу, що норми Цивільного та Господарського кодексів України, у тому числі статті 884 ЦКУ «Гарантії якості у договорі будівельного підряду», взагалі не містять терміну «гарантійний термін експлуатаційної придатності».
Ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає, що Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Таким чином зміст п.2.2, 2.3, 2.12 проекту договору внаслідок використання поняття «гарантійний термін експлуатаційної придатності» разом з поняттям «гарантійний строк експлуатації об’єкта», а також внаслідок відсутності чіткого визначених строків допускає виникнення різних трактувань цих положень та спорів між сторонами такого договору щодо обсягу його гарантійних обов’язків та фактично встановлює для майбутнього підрядника обов’язки надати гарантію на фактично невизначений строк, який є не меншим 10 років, при цьому без уточнення гарантійних строків на окремі елементи автомобільної дороги, нормативний строк експлуатації яких є значно меншим.
З урахуванням вищенаведеного просимо внести зміни до п.п.2.2, 2.3, 2.12 проекту договору про закупівлю щодо:
- конкретизації гарантійного строку експлуатації об’єкту ( без використання обороту «не менше»);
- деталізації гарантійного строку експлуатації об’єкту саме з обов’язковим чітким визначенням у тексті договору гарантійних строків експлуатації окремих елементів дороги з урахуванням даних Додатку «Л» ДБН В.2.3- 4:2015 та СОУ 42.1-37641918-128:2019.
Доброго дня. Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Ответ заказчика: 28.07.2021 16:58
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком
25.07.2021, 22:32. ID: UA-2021-07-19-005480-b.a2
Требование (Жалоба)
Вимога щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та інше
Шановний Замовнику,
у тендерній документації на виконання робіт з реконструкції автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1711141 Кременчук-Манжелія на ділянці км 0+780-км2+800 Кременчуцького району Полтавської області були виявлені деякі неточності.
А саме на сторінці 15 ТД у п. 3 Інша інформація є речення: «Одночасно, у складі пропозиції учасники повинні надати довідку щодо наявність/залучення асфальтного заводу (далі – АБЗ), форма якої наведена у Додатку 2 до тендерної документації та інші документи, які передбачені Додатком 2.» У зв’язку з тим, що суміш для укладання покриття буде готуватись на цементобетонному заводі просимо замінити дане речення на наступне: «Одночасно, у складі пропозиції учасники повинні надати довідку щодо наявність/залучення цементобетонного заводу (далі – ЦБЗ), форма якої наведена у Додатку 2 до тендерної документації та інші документи, які передбачені Додатком 2.»
На сторінці 21 ТД у додатку 2 назва розділу звучить як: ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ які вимагаються подання учасником у складі тендерної пропозиції. Фраза вимагаються подання учасником у складі тендерної пропозиції не передає сенс того, що мається на увазі. Просимо змінити формулювання.
На сторінці 23 ТД (Додаток 2) є абзац «Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) цементобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску цементобетонної суміші (фактичного знаходження асфальтобетонної установки на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту виконання робіт.» У зв’язку з тим, що покриття автомобільної дороги згідно Технічного завдання має бути виконане з бетону, просимо замінити слово асфальтобетонної на цементобетонної. А саме: «Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) цементобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску цементобетонної суміші (фактичного знаходження цементобетонної установки на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту виконання робіт.» Також просимо пояснити, чи дійсно час доставки цементобетонної суміші має розраховуватись згідно нормативів на доставку асфальтобетонної суміші.
Також, у зв’язку з тим, що згідно Технічного завдання з жорсткої бетонної суміші буде виконуватись покриття, просимо, у п.2 таблиці обсягів основних робіт у натуральних величинах за останні 5 років (додаток 2 ТД) фразу «Влаштування основи iз готової жорсткої бетонної суміші» замінити на фразу «Влаштування основи iз готової жорсткої бетонної суміші та/або влаштування шару покриття з цементобетонної суміші».
Доброго дня. Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Ответ заказчика: 28.07.2021 18:12
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком