Процедура закупки объявлена 16.07.2021 11:20. Дата последних изменений - 22.11.2021 00:04
Генератори (Дизель-генераторні установки) -
| Идентификатор закупки | UA-2021-07-16-000736-c | |
| ID | 1c875355fa204588b8b487db4719d122 |
Ожидаемая стоимость
23`533`830.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-05-11-003087-c, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" | |
| Ожидаемая стоимость | 23`533`830.00 Гривна (без НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 235`338.30 Гривна | |
| Общий размер обеспечения тендерных предложений | 700`000.00 Гривна | |
| Процедура закупки | Открытые торги с публикацией на английском языке | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
16.07.21
Период уточнений
до 31.08.21
Период обжалования
до 06.09.21
Прием предложений
до 10.09.21
Преквалификация
с10.09.2021
Обжалование преквалификации
до 22.11.2021
Закупка не состоялась
22.11.21
29.07.2021, 13:08
Невідповідність документації
Общий вопрос о закупке
У документі "11-1154_т_Додаток_1_1_Гарантійний_лист" в таблиці, що стосується складових дизель -генераторної установки зазначено - Автоматичний вимикач ЕРП-0,4кВ викатного виконання з мотор-приводом 1250А , а в Технічному завданні "11-1154_т_Додаток_1_ТЗ" зазначено - Генераторний вимикач типу Masterpact NW16H1 3P 1600 А викатний з мотор приводом (або еквівалент). Яке значення номінального струму для вимикачів застосовувати - 1250А чи 1600А?.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован30.07.2021, 09:09)
Добрий день! Значення номінального струму для вимикачів застосовувати 1600 А.
29.07.2021, 22:19
Яку потужність прийняти за один крок
Общий вопрос о закупке
1. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Таблиця 1 Загальні вимоги до ДГУ, п.п. 1.8 зазначено: Можливість прийняття за один крок потужність PRP (%) без аварійного відключення ДГУ з падінням вихідної напруги не більше ніж на 20% - 100 ( Значення).
Для розрахунку та підбору обладнання заводом виробником просимо Замовника вказати чітко потужність в кВт (не у відсотках).
Чи правильно ми розуміємо, що ДГУ необхідно прийняти за один крок потужність - 500/625(кВт/кВА) відповідно пункту 1, Таблиці 1 ?
Просимо Замовника внести відповідні коригування до Додатку 1 до тендерної документації технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Для розрахунку та підбору обладнання заводом виробником просимо Замовника вказати чітко потужність в кВт (не у відсотках).
Чи правильно ми розуміємо, що ДГУ необхідно прийняти за один крок потужність - 500/625(кВт/кВА) відповідно пункту 1, Таблиці 1 ?
Просимо Замовника внести відповідні коригування до Додатку 1 до тендерної документації технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован03.08.2021, 11:29)
ДГУ необхідно прийняти за один крок потужність - 500/625(кВт/кВА) відповідно п. 1.1 Таблиці 1. Загальні вимоги до ДГУ.
29.07.2021, 22:22
Викиди - ЄВРО
Общий вопрос о закупке
2. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Таблиця 3.2 Технічні вимоги до дизельного двигуна, п.п. 3.2.2 зазначено: Викиди при спалюванні пального повинні відповідати вимогам стандарту, не гірше ЄВРО-3.
Звертаємо увагу Замовника, що позначення викидів ЄВРО відноситься до двигунів внутрішнього згорання що використовуються в автомобільній галузі.
Для двигунів внутрішнього згорання дизельних електростанцій, які як правило працюють як резервне джерело - використовується позначення викидів Stage ІІ/III (Європа)/Tier 3 (Америка).
Просимо Замовника внести відповідні коригування до Додатку 1 до тендерної документації технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та усунути дану невідповідність
Звертаємо увагу Замовника, що позначення викидів ЄВРО відноситься до двигунів внутрішнього згорання що використовуються в автомобільній галузі.
Для двигунів внутрішнього згорання дизельних електростанцій, які як правило працюють як резервне джерело - використовується позначення викидів Stage ІІ/III (Європа)/Tier 3 (Америка).
Просимо Замовника внести відповідні коригування до Додатку 1 до тендерної документації технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та усунути дану невідповідність
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован03.08.2021, 11:29)
Читати п. 3.2.2 Таблиці 3.2. Технічні вимоги до дизельного двигуна - «Викиди при спалюванні пального повинні відповідати вимогам стандарту, не гірше Stage III b (Tier 4i)».
29.07.2021, 22:39
Інтеркуллер (система забору повітря)
Общий вопрос о закупке
Відповідно до пункту 3.2.6 Таблиці - 3.2. (Технічні вимоги до дизельного двигуна), двигун має бути з - "Інтеркуллер (система забору повітря)"
Звертаємо увагу, що у більшості виробників дана система називається "after-cooled" і вказується в технічних картках - "Автеркуллер".
Для того щоб не було невідповідності, просимо внести зміни в тендерну документацію та добавити фразу:
- " Інтеркуллер/Автеркуллер (система забору повітря)"
Звертаємо увагу, що у більшості виробників дана система називається "after-cooled" і вказується в технічних картках - "Автеркуллер".
Для того щоб не було невідповідності, просимо внести зміни в тендерну документацію та добавити фразу:
- " Інтеркуллер/Автеркуллер (система забору повітря)"
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован03.08.2021, 11:30)
Читати п. 3.2.6 Таблиці 3.2. Технічні вимоги до дизельного двигуна - «Інтеркуллер/ Автеркуллер (система забору повітря) - так».
05.08.2021, 09:15
3.5. Вимоги до шасі
Общий вопрос о закупке
Шановиний замовник! Прохання уточнити по напівпричепу, а саме - "Висота сідельно-зчіпного пристрою 1350+/-50 мм.", Висота платформи завантаження контейнера, не більше 1150 мм". Чи вірно вказані вимоги по параметрам? А також зорієнтувати яким автобілем буде здійснюватись транспортування?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован06.08.2021, 09:53)
- "Висота сідельно-зчіпного пристрою 1350+/-50 мм.", Висота платформи завантаження контейнера, не більше 1150 мм". Параметри вказані вірно! здійснюватись транспортування буде сідельним тягачем з висотою зчіпного пристрою 1350мм
05.08.2021, 16:58
вимоги до двигуна
Общий вопрос о закупке
На етапі обговорення Замовник надав наступну відповідь:
Технічні вимоги до дизельного двигуна - «Викиди при спалюванні пального повинні відповідати вимогам стандарту, не гірше Stage III b (Tier 4i)».
Оскільки переважна більшість виробників пропонують дизельні двигуни відповідно до стандарту Stage II - застосування вимоги щодо викидів не гірше Stage III b є дискримінаційним та суттєво звужує кількість можливих учасників.
Враховуючи викладене вище вимагаємо викласти вимоги до дизельного двигуна в наступній редакції - «Викиди при спалюванні пального повинні відповідати вимогам стандарту, не гірше Stage II»
У випадку ігнорування замовником нашої вимоги – будемо змушені оскаржити даний пункт технічних вимог в АМКУ.
Технічні вимоги до дизельного двигуна - «Викиди при спалюванні пального повинні відповідати вимогам стандарту, не гірше Stage III b (Tier 4i)».
Оскільки переважна більшість виробників пропонують дизельні двигуни відповідно до стандарту Stage II - застосування вимоги щодо викидів не гірше Stage III b є дискримінаційним та суттєво звужує кількість можливих учасників.
Враховуючи викладене вище вимагаємо викласти вимоги до дизельного двигуна в наступній редакції - «Викиди при спалюванні пального повинні відповідати вимогам стандарту, не гірше Stage II»
У випадку ігнорування замовником нашої вимоги – будемо змушені оскаржити даний пункт технічних вимог в АМКУ.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован10.08.2021, 16:53)
будуть внесені зміни в редакції замовника
06.08.2021, 10:42
Щодо усунення дискримінаційної вимоги. Технічна частина.
Общий вопрос о закупке
Доброго дня!
Відповідно до відповіді Замовника на прозоро - 03.08.21 о 11:29, - дизельний двигун має відповідати вимогі - «Читати п. 3.2.2 Таблиці 3.2. Технічні вимоги до дизельного двигуна - «Викиди при спалюванні пального повинні відповідати вимогам стандарту, не гірше Stage III b (Tier 4i)».
- Звертаємо увагу на те, що вимоги Stage III b (Tier 4i) згідно норм Європейського союзу та «Directive 97/68 / EC», поширюються тільки на дизель-генератори які працюють як основне джерело живлення і не поширюються на аварійні джерела.
- Для прийому навантаження за один крок 500кВт / 625кВА необхідний двигун потужністю не менше 560кВт, а згідно директиви «Directive 97/68 / EC» вимога - Stage III b (Tier 4i) не поширюється на потужність двигуна 560 кВт і більше.
- Відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме ДБН А.2.2-1-2003 Склад і зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС) при проектуванні і будівництві підприємств, будинків і споруд , вимоги щодо викидів можуть розраховуватись на дизель-генератори стаціонарної установки, прив'язані до конкретної території для якої розраховуються фонові викиди і розраховується ОВНС. Дизель-генератор, згідно тендерного завдання є мобільним аварійним обладнанням, а виходячи з вищесказаного дані вимоги відповідно до законодавства не можуть поширюватись на дане устаткування.
При цьому, жоден з відомих світових виробників двигунів не буде відповідати цій вимогі на дану потужність, ймовірна пропозиція на фейкового виробника або фальсифікація документів.
Отже, встановлені Замовником дані вимоги до дизельного двигуна штучно звужені до однієї моделі (можливо неіснуючої), є такими які обмежують коло потенційних учасників. Для усунення дискримінаційної вимоги, у відповідності до закону про закупівлю просимо видалити дану вимогу з тендерної документації.
Дякуємо.
Відповідно до відповіді Замовника на прозоро - 03.08.21 о 11:29, - дизельний двигун має відповідати вимогі - «Читати п. 3.2.2 Таблиці 3.2. Технічні вимоги до дизельного двигуна - «Викиди при спалюванні пального повинні відповідати вимогам стандарту, не гірше Stage III b (Tier 4i)».
- Звертаємо увагу на те, що вимоги Stage III b (Tier 4i) згідно норм Європейського союзу та «Directive 97/68 / EC», поширюються тільки на дизель-генератори які працюють як основне джерело живлення і не поширюються на аварійні джерела.
- Для прийому навантаження за один крок 500кВт / 625кВА необхідний двигун потужністю не менше 560кВт, а згідно директиви «Directive 97/68 / EC» вимога - Stage III b (Tier 4i) не поширюється на потужність двигуна 560 кВт і більше.
- Відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме ДБН А.2.2-1-2003 Склад і зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС) при проектуванні і будівництві підприємств, будинків і споруд , вимоги щодо викидів можуть розраховуватись на дизель-генератори стаціонарної установки, прив'язані до конкретної території для якої розраховуються фонові викиди і розраховується ОВНС. Дизель-генератор, згідно тендерного завдання є мобільним аварійним обладнанням, а виходячи з вищесказаного дані вимоги відповідно до законодавства не можуть поширюватись на дане устаткування.
При цьому, жоден з відомих світових виробників двигунів не буде відповідати цій вимогі на дану потужність, ймовірна пропозиція на фейкового виробника або фальсифікація документів.
Отже, встановлені Замовником дані вимоги до дизельного двигуна штучно звужені до однієї моделі (можливо неіснуючої), є такими які обмежують коло потенційних учасників. Для усунення дискримінаційної вимоги, у відповідності до закону про закупівлю просимо видалити дану вимогу з тендерної документації.
Дякуємо.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован10.08.2021, 16:53)
доброго дня. будуть внесені зміни в редакції замовника
13.08.2021, 09:32
щодо документації
Общий вопрос о закупке
Доброго дня, шановний замовник. Звертаю Вашу увагу на невідповідності між формами документів, а саме:
11-1154_т_Додаток_1_ТЗ_нова_редакція,
11-1154_т_Додаток_1_1_Гарантійний_лист_нова_редакція,
11-1154_т_Додаток_1_2_Гарантійний_лист_Виробник.
1. Так документ "11-1154_т_Додаток_1_ТЗ_нова_редакція" містить вимогу: "1. Загальні вимоги до ДГУ- Можливість прийняття за один крок потужність PRP (%) без аварійного відключення ДГУ з падінням вихідної напруги не більше ніж на 20%". А у документі "11-1154_т_Додаток_1_2_Гарантійний_лист_Виробник" учасник повинен підтвердити "Здатність дизельного двигуна прийняти за один крок потужність не менше 100% PRP без аварійного відключення дизельного електрогенератора з падінням вихідної напруги не більше ніж на 20%. То ж прошу пояснити та у випадку необхідності внести зміни до документації -Можливість прийняття за один крок потужність PRP (%) без аварійного відключення ДГУ з падінням вихідної напруги не більше ніж на 20%" ставиться до ДГУ чи до дизельного двигуна?
2. Згідно "11-1154_т_Додаток_2 перелік інформації" учасник повинен надати: " 1.2. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія гарантійного листа Виробника, що складений за формою, яка наведена в Додатку 1.2. до тендерної документації. ". У випадку ,коли учасник є виробником запропонованого обладнання текст цього документу виглядатиме наступним чином: "Ми, "УЧАСНИК, він же виробник" повідомляємо, що ознайомлені з технічними вимогами та проінформовані про кількість обладнання, яке закуповується відповідно до процедури закупівлі UA-2021-07-16-000736-c, підтверджуємо готовність виготовлення дизельних електрогенераторів з відповідними характеристиками та у повній кількості, а також гарантуємо, що у випадку відмови "УЧАСНИКа, він же виробник" від виконання гарантійних зобов'язань (не менше 5 років з моменту поставки), ми безумовно приймемо на себе гарантійні зобов'язання щодо дизельних електрогенераторів" - втрачається зміст що було вкладено Вами до цього документу. Прошу пояснити, як цей документ потрібно заповнювати виробнику.
3. Документ "11-1154_т_Додаток_1_ТЗ_нова_редакція" містить вимогу: "3.2.2 Викиди при спалюванні пального повинні відповідати вимогам стандарту, не гірше Stage II", в той же час документ "11-1154_т_Додаток_1_2_Гарантійний_лист_Виробник" містить вимогу зазначити: "Викиди при спалюванні пального відповідають рівню (вказати відповідний рівень по стандарту ЄВРО)" - просимо внести відповідні зміни та виправити вимогу щодо надання інформації відповідно до одного стандарту.
4. Відповідно до документу "11-1154_т_Додаток_1_1_Гарантійний_лист_нова_редакція" (з урахуванням змін, що було Вами внесено до цього документу) для Вас не є тотожними назва "Дизель-генераторна установка" - та "дизельний електрогенератор". Прошу пояснити документ: "11-1154_т_Додаток_1_2_Гарантійний_лист_Виробник" пункти під зноскою "4" потрібно заповнювати на Дизель-генераторну установку чи на дизельний електрогенератор? Питання виникло, оскільки згідно Вашого пояснення під зноскою "4" - "Зазначається повністю модель. Зазначені моделі мають забезпечувати можливість встановити чітку відносність до компонентів, які зазначені учасником у таблиці Гарантійного листа, оформленого за формою Додатку 1.1 тендерної документації, на вимогу пункту 1.1. Додатку 2 тендерної документації", в той же час документ "11-1154_т_Додаток_1_1_Гарантійний_лист_нова_редакція" не містить вимоги заповнення інформації щодо моделі дизельного електрогенератора, а потрібно вказувати модель дизель-генераторної установки..
Дякую за відповіді.
11-1154_т_Додаток_1_ТЗ_нова_редакція,
11-1154_т_Додаток_1_1_Гарантійний_лист_нова_редакція,
11-1154_т_Додаток_1_2_Гарантійний_лист_Виробник.
1. Так документ "11-1154_т_Додаток_1_ТЗ_нова_редакція" містить вимогу: "1. Загальні вимоги до ДГУ- Можливість прийняття за один крок потужність PRP (%) без аварійного відключення ДГУ з падінням вихідної напруги не більше ніж на 20%". А у документі "11-1154_т_Додаток_1_2_Гарантійний_лист_Виробник" учасник повинен підтвердити "Здатність дизельного двигуна прийняти за один крок потужність не менше 100% PRP без аварійного відключення дизельного електрогенератора з падінням вихідної напруги не більше ніж на 20%. То ж прошу пояснити та у випадку необхідності внести зміни до документації -Можливість прийняття за один крок потужність PRP (%) без аварійного відключення ДГУ з падінням вихідної напруги не більше ніж на 20%" ставиться до ДГУ чи до дизельного двигуна?
2. Згідно "11-1154_т_Додаток_2 перелік інформації" учасник повинен надати: " 1.2. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія гарантійного листа Виробника, що складений за формою, яка наведена в Додатку 1.2. до тендерної документації. ". У випадку ,коли учасник є виробником запропонованого обладнання текст цього документу виглядатиме наступним чином: "Ми, "УЧАСНИК, він же виробник" повідомляємо, що ознайомлені з технічними вимогами та проінформовані про кількість обладнання, яке закуповується відповідно до процедури закупівлі UA-2021-07-16-000736-c, підтверджуємо готовність виготовлення дизельних електрогенераторів з відповідними характеристиками та у повній кількості, а також гарантуємо, що у випадку відмови "УЧАСНИКа, він же виробник" від виконання гарантійних зобов'язань (не менше 5 років з моменту поставки), ми безумовно приймемо на себе гарантійні зобов'язання щодо дизельних електрогенераторів" - втрачається зміст що було вкладено Вами до цього документу. Прошу пояснити, як цей документ потрібно заповнювати виробнику.
3. Документ "11-1154_т_Додаток_1_ТЗ_нова_редакція" містить вимогу: "3.2.2 Викиди при спалюванні пального повинні відповідати вимогам стандарту, не гірше Stage II", в той же час документ "11-1154_т_Додаток_1_2_Гарантійний_лист_Виробник" містить вимогу зазначити: "Викиди при спалюванні пального відповідають рівню (вказати відповідний рівень по стандарту ЄВРО)" - просимо внести відповідні зміни та виправити вимогу щодо надання інформації відповідно до одного стандарту.
4. Відповідно до документу "11-1154_т_Додаток_1_1_Гарантійний_лист_нова_редакція" (з урахуванням змін, що було Вами внесено до цього документу) для Вас не є тотожними назва "Дизель-генераторна установка" - та "дизельний електрогенератор". Прошу пояснити документ: "11-1154_т_Додаток_1_2_Гарантійний_лист_Виробник" пункти під зноскою "4" потрібно заповнювати на Дизель-генераторну установку чи на дизельний електрогенератор? Питання виникло, оскільки згідно Вашого пояснення під зноскою "4" - "Зазначається повністю модель. Зазначені моделі мають забезпечувати можливість встановити чітку відносність до компонентів, які зазначені учасником у таблиці Гарантійного листа, оформленого за формою Додатку 1.1 тендерної документації, на вимогу пункту 1.1. Додатку 2 тендерної документації", в той же час документ "11-1154_т_Додаток_1_1_Гарантійний_лист_нова_редакція" не містить вимоги заповнення інформації щодо моделі дизельного електрогенератора, а потрібно вказувати модель дизель-генераторної установки..
Дякую за відповіді.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован17.08.2021, 17:13)
Доброго дня! Ваше питання буде розглянуте ініціатором тендеру і вразі прийняття відповідного рішення уповноваженою особою будуть внесені зміни в редакції замовника.
26.08.2021, 09:17
стосовно технічних характеристик
Вопрос о предмете закупкиДизель-генераторна установка (Дизель-ген
Доброго дня, шановний замовник. Додаток 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ та КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ містить: "Напівпричіп контейнеровоз трьох вісний для перевезення 30-футового стандартного 30' DC (Dry Cube) контейнера дорогами загального користування в складі автопоїзду з автомобільним сідельним тягачем, не бувший у використанні" - де термін "сідельний" Вами вказано відносно до тягача, далі містяться такі найменування параметрів ,як :
"Сідельно-зчіпний пристрій по стaндaрту SАЕ
Механічні сідельні опори з можливістю регулювання навантаженням, не менше"
Згідно з загально-прийнятою конструкцією напівпричепів, сідельна частина (плита) зчіпного/опорного пристрою знаходиться на тягачі, на напівпричепі знаходиться зчіпний шкворень (або пристрій) та механічні опори. Тому просимо пояснити що саме мається на увазі під термінами "механічні сідельні опори" та "сідельно-зчіпний пристрій" як складовиїх частин напівпричепа або внести відповідні зміни до документації. Дякуємо.
"Сідельно-зчіпний пристрій по стaндaрту SАЕ
Механічні сідельні опори з можливістю регулювання навантаженням, не менше"
Згідно з загально-прийнятою конструкцією напівпричепів, сідельна частина (плита) зчіпного/опорного пристрою знаходиться на тягачі, на напівпричепі знаходиться зчіпний шкворень (або пристрій) та механічні опори. Тому просимо пояснити що саме мається на увазі під термінами "механічні сідельні опори" та "сідельно-зчіпний пристрій" як складовиїх частин напівпричепа або внести відповідні зміни до документації. Дякуємо.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован27.08.2021, 10:15)
Доброго дня. Під терміном "механічні сідельні опори"- Механічні сідельні опори з можливістю регулювання навантаженням, не менше 15т це, Опорний пристрій включає в себе дві лапи, що пересуваються за допомогою впливу гвинтової пари. Зусилля від рукоятки важеля подається через конічні шестерні, а для синхронізації двох лап використовуються проміжні вали. Для забезпечення надійності кріплення положення пристрою застосовується храпове колесо і певний кут різьблення. Храповий агрегат і проміжний карданний вал дозволяють прискорити підняття або опускання платформи до зіткнення з землею. Також механізм забезпечує можливість окремого пересування однієї з лап (лівої чи правої) завдяки видаленню штифта, призначеного для подачі зусилля на приводний пристрій другої, незадіяною лапи. Це потрібно в разі, якщо перепад висот на ширині причепа становить більше 5 см. Пристрій зубчастих систем не потребує регулярного обслуговування і налаштування, крім мастила.
під терміном "сідельно-зчіпний пристрій" маються на увазі всі параметри автомобільного сідельного тягача з яким буде використовуватись Напівпричіп контейнеровоз трьох вісний в складі автопоїзду
під терміном "сідельно-зчіпний пристрій" маються на увазі всі параметри автомобільного сідельного тягача з яким буде використовуватись Напівпричіп контейнеровоз трьох вісний в складі автопоїзду
26.08.2021, 14:49
Зміни в тендері за рівнем викидів
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник,
Просимо прийняти до уваги наступні важливі пункти, що стосуються останніх змін в тендері за рівнем викидів, а також недостовірних висловлюваннях потенційного постачальника опублікованих вище.
Як відомо, в 1997 році з метою поступового скорочення викидів забруднюючих речовин в атмосферу була прийнята Директива 97/68 / EC, яка встановила вимоги до граничних значень викидів (Stages I, II, IIIA, IIIB і IV) і визначила типи двигунів внутрішнього згоряння для позашляхової мобільної техніки. Але, в січні 2017 Директива 97/68 / EC була скасована і замінена Регламентом (ЄС) 2016/1628, який встановив нові граничні значення викидів (відомих як Stage V). Це правило поширюється на продукцію мобільного використання, яку продають з 1 січня 2019 року. Однак діє «перехідна фаза», яка дозволить продавати системи з двигунами, які були зроблені в 2018 році і, отже, ще не затверджені відповідно до Stage V (до них відносяться лише двигуни з Stage 3).
Що стосується безпосередньо аргументів конкретного потенційного постачальника від 6.8.21 10:42 (далі постачальник А), то наведені твердження абсолютно не відповідають дійсності і засновані на недостовірних / неповноцінних фактах. Згадані Європейські директиви поширюються не тільки на дизель-генератори які працюють як основне джерело харчування але також І НА аварійні джерела, включаючи мобільне обладнання. Заява постачальника А, що жоден з відомих світових виробників двигунів «не буде відповідати початковим вимогам на цю потужність» (двигуни> 560 кВт зі Stage 3, Stage 5) і «ймовірно буде являтся фейковий виробником», є абсурдним. Як було описано вище, за діючими Європейським нормам і згідно директиви «Directive 97/68 / EC» в редакції 2010/26 / EC двигуни> 560kW не можуть бути використані з Stage 2 на території ЄС вже з 2019 року. І як наслідок, більшість реномірованих європейських виробників дизельних двигунів майже не виробляють двигуни нижче Stage 3А. Більш того, жоден європейський виробник ДГУ не рекомендує використання дизельних двигунів нижче Stage 3А, через помітне низького рівня продуктивності і якості. Цінова різниця між якісним мотором Stage 2 і Stage 3А незначний, але при цьому рівень продуктивності і якості в рази краще. Саме тому ми вважаємо що при прийнятті рішення про закупівлю обладнання з довгим терміном використання, дуже важливо брати до уваги не тільки короткострокові цінові критерії, а й довгострокові критерії качeство обладнання.
Вимоги будь-якого Замовника, що стосуються якості обладнання, згідно з міжнародним правом, не є дискримінаційними. Більш того кожен покупець апріорі має право вибору придбати продукт в якісній категорії відповідної його вимогам і потребам.
З повагою
Просимо прийняти до уваги наступні важливі пункти, що стосуються останніх змін в тендері за рівнем викидів, а також недостовірних висловлюваннях потенційного постачальника опублікованих вище.
Як відомо, в 1997 році з метою поступового скорочення викидів забруднюючих речовин в атмосферу була прийнята Директива 97/68 / EC, яка встановила вимоги до граничних значень викидів (Stages I, II, IIIA, IIIB і IV) і визначила типи двигунів внутрішнього згоряння для позашляхової мобільної техніки. Але, в січні 2017 Директива 97/68 / EC була скасована і замінена Регламентом (ЄС) 2016/1628, який встановив нові граничні значення викидів (відомих як Stage V). Це правило поширюється на продукцію мобільного використання, яку продають з 1 січня 2019 року. Однак діє «перехідна фаза», яка дозволить продавати системи з двигунами, які були зроблені в 2018 році і, отже, ще не затверджені відповідно до Stage V (до них відносяться лише двигуни з Stage 3).
Що стосується безпосередньо аргументів конкретного потенційного постачальника від 6.8.21 10:42 (далі постачальник А), то наведені твердження абсолютно не відповідають дійсності і засновані на недостовірних / неповноцінних фактах. Згадані Європейські директиви поширюються не тільки на дизель-генератори які працюють як основне джерело харчування але також І НА аварійні джерела, включаючи мобільне обладнання. Заява постачальника А, що жоден з відомих світових виробників двигунів «не буде відповідати початковим вимогам на цю потужність» (двигуни> 560 кВт зі Stage 3, Stage 5) і «ймовірно буде являтся фейковий виробником», є абсурдним. Як було описано вище, за діючими Європейським нормам і згідно директиви «Directive 97/68 / EC» в редакції 2010/26 / EC двигуни> 560kW не можуть бути використані з Stage 2 на території ЄС вже з 2019 року. І як наслідок, більшість реномірованих європейських виробників дизельних двигунів майже не виробляють двигуни нижче Stage 3А. Більш того, жоден європейський виробник ДГУ не рекомендує використання дизельних двигунів нижче Stage 3А, через помітне низького рівня продуктивності і якості. Цінова різниця між якісним мотором Stage 2 і Stage 3А незначний, але при цьому рівень продуктивності і якості в рази краще. Саме тому ми вважаємо що при прийнятті рішення про закупівлю обладнання з довгим терміном використання, дуже важливо брати до уваги не тільки короткострокові цінові критерії, а й довгострокові критерії качeство обладнання.
Вимоги будь-якого Замовника, що стосуються якості обладнання, згідно з міжнародним правом, не є дискримінаційними. Більш того кожен покупець апріорі має право вибору придбати продукт в якісній категорії відповідної його вимогам і потребам.
З повагою
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован28.08.2021, 12:26)
Данні зміни відносно викидів були внесені з метою розширення кола потенційних учасникі