Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 05.07.2021 15:35. Дата последних изменений - 05.07.2021 15:35

послуги, пов’язані із системами та підтримкою (послуги включають в себе: підтримку і забезпечення належного функціонування та інформаційно-технічного обслуговування бізнес – процесів на базі комп’ютерної програми «Система управління бізнес-процесами «АйДок» з використанням публічного АРІ Реєстру Територіальної громади м. Запоріжжя», а також для електронно-інформаційного обміну в межах Системи Електронної Взаємодії Державних Електронних Інформаційних Ресурсів (СЕВ ДЕІР), які були розроблено та впроваджено Виконавцем відповідно до договору від 05.02.2021 №44)

Идентификатор закупки UA-2021-07-05-007729-c  
ID 0db2cf1d519f4f04b6a7e561ef46fc47  
Идентификатор плана UA-P-2021-07-05-008088-c  
Ожидаемая стоимость
9`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

у договорі

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕПАРТАМЕНТ РЕЄСТРАЦІЙНИХ ПОСЛУГ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Ожидаемая стоимость 9`000.00 Гривна (без НДС)  
Процедура закупки
Закупка без использования электронной системы
 
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
05.07.21
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
05.07.21

Спецификация закупки

1)
послуги, пов’язані із системами та підтримкою (послуги включають в себе: підтримку і забезпечення належного функціонування та інформаційно-технічного обслуговування бізнес – процесів на базі комп’ютерної програми «Система управління бізнес-процесами «АйДок» з використанням публічного АРІ Реєстру Територіальної громади м. Запоріжжя», а також для електронно-інформаційного обміну в межах Системи Електронної Взаємодії Державних Електронних Інформаційних Ресурсів (СЕВ ДЕІР), які були розроблено та впроваджено Виконавцем відповідно до договору від 05.02.2021 №44)
ДК 021:2015: 72250000-2 - Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 69063, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Жуковського, 36
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 05.07.2021 - 31.12.2021
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга

Тендерная документация

Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.07.2021 15:32
Версия документа от: 05.07.2021 15:32
ID: daf0fb99a9ee490daf9eff1e9e9d9a98

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕПАРТАМЕНТ РЕЄСТРАЦІЙНИХ ПОСЛУГ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 40302133  
Юридический адрес 69063, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Жуковського, буд. 36  

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы

Заключенные договоры

Номер договора
126
Дата подписания
05.07.2021
Дата начала действия
05.07.2021
Дата завершения действия
31.12.2021
Цена договора
9`000.00 Гривна без НДС