Процедура закупки объявлена 05.07.2021 15:35. Дата последних изменений - 05.07.2021 15:35
послуги, пов’язані із системами та підтримкою (послуги включають в себе: підтримку і забезпечення належного функціонування та інформаційно-технічного обслуговування бізнес – процесів на базі комп’ютерної програми «Система управління бізнес-процесами «АйДок» з використанням публічного АРІ Реєстру Територіальної громади м. Запоріжжя», а також для електронно-інформаційного обміну в межах Системи Електронної Взаємодії Державних Електронних Інформаційних Ресурсів (СЕВ ДЕІР), які були розроблено та впроваджено Виконавцем відповідно до договору від 05.02.2021 №44)
Идентификатор закупки | UA-2021-07-05-007729-c | |
ID | 0db2cf1d519f4f04b6a7e561ef46fc47 | |
Идентификатор плана | UA-P-2021-07-05-008088-c |
Ожидаемая стоимость
9`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
у договорі
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | ДЕПАРТАМЕНТ РЕЄСТРАЦІЙНИХ ПОСЛУГ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
Ожидаемая стоимость | 9`000.00 Гривна (без НДС) | |
Процедура закупки |
Закупка без использования электронной системы
|
|
Вид предмета закупки: | Закупка услуг |
Закупка объявлена
05.07.21
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
05.07.21
Спецификация закупки
1) |
послуги, пов’язані із системами та підтримкою (послуги включають в себе: підтримку і забезпечення належного функціонування та інформаційно-технічного обслуговування бізнес – процесів на базі комп’ютерної програми «Система управління бізнес-процесами «АйДок» з використанням публічного АРІ Реєстру Територіальної громади м. Запоріжжя», а також для електронно-інформаційного обміну в межах Системи Електронної Взаємодії Державних Електронних Інформаційних Ресурсів (СЕВ ДЕІР), які були розроблено та впроваджено Виконавцем відповідно до договору від 05.02.2021 №44)
ДК 021:2015: 72250000-2 - Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 69063, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Жуковського, 36
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 05.07.2021 - 31.12.2021
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга
|
Тендерная документация
Нетипизированный документ
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.07.2021 15:32
Версия документа от: 05.07.2021 15:32
ID: daf0fb99a9ee490daf9eff1e9e9d9a98
|
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | ДЕПАРТАМЕНТ РЕЄСТРАЦІЙНИХ ПОСЛУГ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 40302133 |
Юридический адрес | 69063, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Жуковського, буд. 36 |
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
9`000.00
Гривна без НДС
Победитель
05.07.2021 15:32
Заключенные договоры
Номер договора
126
Дата подписания
05.07.2021
Дата начала действия
05.07.2021
Дата завершения действия
31.12.2021
Цена договора
9`000.00 Гривна без НДС