Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 24.06.2021 12:24. Дата последнего редактирования мониторинга 06.07.2021 10:08

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2021-06-24-000012  
ID e73b56d5d79140d9a973d24c0b47c09a  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении

Мониторинг опубликован
24.06.21
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог п.3 Наказу №1082. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не установлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів, визначених п.2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публикации 25.06.2021 13:14  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», із змінами (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Державного підприємства «Aрхітектурно-будівельний інжиніринг» (далі - замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10 червня 2021 року №232, запитання до процедури від 16, 17 червня 2021 року, відповідь замовника від 17, 22 червня 2021 року. Відповідно до п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за №610/34893 (далі – Наказ №1082) розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що замовником розміщено та оприлюднено інформацію в електронній системі закупівель щодо процедури закупівлі UA-2021-06-11-012972-b шляхом заповнення відповідних електронних полів та завантажено документи: річний план (UA-P-2021-06-11-010122-b), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію. Відповідно до п.23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до п.17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону. Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Відповідно до п.12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису). Однак, проведеним моніторингом встановлено, що після внесення замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про закупівлю, тендерна документація, тощо), на них накладено електронний цифровий підпис посадової особи (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим порушено вимоги п.3 Наказу №1082. Відповідно до п.2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 25.06.2021 13:14  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание За результатами розгляду висновку по моніторингу від 25.06.2021 року по об’єкту закупівлі:UA-2021-06-11-012972-b» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт «Реконструкція Сутисківського ДНЗ «Пролісок» по вул. Гагаріна, 10 в смт. СутискиТиврівського району Вінницької області (коригування 2) (І черга)»було встановлено порушення вимог п.3 Наказу №1082. Повідомляємо Вас про те, що по Замовником, Державним підприємством «Архітектурно-будівельний інжиніринг»,відповідно до п.2 частини першої статті 32 Закону відмінено тендерну процедуру у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Крім того, інформуємо, що Уповноваженою особою замовлено новий захищений Засіб КЗІ «SecureToken-337m».  
Дата редактирования  
Дата создания 05.07.2021 16:35  
Документы    

Подтверждение факта исправления нарушения

Описание Порушення усунуто, шляхом відміни торгів.  
Результат устранения нарушений  
Результат по каждому типу : Да  
Дата создания 06.07.2021 10:08  

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.06.2021 №386 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олександр СЕМЕНЮК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 24.06.2021 №386 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6. UA-2021-06-11-012972-b 11.06.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель  
Дата решения о начале мониторинга 24.06.2021 00:00  
Дата публикации 25.06.2021 08:43  
Дата создания 25.06.2021 08:43  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479560  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 43) 266-13-92
laevskazakupivli@gmail.com 

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479560  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 43) 266-13-92
lilizakup@gmail.com 

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479560  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 43) 266-13-92
laevskazakupivli@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 25.06.2021 08:43 - 20.07.2021 00:00  
Дата публикации решения о результатах 25.06.2021 13:14 - 13.07.2021 00:00