Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 11.06.2021 11:50. Дата последних изменений - 14.07.2021 10:41

Тара поліпропіленова:стакан 0,5 і відро з кришкою 2,2 л -

Идентификатор закупки UA-2021-06-11-001237-c  
ID b04c2dcb11684f91b607a4d23199b3cd  
Ожидаемая стоимость
9`675.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КАЗЕННЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "ІСКРА"  
Ожидаемая стоимость 9`675.00 Гривна (без НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 96.75 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
11.06.21
Период уточнений
до 17.06.21
Прием предложений
до 23.06.21
Аукцион
24.06.21
Квалификация
с24.06.21
Предложения рассмотрены
с30.06.21
Завершен
14.07.21
14.06.2021, 13:23. ID: UA-2021-06-11-001237-c.b1
Требования к заказчику
Про виключення кваліфікаційного критерію
Враховуючи незначну суму закупівлі прошу виключити з Додатку №2 «Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям» вимогу про підтвердження фінансової спроможності виконання договору, а саме «Підтвердження наявності обороту підприємства за попередній рік на суму не менше 50 % від вартості поданої пропозиції.)
Учасник підтверджує відповідність вимогам шляхом надання балансу підприємства за останній звітний період (звіт про фінансовий стан, звіт про фінансові результати, податкова декларація платника єдиного податку за останній звітний період), підтвердження про надання фінансового звіту до державних контролюючих органів. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік».
Шановний Учасник дякуємо за увагу до наших закупівель. Стосовно Вашої вимоги пояснюємо, що дана закупівля хоча і незначна, але проводиться на умовах 50% передоплати, тому надання фінансового звіту не є великою перешкодою для Учасників які працюють прозоро. Ми як замовники закупівлі маємо розуміти з ким наше підприємство буде співпрацювати та на кого буде робитися авансовий платіж.
Ответ заказчика: 14.06.2021 13:42
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена
15.06.2021, 11:20. ID: UA-2021-06-11-001237-c.b2
Требования к заказчику
Про виправлення помилки у Додатку № 3 Конкурсної документації
Шановний Замовник! У Додатку № 3 можливо припущено помилку, а саме у абзаці «Умови оплати»:

«Умови оплати: передплата 50%, друга частина оплати впродовж 20 робочих днів після отримання Товару та приймання його на складі Постачальника!!! (мабуть має бути "Замовника"!!!)»

Прошу виправити помилку у Додатку № 3.
Шановний Учасник дякуємо за увагу до наших закупівель. Ми прийняли до уваги Ваше зауваження та внесли відповідні зміни до конкурсної документації.
Ответ заказчика: 15.06.2021 11:38
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком