Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 19.08.2021 16:34. Дата последнего редактирования мониторинга 07.09.2021 19:14

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2021-08-19-000046  
ID 70c05da264fc43b09332e32c7616553e  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
19.08.21
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «РЕММОНТАЖ-СТРОЙ», ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГОВА КОМПАНІЯ «КОНТИНЕНТ», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок -  
Дата публикации 07.09.2021 19:14  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 06 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Київпастранс» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію товариств з обмеженою відповідальністю «РЕММОНТАЖ-СТРОЙ» (далі – ТОВ «РЕММОНТАЖ-СТРОЙ»), «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГОВА КОМПАНІЯ «КОНТИНЕНТ» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГОВА КОМПАНІЯ «КОНТИНЕНТ»), протокол розгляду тендерних пропозицій № 25 від 08.06.2021, повідомлення про намір укласти договір від 08.06.2021, договір № 54.21-10 від 27.07.2021 (далі – договір), пояснення Замовника та документи, надані 01.09.2021 через електронну систему закупівель.  
Обнаружены нарушения (да/нет) Нарушения не определены  
Дата создания 07.09.2021 19:14  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 19.08.2021 № 282 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 26 UA-2021-06-07-011327-b 07.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА  
Дата решения о начале мониторинга 19.08.2021 00:00  
Дата публикации 19.08.2021 16:55  
Дата создания 19.08.2021 16:55  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
vorotyuk.monitoryng@gmail.com 

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 485-17-99
mykhailov.monitoryng@gmail.com 

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
salikov.monitoryng@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 19.08.2021 16:55 - 14.09.2021 00:00  
Дата публикации решения о результатах 07.09.2021 19:14 - 11.09.2021 00:00