Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 07.06.2021 13:40. Дата последних изменений - 08.07.2021 13:21

Надання послуг по поточному ремонту об’єктів благоустрою в районі фонтану «Садко» -

Идентификатор закупки UA-2021-06-07-002955-c  
ID ff5e7346d55c41dfbaa288b5893c9c4f  
Идентификатор плана UA-P-2021-06-07-000968-c  
Ожидаемая стоимость
1`085`790.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Оголошення 1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21; 2. Назва предмету закупівлі: Надання послуг по поточному ремонту об’єктів благоустрою в районі фонтану «Садко». 3. Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. 4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: обсяг та місце виконання робіт детально викладений в додатку 3 до тендерної документації. 5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 085 790,00 грн. (з ПДВ). Сума фінансування послуг у 2021 році 974 224,00 (з ПДВ). 6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 15.08.2021 р. 7. Кінцевий строк подання пропозицій: 23.06.2021 р. до 00 год. за Київським часом. 8.Умови оплати: Замовник при наявності бюджетних коштів перераховує аванс Виконавцю протягом 30 календарних днів з моменту надання Виконавцем рахунку-фактури. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. 9.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 10.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається. 11.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 10 857 грн. 90 коп. (1%).

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради  
Ожидаемая стоимость 1`085`790.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 10`857.90 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
07.06.21
Период уточнений
до 13.06.21
Период обжалования
до 19.06.21
Прием предложений
до 23.06.21
Аукцион
23.06.21
Квалификация
с23.06.21
Предложения рассмотрены
с23.06.21
Завершен
08.07.21
Жалоб/требований во время периода уточнений/приема предложений не зарегистрировано